Gå til innhold

Du får en hundrings av meg


Yme

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det var litt av en kjip sats de hadde på valutaen sin :ler:

Så hvis det går ett par dager uten noen aktivitet i denne tråden, så poster du ett eller annet ?

Dermed slipper du iallefall å betale ut noe som helst, ettersom det da aldri kommer til å gå fjorten dager uten noen bevegelser her....

Anonymous poster hash: 91dd6...e40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så hvis det går ett par dager uten noen aktivitet i denne tråden, så poster du ett eller annet ?

Dermed slipper du iallefall å betale ut noe som helst, ettersom det da aldri kommer til å gå fjorten dager uten noen bevegelser her....

Anonymous poster hash: 91dd6...e40

Krangas er nå en ganske dårlig valuta, så Yme har et poeng der. :sjenert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvis det går ett par dager uten noen aktivitet i denne tråden, så poster du ett eller annet ?

Dermed slipper du iallefall å betale ut noe som helst, ettersom det da aldri kommer til å gå fjorten dager uten noen bevegelser her....

Anonymous poster hash: 91dd6...e40

Åjåj, det er ingen som lurer deg, skjønner jeg.

Snille, søte Yme, som gir bort penger igjen! :kyss:

Jeg vant hundrelappen sist gang! :smilbla::tommelsmil:

Endret av Yme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke blodpølse.

:glare:

Jeg kan ikke vinne min egen hundrings, så du trenger ikke poste på nytt, om du har skrevet innlegget over meg.

Hva er grunnen til HjemmetNO?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stringfellow1

Jeg har faktisk ikke peiling på hvordan profilen min på dette forumet egentlig ble opprettet.

For en del år siden så var jeg litt aktiv på diskusjon.no og det var en eller annen som nevnte Kvinneguiden. Så jeg ble interessert, og stakk innom her for å lese litt. Jeg fant en eller annen tråd, som jeg fikk veldig lyst til å kommentere på. Men da jeg skulle opprette en profil her, så oppdaget jeg at epost-adressen min allerede var tatt i bruk. Jeg brukte den "Glemt passord"-funksjonen, og fikk ett nytt passord. Da jeg logget meg inn, så fant jeg ut at dette var profilen min som tydeligvis da var opprettet ett par år tidligere. Selv om jeg ikke kan huske å ha opprettet noen konto her. Det var heller ikke noen tidligere aktivitet med denne brukerkontoen før dette. Men jeg gadd ikke å opprette noen ny profil, med en annen epost-adresse eller brukernavn... :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk ikke peiling på hvordan profilen min på dette forumet egentlig ble opprettet.

For en del år siden så var jeg litt aktiv på diskusjon.no og det var en eller annen som nevnte Kvinneguiden. Så jeg ble interessert, og stakk innom her for å lese litt. Jeg fant en eller annen tråd, som jeg fikk veldig lyst til å kommentere på. Men da jeg skulle opprette en profil her, så oppdaget jeg at epost-adressen min allerede var tatt i bruk. Jeg brukte den "Glemt passord"-funksjonen, og fikk ett nytt passord. Da jeg logget meg inn, så fant jeg ut at dette var profilen min som tydeligvis da var opprettet ett par år tidligere. Selv om jeg ikke kan huske å ha opprettet noen konto her. Det var heller ikke noen tidligere aktivitet med denne brukerkontoen før dette. Men jeg gadd ikke å opprette noen ny profil, med en annen epost-adresse eller brukernavn... :bond:

Haha, så merkelig!

Det ser jo i utgangspunktet ut som en bruker som reklamerer for damebladet "Hjemmet", eller eventuelt for nettsiden dems.

Veit du at du kan få skifta det, eller? Jeg kan godt fiske fram en tråd til deg her, hvor du kan fortelle moderatorne at du eventuelt ønsker å bytte. Du skal til og med få plusspoeng om du gjør det, og skaffer deg en flott avatar ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stringfellow1

Haha, så merkelig!

Det ser jo i utgangspunktet ut som en bruker som reklamerer for damebladet "Hjemmet", eller eventuelt for nettsiden dems.

Veit du at du kan få skifta det, eller? Jeg kan godt fiske fram en tråd til deg her, hvor du kan fortelle moderatorne at du eventuelt ønsker å bytte. Du skal til og med få plusspoeng om du gjør det, og skaffer deg en flott avatar ;P

Så hvordan gjør man det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvordan gjør man det?

Gå inn i denne tråden, og fortell moderatorne hva du vil at det nye brukernavnet ditt skal være.

Jeg husker ikke helt hvordan man skifter avatar, men jeg kan si ifra om jeg finner ut av det i løpet av uka, når jeg har tid til å leite litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...