Gå til innhold

dersom kjæresten din tok litt dop i ny og ne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Takk. Alltid hyggelig og bli sett på som ung og i opposisjon ennå. Det andre tullet du lirer av deg forholder jeg meg ikke til. Uansett, takk.

Det at du ikke greier å svare på påstandene bekrefter bare det jeg trodde. Du trenger ikke svare, vi vet begge at det stemmer. Uansett er det mulig jeg tok feil og du faktisk er 40 år. Så det at du fortsatt er tenåring i huet er igrunn bekymringsverdig. Spesielt hvis du jobber med andre mennesker i helsesektoren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det at du ikke greier å svare på påstandene bekrefter bare det jeg trodde.

Hvorfor skulle jeg ikke klare å svare? Tror du at du bestemmer hva andre skal svare? Nei lille venn. Jeg svarer på det jeg selv ønsker. Så kan du bli så sint, så sint som du bare ønsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman

Du har to alternativer.

1. Overtal han til å søke hjelp.

2. Forlat han, da han med tiden vil bli vanskeligere og vanskeligere å leve med.

Det finnes ingen andre gode alternativer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er litt naiv.

Det må jo du gjerne mene. Om du mener man er naiv ved å bruke korrekte utrykk på en gruppe mennesker. Ja da er jeg naiv. Men det kan jeg vel leve godt med. Du derimot burde skamme deg som velger nedsettende utrykk om andre mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Kan ikke vi snakkes når du forstår litt bedre ting da. Jeg gidder ikke tøv.

Game

Set

Match

Takk for krystallklart svar på mitt siste innlegg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for krystallklart svar på mitt siste innlegg.

Ikke noe og takke for, det var så lite :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor skulle jeg ikke klare å svare? Tror du at du bestemmer hva andre skal svare? Nei lille venn. Jeg svarer på det jeg selv ønsker. Så kan du bli så sint, så sint som du bare ønsker.

Sint blir det vell litt feil å si at jeg blir. Jeg blir faktisk lattermild over hvor dårlige unnskyldinger folk kan finne på å bruke. Jeg stiller meg stadig spørsmålet hvor unnvikende folk faktisk kan være på et diskusjonsforum. Hva gjør dem egentlig her hvis de ikke tørr å stå for sine egne meninger? :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

. Jeg blir faktisk lattermild over hvor dårlige unnskyldinger folk kan finne på å bruke. Hva gjør dem egentlig her hvis de ikke tørr å stå for sine egne meninger? :blomst:

Flott at du er i godt humør. Som du ser så har jeg skrevet relativt mange innlegg de siste uker. Mange og lange tråder med mange debatter. Jeg svarer de innlegg jeg finner verdt å svare på, samt hvem som sender og hva slags innhold. Ditt innlegg var mer rettet som persondebatt, det gidder jeg ikke. Men om Gothminister er av interesse. Opprett en tråd og diskuter han. Mulig jeg stikker innom.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman

Haha at du er over 40 sliter jeg med å tro. For slike anarkistiske argumenter er typiske gloser gutter i slutten av tenårene lirer av seg.

Disse menneskene du forherliger som smugler rusmidler gjør det kun fordi at det er det som selger best. Faktum er at disse svina hadde smuglet våpen/mennesker/tyvegods alt etter som dersom rusmidler ikke lenger var lønnsomt(som ved en legalisering).

Så kommer dette tullet om at staten ikke er oss. Du sier staten er eliten av politiere og byråkrater. Da spør jeg hvem er de? Jo de er vanlige borgere sånn som oss, med støtten til folket bak seg. De lever i samfunnet akkuratt som deg og meg og ønsker da at samfunnet er så bra som mulig. Det at de er ute etter å undertrykke samfunnet og dytte alle andre under seg i et menneskefiendlig makthirarki er bare en del av den anarkistiske vrangforestillingen enkelte mennesker får av å tilbringe altfor mye tid på internett.

Hvor gammel er du? Virker ikke så veldig moden, da du selv ikke kan oppføre deg.

Staten er kriminell. Bombingen av Libya var kriminelt. Dine skattepenger går til å finansiere mye dritt. Regjeringen har ikke folkets støtte. De har flertallets støtte, ikke alle. På langt nær alle. Regjeringen styres igjen av storkapitalen, EU, NATO og interesseorganisasjoner som LO, NHO etc. Hvor mye makt regjeringen (eller staten)har er usikkert?

Det er ingen vrangforestilling at rike mennesker har stor innflytelse over politikken. Mest i USA, men også i Europa. Disse rike menneskene kjemper utelukkende for sine egne interesser. I USA har man Walmart, i Norge har vi Norwegian. To selskaper som er basert på å utnytte systemet. Walmart betaler sine ansatte latterlig lave lønninger. Samtidig oppfordrer de ansatte til å utnytte de få offentlige støtteordningene som finnes, da de vet at lønna er for lav. Norwegian trikser og mikser med sine datterselskaper. Politikerne gjør ikke en dritt, fordi de er i buksa på disse maktmenneskene. Dette er ingen vrangforestilling. Det er en beskrivelse av et hardt, brutalt og jævlig arbeidsliv. Et arbeidsliv flere ledende politikere ønsker velkommen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tomasjj

Her er jeg ganske liberal. I blant er greit, men når det blir ofte, slik at det går ut over andre eller samvær med andre, initiativ, helse, økonomi, jobb etc. er det ikke greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen vrangforestilling at rike mennesker har stor innflytelse over politikken. Mest i USA, men også i Europa. Disse rike menneskene kjemper utelukkende for sine egne interesser. I USA har man Walmart, i Norge har vi Norwegian. To selskaper som er basert på å utnytte systemet. Walmart betaler sine ansatte latterlig lave lønninger. Samtidig oppfordrer de ansatte til å utnytte de få offentlige støtteordningene som finnes, da de vet at lønna er for lav. Norwegian trikser og mikser med sine datterselskaper. Politikerne gjør ikke en dritt, fordi de er i buksa på disse maktmenneskene. Dette er ingen vrangforestilling. Det er en beskrivelse av et hardt, brutalt og jævlig arbeidsliv. Et arbeidsliv flere ledende politikere ønsker velkommen.

De fleste vet og forstår at politikken er styrt av eliten og den eliten består i flertall av rike menn. Se bare på lederen i AP, Støre. Meget rik og tilhører eliten her i landet. Se hvem denne fyren omgås, det samme med Jens Stoltenberg og hans familie. Ikke noe folk flest der på en middag med vin. Så at enkelte debattanter ikke har forstått det. Handler nok om umodenhet, eller rett og slett kunnskapshull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at du er i godt humør. Som du ser så har jeg skrevet relativt mange innlegg de siste uker. Mange og lange tråder med mange debatter. Jeg svarer de innlegg jeg finner verdt å svare på, samt hvem som sender og hva slags innhold. Ditt innlegg var mer rettet som persondebatt, det gidder jeg ikke. Men om Gothminister er av interesse. Opprett en tråd og diskuter han. Mulig jeg stikker innom.

Artig at du sier du ikke gidder persondebatt, du har jo hittil kun svart på setninger relatert til det. Samt at du glatt hoppet over to avsnitt relatert til sak og ikke person. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig at du sier du ikke gidder persondebatt, du har jo hittil kun svart på setninger relatert til det. Samt at du glatt hoppet over to avsnitt relatert til sak og ikke person. :laugh:

Som sagt. Jeg svarer på det jeg vil og hvordan jeg vil. Det kan faktisk ikke du styre. Selv om du aldri så meget ønsket det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som sagt. Jeg svarer på det jeg vil og hvordan jeg vil. Det kan faktisk ikke du styre. Selv om du aldri så meget ønsket det.

Så får du bestemt deg da? Du sier du ikke gidder persondebatt og allikevell her så er du her og deltar i den. Du virker veldig på vippen. :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så får du bestemt deg da? Du sier du ikke gidder persondebatt og allikevell her så er du her og deltar i den. Du virker veldig på vippen. :danse:

Alltid artig og observere folk vet du og deres mangler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid artig og observere folk vet du og deres mangler.

Ja, der er vi i hvert fall enige om noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så du kan vise til studier som sier at alle blir aggressive av cannabis? Eller marihuana?

Tenkte meg det.

Du mener ikke seriøst at du trodde jeg mente alle?? For slikt emosjonelt vrøvl forholder jeg meg ikke til.

Anonymous poster hash: 20910...011

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten så er det skadeligere for lungene å røyke weed enn vanlig tobakk. Det hadde jeg ikke trodd, ikke du heller kanskje? Anonymous poster hash: 25a0e...a6a

Mer skadelig mener du? Nei det hadde jeg ikke trodd, da det meste jeg har lest påstår det motsatte, men skal ikke skryte på meg å ha sett noe vitenskapelig empiri på det punktet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener ikke seriøst at du trodde jeg mente alle?? For slikt emosjonelt vrøvl forholder jeg meg ikke til.Anonymous poster hash: 20910...011

Jeg fikk for meg at du mente brorparten reagerte aggressivt, eller at man kunne påvise at det er nettopp cannabisen eller marihuanaen som skaper den aggressive atferden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...