Gå til innhold

dersom kjæresten din tok litt dop i ny og ne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er en myte at man nærmest bare blir en mild snill klovn av marjuana. Paranoia og aggressivitet har jeg sett pp nært hold og min eks er under probation etter fengsels opphold og han blir buret inne igjen om han nærmer seg weed. naivt BS at ok røyke etc.Anonymous poster hash: 20910...011

Så du kan vise til studier som sier at alle blir aggressive av cannabis? Eller marihuana?

Tenkte meg det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nulltoleranse her i gården. Jeg kunne ikke vært sammen med en som holdt på med dop. Det er meg knekkende likegyldig at andre synes det er bagateller og at alkohol er verre og at det "ikke er så farlig som man tror". Det er mitt valg, og jeg velger å ikke være i forhold med noen som holder på med dop.

"Jeg skal ikke gjøre det mer" hadde jeg ikke stolt på fra en som hadde skjult det fra meg i utgangspunktet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gress er greit. Coke er no go

Anonymous poster hash: b0991...3ad

Ja heller cannabis en alkohol. Veldig få får noen problemer av å svi seg en rev på kvelden etter jobb og mas. Men cola, alkohol eller annet sentralstimulerende er uakseptabelt. Da ville jeg nok sagt nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du kan vise til studier som sier at alle blir aggressive av cannabis? Eller marihuana?

Tenkte meg det.

Slike studier eksisterer ikke. Man blir ikke aggressiv av cannabis. Men enkelte tåler det dårlig, men vi snakker om svært få.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike studier eksisterer ikke. Man blir ikke aggressiv av cannabis. Men enkelte tåler det dårlig, men vi snakker om svært få.

Det finnes vel atferdsstudier av cannabis? Men helt enig, som med andre ting reagerer enkelte annerledes enn majoriteten. Å påstå at cannabis gjør Ola Nordmann aggressiv er nok bare sludder og pølsevev :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hadde vært så fullstendig dealbreaker for meg at jeg knapt har ord. Hadde gått tvert. Aldri i livet om jeg ville satset på en fremtid med familiestiftelse med en som bruker dop, uansett om det nå bare er en gang i året.



Anonymous poster hash: 7ebfb...1b8
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes vel atferdsstudier av cannabis? Men helt enig, som med andre ting reagerer enkelte annerledes enn majoriteten. Å påstå at cannabis gjør Ola Nordmann aggressiv er nok bare sludder og pølsevev :P

Det er millioner av fagsider som er skrevet om cannabis. Få nytelsesmidler er mer forsket på en hasj. Alle har en mening og tror selv de er spesialister. Men få kan egentlig så mye om det. De fleste i Norge er fostret opp på fordommer og myter og staten forer på med såkalt forskning som forteller deg og meg at cannabis er livsfarlig. Dette for og legitimere de overgrep statens menn i uniform begår daglig mot uskyldige mennesker. Og enkelte tomhoder biter på og tror cannabis fører til det man kaller sterkere stoffer. Slik tenker Ola og Kari mens dem selv tyller i seg en drink. Snakk om IQ. Ingen rusmidler kan måle seg med alkohol i forhold til farlighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært så fullstendig dealbreaker for meg at jeg knapt har ord. Hadde gått tvert. Aldri i livet om jeg ville satset på en fremtid med familiestiftelse med en som bruker dop, uansett om det nå bare er en gang i året.

Anonymous poster hash: 7ebfb...1b8

Men drikke kan din fremtidige ektemann? For alkohol skaper jo mye kos. Her snakker vi om stor kunnskap. For vi har jo ingen fordommer. Overasket at man i 2015 fortsatt ser så mange tomhoder i en og samme tråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del hadde det kommet an på hva slags dop det var, og hvor ofte han faktisk tar det. Driver ikke med det selv, men har et nokså liberalt syn på det. Så lenge det ikke blir en del av hverdagen og livsstilen, kunne jeg tolerert det hvis det hendte nå og da på fest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du kan vise til studier som sier at alle blir aggressive av cannabis? Eller marihuana?

Tenkte meg det.

Blandings misbruk som gjør hasjrøykere aggressive, i og med at hasjen er kriminalisert blir hasjrøykere henvist til kriminelle miljøer. Voksne klarer å sortere, men mange unge gjør dessverre ikke det.

Hvor mange har død av hasjoverdose? Hvor mange har død av alkoholoverdose?

Der veldig farlig at så mange ikke forstår hvor farlig alkohol er som rusmiddel (snakker ikke om deg som koser seg med et glass i ny og ne).

Heldigvis er det økt kunnskap på området.

Jeg vil anbefale deg som er interessert til å ta deg tid til denne

Anonymous poster hash: a87bb...290

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er millioner av fagsider som er skrevet om cannabis. Få nytelsesmidler er mer forsket på en hasj. Alle har en mening og tror selv de er spesialister. Men få kan egentlig så mye om det. De fleste i Norge er fostret opp på fordommer og myter og staten forer på med såkalt forskning som forteller deg og meg at cannabis er livsfarlig. Dette for og legitimere de overgrep statens menn i uniform begår daglig mot uskyldige mennesker. Og enkelte tomhoder biter på og tror cannabis fører til det man kaller sterkere stoffer. Slik tenker Ola og Kari mens dem selv tyller i seg en drink. Snakk om IQ. Ingen rusmidler kan måle seg med alkohol i forhold til farlighet.

Like!

Anonymous poster hash: a87bb...290

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Dersom kjæresten min tok litt ulovlig dop i ny og ne så hadde han ikke vært kjæresten min lenger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er millioner av fagsider som er skrevet om cannabis. Få nytelsesmidler er mer forsket på en hasj. Alle har en mening og tror selv de er spesialister. Men få kan egentlig så mye om det. De fleste i Norge er fostret opp på fordommer og myter og staten forer på med såkalt forskning som forteller deg og meg at cannabis er livsfarlig. Dette for og legitimere de overgrep statens menn i uniform begår daglig mot uskyldige mennesker. Og enkelte tomhoder biter på og tror cannabis fører til det man kaller sterkere stoffer. Slik tenker Ola og Kari mens dem selv tyller i seg en drink. Snakk om IQ. Ingen rusmidler kan måle seg med alkohol i forhold til farlighet.

Helt enig. Selv har jeg aldri prøvd, har ikke tenkt å prøve, men syntes fremdeles det er helt latterlig at det skal være ulovelig.

Gateway-effekten er jo miljøbasert slik jeg har forstått det, det er ingen iboende egenskap i cannabis der gjør at man plutselig får kjempelyst på heroin feks. Men i praksis ser det slik ut pga cannabismiljøer kriminaliseres pg dermed har elementer av tyngre miljøer i seg.

Dette ville over tid blitt eliminert instor grad om man legaliserte. Slik jeg ser det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del hadde det kommet an på hva slags dop det var, og hvor ofte han faktisk tar det. Driver ikke med det selv, men har et nokså liberalt syn på det. Så lenge det ikke blir en del av hverdagen og livsstilen, kunne jeg tolerert det hvis det hendte nå og da på fest.

Ja det høres fornuftig ut. Det er kun et rusmiddel, eller nytelsesmiddel som jeg vil kalle det, som kan brukes daglig. Det er cannabis. Jeg kjenner mange som har røyka seg en rev daglig i langt over 40 år. Helt vanlige mennesker, med jobb familie og hele pakka. Folk må få opp gluggene og ta til seg kunnskap, ikke sluke rått statens propaganda.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har nulltoleranse for dop. Dere vet at nikotin, koffein og alkohol også er dop?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men drikke kan din fremtidige ektemann? For alkohol skaper jo mye kos. Her snakker vi om stor kunnskap. For vi har jo ingen fordommer. Overasket at man i 2015 fortsatt ser så mange tomhoder i en og samme tråd.

Må bare svare deg igjen: helt forbanna enig, folk evner ikke å tenke selv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig. Selv har jeg aldri prøvd, har ikke tenkt å prøve, men syntes fremdeles det er helt latterlig at det skal være ulovelig.

Gateway-effekten er jo miljøbasert slik jeg har forstått det, det er ingen iboende egenskap i cannabis der gjør at man plutselig får kjempelyst på heroin feks. Men i praksis ser det slik ut pga cannabismiljøer kriminaliseres pg dermed har elementer av tyngre miljøer i seg.

Dette ville over tid blitt eliminert instor grad om man legaliserte. Slik jeg ser det.

Det er alltid best å styre unna alkohol og andre rusmidler. Jeg har tidligere røyka hasj i 25 år daglig. I dag har jeg kutta. Selvsagt kan jeg ta meg ei pipe sammen med gode venner for kosens skyld. Men med min jobb og familie blir det dessverre sjeldent.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har nulltoleranse for dop. Dere vet at nikotin, koffein og alkohol også er dop?

Det tror jeg ikke de vet. Tror nok ikke deres kunnskap strekker seg så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde aldri kunnet vært sammen med en som tok hardere stoffer.

Drev selv med dop i noen måneder da jeg var ung og dum. Jeg har sett hva det gjør med folk, og ikke minst følt det. Jeg har selv kommet med unnskyldninger som at "jeg kan slutte når som helst" og "det påvirker ikke personligheten min. Jeg er fortsatt den samme." Det var bare tull da jeg sa det, så jeg kommer ikke til å tro på en eventuell kjæreste som sier det.



Anonymous poster hash: 42507...392
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...