Gå til innhold

Du får en hundrings av meg


Yme

Anbefalte innlegg

Hvor lang kan en tråd faktisk bli? Med tanke på at man må være siste mann, lønner det seg jo å vite, så man kan hoppe inn å ta seieren på slutten liksom.

Si det? Går det an å søke opp på noe vis? (Altså finne den lengste tråden) Vet det går (eller gikk an) å finne ut hvilke brukere som hadde fått flest pluss, så da burde dette her være en smal sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Si det? Går det an å søke opp på noe vis? (Altså finne den lengste tråden) Vet det går (eller gikk an) å finne ut hvilke brukere som hadde fått flest pluss, så da burde dette her være en smal sak.

Det er jo en tråd "la oss poste x antall innlegg før moderatoren kommer å tar oss", men jeg vet ikke om det er slik å forstå at moderatoren skal stenge tråden/at tråden slutter eller om moderatoren skal komme å ta brukerne... :sjokkert:

Men det må jo være et maks antall. Kan jo ikke fortsette ut i evigheten heller? Da blir det i hvert fall veldig vanskelig å vinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo en tråd "la oss poste x antall innlegg før moderatoren kommer å tar oss", men jeg vet ikke om det er slik å forstå at moderatoren skal stenge tråden/at tråden slutter eller om moderatoren skal komme å ta brukerne... :sjokkert:

Men det må jo være et maks antall. Kan jo ikke fortsette ut i evigheten heller? Da blir det i hvert fall veldig vanskelig å vinne.

Jeg tror kanskje det egentlig ikke er meningen. :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror kanskje det egentlig ikke er meningen. :snurt:

Æsj, det er jo juksing med premissene eller noe slikt.

Men tenk om det ikke er slik da? Tenk om det er en ende på tråden? Også vips, så går det ikke lenger, også faller vi ned i et stort svart hull :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, det er jo juksing med premissene eller noe slikt.

Men tenk om det ikke er slik da? Tenk om det er en ende på tråden? Også vips, så går det ikke lenger, også faller vi ned i et stort svart hull :overrasket:

Næh. Det som skjer er at du blir en hundrings rikere (eller jeg da, om jeg får lov).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næh. Det som skjer er at du blir en hundrings rikere (eller jeg da, om jeg får lov).

Hva skal vi med 100 kroner om vi er fanget i et stort, sort, internett, kg-hull? Men er jo verdt å teste ut da. Jeg skulle gjerne hatt 100 kr. Også er det kult å vinne :icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva skal vi med 100 kroner om vi er fanget i et stort, sort, internett, kg-hull? Men er jo verdt å teste ut da. Jeg skulle gjerne hatt 100 kr. Også er det kult å vinne :icon_lol:

Vi er allerede der. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Paraplyen ble egentlig oppfunnet for å beskytte mot solen :sol:

Engelsk syke (altså ekstrem D-vitamin mangel), ble kalt nettopp det fordi folk i London levde under ett konstant smog-teppe, året rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

You can check out anytime you like, but you can never leave. :sjenert:

Hehe. Fanken det er sant når det gjelder KG.... Vi er fanget i et stort, sort internett hull og bare venter på når tråden skal slutte. Om den noen gang slutter. Inte viste jag at alle trådene på KG var sjølva livet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Trådstarter regnet vel med at denne tråden ikke kommer til å stå urørlig særlig lenge av gangen.

Spesielt når det er snakk om litt penger.....

:wow:



Anonymous poster hash: 91dd6...e40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snille, søte Yme, som gir bort penger igjen! :kyss:

Jeg vant hundrelappen sist gang! :smilbla::tommelsmil:

Du brukte den på mye fint også, husker jeg. Synd at jeg glemte å oppføre det som en regel denne gangen, så jeg ikke får sett hva den blir brukt til :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du brukte den på mye fint også, husker jeg. Synd at jeg glemte å oppføre det som en regel denne gangen, så jeg ikke får sett hva den blir brukt til :ler:

:ler:

Jepp, jeg handlet i Sverige, og fikk masse for pengene.

Kanelsnurrer, tamponger, agurk, lettøl og annet snadder! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...