Gå til innhold

Hvilken blogger er verst?


Snurten1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sophie Elise. Finner henne dobbeltmoralsk. Hun boikotter gjerne sjokolade pga palmeolje, men når noen spør hvordan hun kan forsvare det enorme forbruket hun har både på flyreiser ( er ikke bra for miljøet det heller ) og klær/løshår etc etc så er hun ikke interessert i å svare .

Og er fullstendig i mot dyretesting, men bruker Restylane som er testet på dyr. Svarer heller ikke når hun får kommentarer om det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

renati1991.blogg.no lite kjent blogg men hun er fra der jeg er. misliker bloggen fordi hun har tidligere skrevet negative ting om utenlandske, på en måte som jeg ikke synes er OK. Bloggen og hun er meget rar.

Mandag 16 mars ska eg te fuckings legen for siden eg har fått betendelse i store tå , bare for eg ikke klare la vær å rive i negler typisk meg.

Altså...???? Hahahaha, tusen hjertelig takk for link, tror jeg har funnet min nye favorittblogg :skratte: :skratte: :skratte:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Men i huleste heite, hva er det for noen spinneville nepskrell som herjer inne på blogg.no.:haar::ler: Jeg vedder en del på at en del av de mest hardbarka og harry eldre damene som bodde på sider som Nettby nå har hoppet over til blogg.no. De har bare byttet ut de cheesy, glitrende rose-gifene med puppebilder og "synsk" vissvass og tidenes mest irriterende

syntaks. Liksom.

Altså, hva er greia med å blogge om ting som er så usannsynlig uinteressant og flaut?:ler2:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krissy. For mange jenter bruker henne som inspirasjon til å sulte seg. Dessuten synes jeg hun er dobbeltmoralsk. Sier hun vil gå opp i vekt, men fortsetter å spise stevia og annen typisk slankekost.

Hallo, hun er faktisk naturlig tynn. Jeg kjenner flere som er det, og det er ikke noe galt med de.

Jeg har selv vært så tynn som barn/tenåring, og det var ikke noe gøy å hele tide høre hvor tynn man var, og at man hadde anoreksia.

Gjør det virkelig noe at noen er tynne??? når de faktisk ikke sliter med mat???

Og gjør det noe at man vil spise sunt om man er tynn???

Idag er jeg voksen og normalvektig/slank, men mange er tynne hele livet.

Endret av Bølle
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes bloggere (og følgere) generelt sett er tragiske

Signerer.

Men for trådens skyld gikk jeg inn på noen av de mest nevnte bloggerne i denne tråden. Den som umiddelbart slo meg som mest provoserende og falsk var denne Andrea Badendyck.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo, hun er faktisk naturlig tynn. Jeg kjenner flere som er det, og det er ikke noe galt med de.

Jeg har selv vært så tynn som barn/tenåring, og det var ikke noe gøy å hele tide høre hvor tynn man var, og at man hadde anoreksia.

Gjør det virkelig noe at noen er tynne??? når de faktisk ikke sliter med mat???

Og gjør det noe at man vil spise sunt om man er tynn???

Idag er jeg voksen og normalvektig/slank, men mange er tynne hele livet.

Signerer!

jeg var fryktelig tynn da jeg var yngre og det er ikke noe gøy å høre hele tiden hvor tynn du er. Noen er bare naturlig tynne og kan ikke noe for det. Kanskje hun liker å være veldig slank?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pærecider

Men i huleste heite, hva er det for noen spinneville nepskrell som herjer inne på blogg.no.:haar::ler: Jeg vedder en del på at en del av de mest hardbarka og harry eldre damene som bodde på sider som Nettby nå har hoppet over til blogg.no. De har bare byttet ut de cheesy, glitrende rose-gifene med puppebilder og "synsk" vissvass og tidenes mest irriterende

syntaks. Liksom.

Altså, hva er greia med å blogge om ting som er så usannsynlig uinteressant og flaut?:ler2:

Hahaha, Nettby, ja! Syns det er pinlig sånn som noen av de damene der holder på. At de blogger om synske greier, katter, botox og sånt får så være, men slik som enkelte driver på med, krangler, rakker ned på andre bloggere, både i innlegg og kommentarer er bare flaut! De er jo over 40 år, selv jenter på 12-14 år har mer nettvett enn disse damene.

Og så lurer jeg på hvor mye det må koste å shoute ut innlegg på nettavisen, hun lovelulu har jo shoutet ut egne innlegg på nettavisen minst to-tre ganger hver dag. Og det går i det samme, pupper, trening, pupper og atter pupper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://anonymfe.blogg.no/ Denne bloggen liker jeg ikke. En anonym blogger som kritiserer andre bloggere.

Edit; Ser nå at den nå heter noe annet...

Endret av ^littletoomuch
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, Nettby, ja! Syns det er pinlig sånn som noen av de damene der holder på. At de blogger om synske greier, katter, botox og sånt får så være, men slik som enkelte driver på med, krangler, rakker ned på andre bloggere, både i innlegg og kommentarer er bare flaut! De er jo over 40 år, selv jenter på 12-14 år har mer nettvett enn disse damene.

Og så lurer jeg på hvor mye det må koste å shoute ut innlegg på nettavisen, hun lovelulu har jo shoutet ut egne innlegg på nettavisen minst to-tre ganger hver dag. Og det går i det samme, pupper, trening, pupper og atter pupper.

Det koster 15kr for vanlig shout, 30 for 3stjerners og framhevet.. 45kr for bildeshout.. Regna ut at hun brukte over 300kr på 2 dager for noen dager siden.. Helt villt.. Hadde jeg brukt så mye penger på bloggen min hadde nok samboeren min hivd meg på huet og rævva ut av huset.. Haha..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria

Hahaha, Nettby, ja! Syns det er pinlig sånn som noen av de damene der holder på. At de blogger om synske greier, katter, botox og sånt får så være, men slik som enkelte driver på med, krangler, rakker ned på andre bloggere, både i innlegg og kommentarer er bare flaut! De er jo over 40 år, selv jenter på 12-14 år har mer nettvett enn disse damene.

Og så lurer jeg på hvor mye det må koste å shoute ut innlegg på nettavisen, hun lovelulu har jo shoutet ut egne innlegg på nettavisen minst to-tre ganger hver dag. Og det går i det samme, pupper, trening, pupper og atter pupper.

Endret av Carina Maria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Carina Maria

Det koster 15kr for vanlig shout, 30 for 3stjerners og framhevet.. 45kr for bildeshout.. Regna ut at hun brukte over 300kr på 2 dager for noen dager siden.. Helt villt.. Hadde jeg brukt så mye penger på bloggen min hadde nok samboeren min hivd meg på huet og rævva ut av huset.. Haha..

Det var dyrt. Blogg.no tjener sikkert masse penger på de når de shouter så masse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma til Michelle. Hun har stadig skrevet click-bait overskrift og klager over at folk spekulerer om hvem barnefar er når hun hele tiden legger opp for spekulasjoner.

Det er da en knallkamerat hun liksom hadde et "arbeidsuhell" med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men i huleste heite, hva er det for noen spinneville nepskrell som herjer inne på blogg.no. :haar::ler: Jeg vedder en del på at en del av de mest hardbarka og harry eldre damene som bodde på sider som Nettby nå har hoppet over til blogg.no. De har bare byttet ut de cheesy, glitrende rose-gifene med puppebilder og "synsk" vissvass og tidenes mest irriterende

syntaks. Liksom.

Altså, hva er greia med å blogge om ting som er så usannsynlig uinteressant og flaut? :ler2:

For dem og leserne er det sikkert viktig. Vi andre trenger ikke å bry oss om disse bloggene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er da en knallkamerat hun liksom hadde et "arbeidsuhell" med.

Ja, men tenkte på barnefar til sistemann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...