Gå til innhold

Hvilken blogger er verst?


Snurten1

Anbefalte innlegg

Husker jeg var innom den bloggen til AB en gang. Da "bodde" hun plutselig nedi syden et sted med typen. Og fokuset framover var trening og kosthold. Da snakker vi altså at det eneste fokuset for henne framover nå var trening og kosthold. Og det var det. I syden.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Maxiomo

Linni Meister er en levende reklameplakat som ikke merker innleggene sine slik hun skal. Irriterende at fotballfruekritikkerne som er fullstendig opphengt i dette ikke tar tak i Linni sin blogg. :dry:

dette har jeg lurt på også. Ser jo flere som ikke følger disse reglene. Men får bare til svar at fotballfrua er den største og da virker det som at hun er viktigst.. Men alle bør vel følge reglene? Eller hva?
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette har jeg lurt på også. Ser jo flere som ikke følger disse reglene. Men får bare til svar at fotballfrua er den største og da virker det som at hun er viktigst.. Men alle bør vel følge reglene? Eller hva?

Enig. Virker som reglene kun gjelder FF.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest medeus

Sophie Elise (kan hende det er flere som lider av det samme, men hun er mest synlig): Skriver flammende innlegg om dyrevern og regnskogen - men har selv svært høyt forbruk av klær, flyreiser, sminke, elektronikk og nå også møbler. Mulig hun mener alle andre skal ta vare på miljøet og dyrene?

:klaske:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle nevnt ovenfor, men også wa2wo, ikke en kjempestor blogg, men. Hun virket som en kjempehyggelig og søt jente før, og selv om jeg ikke likte klesstilen hennes så har jeg fulgt med. Nå har hun jo gått ned mange, mange kilo og det er jo kjempeflott! Det er absolutt noe å være stolt av, hun ser flott ut.

Men, nå er det et konstant mas på facebook, insta og blogg om hvordan hun fikk åpenbaringen om å slutte å være feit, og at tynn betyr lykke. Og "slik blir du tynn som meg" mas. Og alle de ekstremt utfordrende og overseksualiserte bildene. Jeg har fått skikkelig avsmak.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synskepeggy og Lovelulu må jo være blant de verst bloggerne. Disse damene er oppi åra, men krangler som to fjortiser på bloggen til førstnevnte.

Jeg blir rett og slett flau på disse damenes vegne

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synskepeggy og Lovelulu må jo være blant de verst bloggerne. Disse damene er oppi åra, men krangler som to fjortiser på bloggen til førstnevnte.

Jeg blir rett og slett flau på disse damenes vegne

Signerer denne. Pinlig lesning de få gangene jeg har tatt meg tid til å lese.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krissy. For mange jenter bruker henne som inspirasjon til å sulte seg. Dessuten synes jeg hun er dobbeltmoralsk. Sier hun vil gå opp i vekt, men fortsetter å spise stevia og annen typisk slankekost.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesp

dette har jeg lurt på også. Ser jo flere som ikke følger disse reglene. Men får bare til svar at fotballfrua er den største og da virker det som at hun er viktigst.. Men alle bør vel følge reglene? Eller hva?

Ja, ikke sant? Det er derfor de såkalte kritikerne (haterne/forfølgerne) har null forståelse og respekt for arbeidet og all energien de legger igjen i forfølgelsen av kun CBE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cement

Linni Meister er en levende reklameplakat som ikke merker innleggene sine slik hun skal. Irriterende at fotballfruekritikkerne som er fullstendig opphengt i dette ikke tar tak i Linni sin blogg. :dry:

Ta litt ansvar selv, vel? Skriv f.eks om LM i tråden "Bloggere og manglende merking av reklame" hvis du mener hun driver med snikreklame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cement

dette har jeg lurt på også. Ser jo flere som ikke følger disse reglene. Men får bare til svar at fotballfrua er den største og da virker det som at hun er viktigst.. Men alle bør vel følge reglene? Eller hva?

Skriv om dem i tråden "Bloggere og manglende merking av reklame" hvis du mener det er flere som driver med snikreklame og bryter regler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina

Synskepeggy og Lovelulu må jo være blant de verst bloggerne. Disse damene er oppi åra, men krangler som to fjortiser på bloggen til førstnevnte.

Jeg blir rett og slett flau på disse damenes vegne

Er det to synske damer som hadde et forum sammen engang? De har ihvertfall kranglet i mange år.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, glemte henne. Fikk henne i vrangstrupen bl. a etter at hun svarte meg skikkelig frekt i kommentarfeltet. Synes hun er ufyselig med leserene sine :(

Skjønner godt at hu svarer litt for seg, når det finnes egne tråder på i forumet som handler om å kritisere blogger, haha. Jeg sier ikke at hu er en bra eller dårlig blogger, men jeg ble nesten litt glad når jeg leste det her, at hu tør å svare for seg - i stedet for å graves eg ned under negative kommentarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at hu svarer litt for seg, når det finnes egne tråder på i forumet som handler om å kritisere blogger, haha. Jeg sier ikke at hu er en bra eller dårlig blogger, men jeg ble nesten litt glad når jeg leste det her, at hu tør å svare for seg - i stedet for å graves eg ned under negative kommentarer.

Hadde det vært spydige kommentarer hun hadde svart tilbake på, så ja. De har hun all rett til å forsvare seg imot. Men jeg har lagt merke til at hun av og til tolker helt vanlige spørsmål/kommentarer som folk kun stiller fordi de er nysgjerrige som fornærmende og frekke. Det blir dumt, synes jeg. Hun skrev et innlegg om hvor liten forståelse folk har for hennes harde arbeidsdager og at "det ikke er bare frisørtimer og kafébesøk". Der var det ei jente som tipset henne om at hun skulle skrive et "time-for-time"-innlegg for å gi folk et bedre innblikk i dagen hennes, hvorpå hun presterte å svare noe ala "Jeg føler ikke jeg skylder dere noe sånt, jeg lar inntektene mine tale for seg selv;)", noe som i mine øyne er et ganske så kvalmt svar til ei som sannsynligvis bare kom med et velmenende råd.

Og nettopp derfor er det Kristina Andersen som irriterer meg mest. Det irriterer meg at hun legger ut om lykke, veldedighet og hvor lite viktig materialistiske ting er, før hun deretter skryter av at hun tjener "langt mer enn de fleste andre på hennes alder" og viser bilder av alt hun har brukt mye penger på. Jeg sier ikke at man ikke har lov til å unne seg noe, men man bør passe på hvordan man ytrer seg når man gjør skriving til yrket sitt. Jeg elsker selvironien hennes, dessverre blir helhetsinntrykket litt ødelagt av negative episoder.

Endret av linkan
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det to synske damer som hadde et forum sammen engang? De har ihvertfall kranglet i mange år.

Kan kanskje stemme det. Jeg tror de hadde et eller annet forum, uten at jeg skal si det sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synskepeggy og Lovelulu må jo være blant de verst bloggerne. Disse damene er oppi åra, men krangler som to fjortiser på bloggen til førstnevnte.

Jeg blir rett og slett flau på disse damenes vegne

H.e.r.r.e.g.u.d., kommentarfeltet hos Synskepeggy erdetverstejegharsett. Noensinne.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte

H.e.r.r.e.g.u.d., kommentarfeltet hos Synskepeggy erdetverstejegharsett. Noensinne.

OMG!! Hvordan kan Blogg.no tillate slikt år etter år???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergensia

H.e.r.r.e.g.u.d., kommentarfeltet hos Synskepeggy erdetverstejegharsett. Noensinne.

Jeg måtte inn å se, fysøren!

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMG!! Hvordan kan Blogg.no tillate slikt år etter år???

De gjemmer seg bak ytringsfriheten, dessverre.

Her er en annen blogg som er like ille: http://slarveposten.blogg.no/

Denne bloggen er bare trist hvis vedkommende forsøker å være morsom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...