Gå til innhold

Du får en hundrings av meg


Yme

Anbefalte innlegg

1 time siden, Yme skrev:

 

Jeg veit bedre enn dere hva jeg mente da jeg lagde tråden, uavhengig om noen mener jeg har formulert meg dårlig. Hvis hovedinnlegget ikke er tydelig nok, ble det oppklart i innlegget hvor jeg skrev at jeg skulle finne en vinner, så dette burde ikke være spesielt vanskelig å forstå.

Ro deg ned nå

Anonymkode: a5890...e15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ro deg ned nå

Anonymkode: a5890...e15

 

Så jeg har ikke din tillatelse til å sitte og le mens jeg skriver innlegg? Huff da. Det skal jeg selvfølgelig ta til etterretning, din helt fremmede person som ikke har noen innvirkning i livet mitt. *applaus*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Yme skrev:

Jeg veit bedre enn dere hva jeg mente da jeg lagde tråden, uavhengig om noen mener jeg har formulert meg dårlig. Hvis hovedinnlegget ikke er tydelig nok, ble det oppklart i innlegget hvor jeg skrev at jeg skulle finne en vinner, så dette burde ikke være spesielt vanskelig å forstå.

Hva du mente da du lagde tråden går fram av det du skrev. Hva du mener nå er ikke relevant.

Ingen mener at du har formulert deg dårlig. Det du skrev er ikke til å misforstå; "Du får en hundrings av meg" ... "Om du er den aller siste som skriver i denne tråden. Når tråden har stått stille i 2 uker, vil siste personen som har skrevet, få en hundrings." Videre: "... du får en femtilapp ekstra om jeg lærte noe nytt, i innlegget som vinner, og det er et stort pluss om du har en morsom samtale med en eller flere av de andre brukerne."

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Testosteron skrev:

Hva du mente da du lagde tråden går fram av det du skrev. Hva du mener nå er ikke relevant.

Ingen mener at du har formulert deg dårlig. Det du skrev er ikke til å misforstå; "Du får en hundrings av meg" ... "Om du er den aller siste som skriver i denne tråden. Når tråden har stått stille i 2 uker, vil siste personen som har skrevet, få en hundrings." Videre: "... du får en femtilapp ekstra om jeg lærte noe nytt, i innlegget som vinner, og det er et stort pluss om du har en morsom samtale med en eller flere av de andre brukerne."

 

Igjen, jeg vet best hva jeg selv tenker og mener, og igjen, dette burde ikke være spesielt vanskelig å forstå.

Eller tar jeg feil? I så fall, hva mente jeg da jeg skrev "og det er et stort pluss om du har en morsom samtale med en eller flere av de andre brukerne"? Hva er dette store plusset?

Endret av Yme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Yme skrev:

 

Igjen, jeg vet best hva jeg selv tenker og mener, og igjen, dette burde ikke være spesielt vanskelig å forstå.

Eller tar jeg feil? I så fall, hva mente jeg da jeg skrev "og det er et stort pluss om du har en morsom samtale med en eller flere av de andre brukerne"? Hva er dette store plusset?

I så fall har du tenkt noe annet enn du har greid å gi uttrykk for - i HI er det helt åpenbart at kriteriet for å vinne er å ha innlegget sitt stående i to uker. 

Hvis det "store plusset" for å ha en morsom samtale var det reelle kriteriet for å vinne en hundrings burde du redegjort for dette på forhånd. Når det står at man vinner ved å ha siste innlegg og får et "stor pluss" for å være lættis er det umulig å forstå at det faktisk er en "morsom samtale" som gir belønning, ikke siste innlegg. Forferdelig forvirrende ordning, og jeg tror du selv forstår at forklaringen din er litt.... Suspekt.

Anonymkode: a88a2...ada

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

I så fall har du tenkt noe annet enn du har greid å gi uttrykk for - i HI er det helt åpenbart at kriteriet for å vinne er å ha innlegget sitt stående i to uker. 

Hvis det "store plusset" for å ha en morsom samtale var det reelle kriteriet for å vinne en hundrings burde du redegjort for dette på forhånd. Når det står at man vinner ved å ha siste innlegg og får et "stor pluss" for å være lættis er det umulig å forstå at det faktisk er en "morsom samtale" som gir belønning, ikke siste innlegg. Forferdelig forvirrende ordning, og jeg tror du selv forstår at forklaringen din er litt.... Suspekt.

Anonymkode: a88a2...ada

 

Og som man kan se, oppklarte jeg dette i innlegget hvor jeg skrev at jeg skulle finne personen som vant. Før den oppklaringen, skrev jeg dette:

"Jeg sliter litt med motivasjonen til å gjøre det, men jeg må få gjort det, før jeg finner ut hvem som har vunnet. Spesielt med tanke på alle de sleipe, skjulte reglene mine.
Sist jeg hadde en sånn tråd, var det loffen som vant, og hu vant på side 50 av sikkert 200."

Jeg har hatt flere av denne typen tråder, og alle har vært sånn her... Aldri vært så mye syting og klaging før, så dette blei siste gang jeg gadd å gi bort en helt gratis hundrelapp.

Hva er det egentlig som er suspekt her? Er det så forferdelig at jeg eventuelt har forklart reglene dårlig, i en tråd jeg lagde for moroskyld, hvor jeg frivillig gir bort 100 kroner, uten noen spesiell grunn? Tenker at jeg gir bort pengene mine til hvem jeg vil jeg, så får dere bare mene hva dere vil om det :ler:

Personen som vant har fått pengene sine for lenge siden, og tråden er ganske gammel, så jeg forstår ikke hvorfor dette er så viktig :klo:

 

Endret av Yme
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, loffen skrev:

Tipper det var Jessica! som vant. :)

Jeg ser det er Stringfellow1 

Anonymkode: a5890...e15

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser det er Stringfellow1 

Anonymkode: a5890...e15

 

Du får lage en egen tråd da, hvor du gir bort dine egne penger, til helt fremmede mennesker. Da vil meningen din nemlig ha en verdi :blomst:

 

11 timer siden, loffen skrev:

Tipper det var Jessica! som vant. :)

 

Kanskje :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Det hadde vært mye enklere dersom @Yme hadde skrevet hva som ble vinner-innlegget.

 A hadde vi sluppet alt dette skvalderet, angående hvem som vant...

 :nissekonekyss:

Anonymkode: 30d1f...61b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 Det hadde vært mye enklere dersom @Yme hadde skrevet hva som ble vinner-innlegget.

 A hadde vi sluppet alt dette skvalderet, angående hvem som vant...

 :nissekonekyss:

Anonymkode: 30d1f...61b

 

Jepp, men personen ville ikke at jeg skulle si hvem hu var, og om jeg forteller hvilket innlegg som vant, avslører jeg brukernavnet samtidig. Det gjør jo ingen ting om folk liker å mase om hvem som vant. Jeg er ganske glad i å kverulere, så det er bare gøy.

Endret av Yme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.1.2017 den 12.13, Yme skrev:

 

Jepp, men personen ville ikke at jeg skulle si hvem hu var, og om jeg forteller hvilket innlegg som vant, avslører jeg brukernavnet samtidig. Det gjør jo ingen ting om folk liker å mase om hvem som vant. Jeg er ganske glad i å kverulere, så det er bare gøy.

Unnskyld for det styret jeg lagde, tenkte helt feil :)

Anonymkode: a5890...e15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 4.1.2017 den 22.02, loffen skrev:

Semper! :nordvesta:

Hvor har du vært, jeg har savnet deg. :smilbla:

Har vært på det glade Sørlandet hele tiden jeg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, SemperFi skrev:

Har vært på det glade Sørlandet hele tiden jeg. ;)

:ler:

Savnet deg her da.  Og på Wordfeud. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Wednesday, January 04, 2017 den 16.54, SemperFi skrev:

xJeg vant. ;)

 Hva var vinner-innlegget da ?

  :mynona:     

Anonymkode: 30d1f...61b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...