Gå til innhold

Hvilken blogger er verst?


Snurten1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Slarveposten utvilsomt.Jeg fikk vondt inni meg på grunn av dette innleegget http://slarveposten.blogg.no/1429548813_nr_en_spyr_av_sophie_.html#comment som handler om Sophie Elise. Slarveposten liker ikke Sophie Elise men og henge ut henne som hun gjør på innlegget reagerte jeg på.

Slarveposten er en forferdelig blogg. Hvorfor kan ingen stoppe den bloggen?

Trodde den bloggen var tatt ned. Hva man skal gjøre for å stoppe den, er vanskelig. Blogg.no bryr seg ikke i det hele tatt, selv om den bloggen har blitt rapportert flere ganger. Det eneste som kan gjøres, er å gå til avisene.

Vet noen hvem det er som står bak denne bloggen?

Ser nå at vedkommende titulerer seg psykolog. Denne bloggen skulle være nok til at vedkommende mister lisensen.

Endret av Honey Dew
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria

Trodde den bloggen var tatt ned. Hva man skal gjøre for å stoppe den, er vanskelig. Blogg.no bryr seg ikke i det hele tatt, selv om den bloggen har blitt rapportert flere ganger. Det eneste som kan gjøres, er å gå til avisene.

Vet noen hvem det er som står bak denne bloggen?

Ser nå at vedkommende titulerer seg psykolog. Denne bloggen skulle være nok til at vedkommende mister lisensen.

Viss bloggen er rapportert til blogg.no burde de ha gjort noe med den. Vil blogg.no være kjent av og ha blogger som Slarveposten på sitt bloggsted? Ut fra det jeg kan lese holder bloggeren på med reinspikka mobbing og hets. Humor er det ikke.

Jeg regner med at Slarveposten drives av ungdommer som ikke har noe annet og gjøre enn å slenge dritt om andre.

Særlig utdannet psykolg ja :fnise: Tror ikke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viss bloggen er rapportert til blogg.no burde de ha gjort noe med den. Vil blogg.no være kjent av og ha blogger som Slarveposten på sitt bloggsted? Ut fra det jeg kan lese holder bloggeren på med reinspikka mobbing og hets. Humor er det ikke.

Jeg regner med at Slarveposten drives av ungdommer som ikke har noe annet og gjøre enn å slenge dritt om andre.

Særlig utdannet psykolg ja :fnise: Tror ikke det.

Tror ikke det er akkurat ungdommer som holder på der. Har en mistanke om at det kan være noen litt oppi åra...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria

Tror ikke det er akkurat ungdommer som holder på der. Har en mistanke om at det kan være noen litt oppi åra...

Det kan ikke stemme for Slarveposten bruker ord som ungdommene bruker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Det kan ikke stemme for Slarveposten bruker ord som ungdommene bruker.

Nei. Jeg tror også det er en godt voksen person, for det der er ikke ungdomsspråk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. Jeg tror også det er en godt voksen person, for det der er ikke ungdomsspråk.

Grunnen til at jeg mistenker en godt voksen dame, er fordi denne bloggen har blitt diskutert i en fb-gruppe jeg er medlem i og der er det kun godt voksne damer. Dette er bare rykter, men ingen røk uten ild, som det heter.

Carina Maria: Hun er utdannet psykolog? DA vet jeg hvem det er. Hun har en blogg til og virker utrolig sinna hele tiden. Jeg tror ikke jeg hadde gått til henne, selv om jeg hadde hatt enorme og uoverskuelige psykiske problem.

Endret av Honey Dew
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan ikke stemme for Slarveposten bruker ord som ungdommene bruker.

Selv en gammel dame på 80år kan bruke ord som ungdommer bruker om hun hadde gått inn for det.. Det er ikke så vanskelig å imitere yngre garde.. Å slarveposten er neppe noen ungdommer som har det gøy.. Det koster ikke mange minutter og tanker for å forstå at bloggen er sylskarpt personlig.. Men at det blir skrevet om andre ting innimellom... Hva skulle en 15åring f.eks dedikert så mye tid og krefter i å engasjere seg i bråk mellom godt voksne damer for?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria

Grunnen til at jeg mistenker en godt voksen dame, er fordi denne bloggen har blitt diskutert i en fb-gruppe jeg er medlem i og der er det kun godt voksne damer. Dette er bare rykter, men ingen røk uten ild, som det heter.

Carina Maria: Hun er utdannet psykolog? DA vet jeg hvem det er. Hun har en blogg til og virker utrolig sinna hele tiden. Jeg tror ikke jeg hadde gått til henne, selv om jeg hadde hatt enorme og uoverskuelige psykiske problem.

Det står så på profilen at hun er psykolog og bloggingen startet i 2012 for 3 år siden. Alder på Slarveposten er 29 år for 3 år siden 26 år. Psykologistudiet tar 7 år så vidt jeg vet.... De fleste begynner på universitet og høgskoler når de er ferdige med videregående skole når de er 19 år. Slarveposten psykolog? Tror ikke det. Hvilken blogg er den andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria

Selv en gammel dame på 80år kan bruke ord som ungdommer bruker om hun hadde gått inn for det.. Det er ikke så vanskelig å imitere yngre garde.. Å slarveposten er neppe noen ungdommer som har det gøy.. Det koster ikke mange minutter og tanker for å forstå at bloggen er sylskarpt personlig.. Men at det blir skrevet om andre ting innimellom... Hva skulle en 15åring f.eks dedikert så mye tid og krefter i å engasjere seg i bråk mellom godt voksne damer for?

Der sier du noe. Hva er vitsen med og engasjere seg i bråk og krangler? Det fører ikke til noe godt. Jeg har ikke giddet og lest hele bloggen for jeg får vondt i sjela når jeg leser hvor stygt bloggeren omtaler diverse bloggere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står så på profilen at hun er psykolog og bloggingen startet i 2012 for 3 år siden. Alder på Slarveposten er 29 år for 3 år siden 26 år. Psykologistudiet tar 7 år så vidt jeg vet.... De fleste begynner på universitet og høgskoler når de er ferdige med videregående skole når de er 19 år. Slarveposten psykolog? Tror ikke det. Hvilken blogg er den andre?

Jeg har ikke særlig lyst til å nevne denne bloggen med navn, men jeg vil tro bloggeren er 40+

At det står 29 år på bloggen, betyr egentlig ingenting, da man kan føre opp den alderen man selv ønsker. Grunnen til at jeg mener at bloggeren er en "eldre" dame, er at på den andre bloggen hun har, står at hun er psykolog og måten hun ordlegger seg på, er ganske lik Slarveposten og hun er også ganske så sinna av seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Piiiip

Måtte inn og se på SP sin blogg - jøss jaja. Tyder på at noen er litt ustabile. Ikke verdt å kommentere og få dama til å fyre seg enda mer opp. Sånne blogger kan jeg ikke fatte engasjerer en plass.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest medeus

Dette blir vel slettet av moderator, men jeg syns bloggere som har stor trafikk på bloggen sin og det er tydelig at leserne er mindreårige - burde hatt et kurs der de ble tvunget til å tenke litt ... Jeg sikter til SE sitt siste stunt om selvskading. Tanken var sikkert god, men formen på innlegget kan like gjerne virke som en trigger for unge jenter som er i den svarteste pubertetståken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest princess123

Jeg jobber med kjæresten til N1nja, og hun kom (med han) på firmafest og presenterje seg som ninja og sa at hun var kjendis, og hun sa aldri at hun tulla.. Gikk rundt som den divaen og vrikket på hoftene osv.. haha, alle bare stod der og tenkte wtffff

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest O.G.

Jeg jobber med kjæresten til N1nja, og hun kom (med han) på firmafest og presenterje seg som ninja og sa at hun var kjendis, og hun sa aldri at hun tulla.. Gikk rundt som den divaen og vrikket på hoftene osv.. haha, alle bare stod der og tenkte wtffff

Så du kjenner henne???? :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest princess123

Så du kjenner henne???? :daane:

Nei, hilste bare da :-) Aldri snakket med henne før eller siden. Ble helt paff av oppførselen hennes.. På en måte er det jo kødd, men hun drar det så langt og det er jo ikke morsomt

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest O.G.

Nei, hilste bare da :-) Aldri snakket med henne før eller siden. Ble helt paff av oppførselen hennes.. På en måte er det jo kødd, men hun drar det så langt og det er jo ikke morsomt

Hun er sikkert likandes på bunnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snoopy_93

Mamma til Michelle.
Synes nesten hun virker lite ansvarsbevisst når hun bare pakker kofferten og flytter utenlands på grunnlag av at "begge fedrene ikke vil være tilgjengelig" på et år og at "Michelle begynner å forstå at hun er kjendis".
Greit nok at han ene er bortevekk i et år, men han som skal i militæret vil jo få syv permisjoner ila året hvor han kan se sin sønn/datter? :klo:

Og problemet vil jo fortsatt være her når de kommer tilbake igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bruker83924

renati1991.blogg.no lite kjent blogg men hun er fra der jeg er. misliker bloggen fordi hun har tidligere skrevet negative ting om utenlandske, på en måte som jeg ikke synes er OK. Bloggen og hun er meget rar.

Tusen takk for du la ut denne bloggen. Du har gitt livet mitt en mening. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...