Gå til innhold

Du får en hundrings av meg


Yme

Anbefalte innlegg

:ler:

Jepp, jeg handlet i Sverige, og fikk masse for pengene.

Kanelsnurrer, tamponger, agurk, lettøl og annet snadder! :fnise:

Tenk at jeg kan bidra med å gjøre menstruasjonen litt mer behagelig for folk da <3 :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare tolv mennesker har noen sinne satt sin fot på månen – alle menn. I tidsrommet fra 1969 til 1972 ble det foretatt i alt seks måneferder, hvorav to astronauter var med på hver tur. Ingen mennesker har satt sin fot på månen etter den tid.



Anonymous poster hash: 91dd6...e40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Stringfellow1

Her er en fun fact:Ett strutseøye veier cirka seksti gram, samtidig som hjernen deres bare veier cirka førti gram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hvordan fungerer det, møtes vi på Oslo S og så får jeg en hundrings da? Ser litt suspekt ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stringfellow1

Men hvordan fungerer det, møtes vi på Oslo S og så får jeg en hundrings da? Ser litt suspekt ut..

Er det mulig å få pengene som ett gavekort, kanskje ?

Slik at man oppgir en eller annen nettbutikk som man har lyst til å kjøpe noe fra. For eksempel CDON, Platekompaniet eller Bokkilden. Trådstarter kjøper ett gavekort fra nettbutikken som man vil kjøpe noe fra, og sender da denne "koden" over e-post eller som privat melding her på Kvinneguiden ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig å få pengene som ett gavekort, kanskje ?

Slik at man oppgir en eller annen nettbutikk som man har lyst til å kjøpe noe fra. For eksempel CDON, Platekompaniet eller Bokkilden. Trådstarter kjøper ett gavekort fra nettbutikken som man vil kjøpe noe fra, og sender da denne "koden" over e-post eller som privat melding her på Kvinneguiden ?

Ja, det hadde jo gått an :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stringfellow1

Akkurat som ett fingeravtrykk, så er den enkeltes tunge-avtrykk helt unikt og ikke likt noen annen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvordan fungerer det, møtes vi på Oslo S og så får jeg en hundrings da? Ser litt suspekt ut..

Utgangspunktet er selvfølgelig at hundringsen er teipa fast rundt penisen min. Noe lengre enn det, har jeg ikke planlagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, jeg rører ikke andres menns peniser!

Er jeg diskvalifisert jeg da?

Kanskje en av de andre vil gjøre det for deg, om du gir dem en del av gevinsten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utgangspunktet er selvfølgelig at hundringsen er teipa fast rundt penisen min. Noe lengre enn det, har jeg ikke planlagt.

haha, jajaaa...:P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Utgangspunktet er selvfølgelig at hundringsen er teipa fast rundt penisen min. Noe lengre enn det, har jeg ikke planlagt.

Du bør kanskje tenke litt mer over den du. Jeg tror det kan gjøre ganske vondt å få den revet av. :opplyser:

Pengen altså (men sikkert penisen også)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør kanskje tenke litt mer over den du. Jeg tror det kan gjøre ganske vondt å få den revet av. :opplyser:

Pengen altså (men sikkert penisen også)

Du har ikke penis, skjønner jeg ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...