Gå til innhold

Vimsevips skribler i vei..

Vimsevips

Anbefalte innlegg

:) Lurt å få sykemelding og få sjansen til å få slappet av litt.Du er jo trossalt gravid,ikke sååå mange ganger i livet ditt du er det,det er ingen som takker deg for å slite deg ut. Bedre tid til Vesla er jo også bra.Den goooode rytmen kommer nok etterhvert.... ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, sykemeldingen trengte jeg ikke spørre etter en gang, til det var blodtrykket altfor lavt..

Så det er bare å omstille hjernen og finne fram til en annen rytme :)

Hakkebakkeskogen falt helt i smak. Vi endte opp med å lese de første 5 kapitlene :) Boka har 12 kapitler i alt, så vi rekker nok å lese den flere ganger før biblioteket skal ha den tilbake ;)

I desember vurderer vi å lese "Gubben og katten" eller "Skomakergata" er litt usikker, så vi får se hva det blir. God tid til å finne ut av det har jeg ihvertfall :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var godt å få slappet av :)

Nå skal jeg legge på plass noen av de klærne Ordensmannen bretta i går, og så kanskje gjøre pittelitt skrivearbeid etter det. Eller spørre naboen om ho blir med på tur,- om jeg orker da ;)

Trollet i magen er riktig aktiv i dag, så mye aktivitet har det ikke vært på lenge, så det tyder på at h*n også har det bedre nå :)

Tror jeg vil trives med å gå hjemme, selv om det blir lenge ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du får en fin helg Vips :klem:

Tusen takk :)

Det håper jeg også. Vi har noen vage planer, så får vi se om de blir noe av eller ikke.

Vesla har fryktelig lyst til å gå på tur, så en tur for å mate endene blir det i hvertfall om det ikke blir noe mer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke noen tur med naboen i dag. Så nå har jeg støvsugd kjøkkengolvet, og skal til å vaske. Særlig borte ved Vesla sin plass kan det trenges, det er et eller annet seigt på golvet der.. :forvirret:

Nå er det lenge siden jeg har vaska hus uten å syntes det var et :frustrert: ork :)

Så det ser ut til at jeg begynner å vende meg til min nye tilværelse, DEILIG! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke noen tur med naboen i dag. Så nå har jeg støvsugd kjøkkengolvet, og skal til å vaske. Særlig borte ved Vesla sin plass kan det trenges, det er et eller annet seigt på golvet der.. :forvirret:

Nå er det lenge siden jeg har vaska hus uten å syntes det var et  :frustrert: ork  :)

Så det ser ut til at jeg begynner å vende meg til min nye tilværelse, DEILIG!  :)

:sjenert: Æsj. Måtte du minne meg om det.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det med ro, har ikke vasket noe annet enn kjøkkenet, og i dag blir ingenting vasket,- DET er i hvertfall sikkert :)

Vi har vært på teater og sett "Kardemommeby" i dag. Vesla storkoste seg, og jeg skulle ønsket forestillinga var kortere. Nesten 2t med sitting tok på, kunne godt tenkt å legge meg ned mer enn en gang.. :overrasket:

Ellers var det et bra show!

Nå skal jeg legge meg litt, Vesla og Ordensmannen skal en tur på loftet og i kveldinga skal vi spise middag hos den ene svigerinna mi. Det gleder vi oss til, selv om jeg ikke er av de mest sosiale for tida..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mamma!

Månen følger etter oss...

- ytrer min eldste på tur hjem fra kiosken!!!!

(Han får ikke mitt godteri - svarer Minsten)

:ler:  :ler:  :ler:

:ler::ler::ler::ler:

:ler: De er herlige :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjenert: Joa, de kunne sovet lenger om morgenen da, men jeg går ut fra man ikke kan få alt heller :ler:

:klem:

Nei, det ser ikke ut til at det går..

Vesla sov leeenge i dag, helt til 9:30, MEN så var vi våkne 3 timer :overrasket: i natt, etter en skikkelig omgang med spysjuke..

Synes ho har vært nok syk for en laaaaaaaaaaaaang stund nå. Og siden ho før denne høsten bare har vært syk 2 ganger før (feber da ho var 9mnd, og vannkopper i våres), kan man trygt si at ho har fått alt på en gang denne høsten. Håper vinteren og våren blir bedre ;)

Ordensmannen dro ut på golfbanen i 8-tida i dag morges, og naboene har tatt med Vesla ut for å leike, så nå har jeg slappet av en times tid. Vesla kommer snart tilbake, vi skal spise middag hos svigers klokka 13:00.

...Håper Ordensmannen er tilbake til da, kjenner jeg vil trenge han til å kjøre bilen hjem igjen :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trengte visst Ordensmannen til å kjøre til også jeg.. :sjenert:

Vi hadde en trivelig middag med pinnekjøtt og kaker til kaffen. Kjente godt at jeg ble sliten så vi dro hjem i 4-tida. Så nå har jeg ligget en stund i senga :)

Svigermor gjorde det klart at jeg nå bare fikk knipe igjen, for hun ville ha et stort skolebarn, ikke et lite et når den tid kom :forvirret:

Så Ordensmannen orienterte henne om blodtrykket mitt, og sa det kom vel så mye ann på det, som min kniping ;)

Slike ganger er jeg ordentlig glad for å ha der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sengetid nærmer seg visst med stormskritt. Vesla har alt stelt og lagt dokka, slokka lyset og lukka døra. Så nå er ho klar for sin egen tannpuss og kveldsstell ;)

Det er Ordensmannen sin tur i dag, men litt kos og nattasang blir det fort allikevel ;)

Endret av Vimsevips
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde egentlig tenkt meg på jobb en tur i dag. For å legge noen papirer i arkivet og makulere noen andre.

Formen er heller laber, så tror ikke jeg skal sette meg bak rattet på en bil riktig ennå.. :sjenert:

Sparer heller kreftene til i kveld, skal ut å spise biff i kveld, om formen tillater det. Har mye mer lyst til å bruke energi på det, enn jobb ;)

Så får jeg heller ta turen innom jobb, i morgen eller onsdag :)

Sofaen og senga begynner å bli gode venner av meg nå. Været frister ikke akkurat til noen tur i dag, og ikke tror jeg det vil bedre særlig på formen heller.. Om jeg skal gå gravid en gang til, vil jeg ikke gå gravid i den perioden jeg har gått denne gangen.

Først stort sett hele pollensesongen, og så etterpå høygravid i den perioden av året jeg er generelt tettest. Og nå med lavt blodtrykk blir ikke sirkuklasjonen bedre av astmaen tetter det hele til.. :forvirret:

Ble visst litt sytete dette, men godt å få det ut også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde egentlig tenkt meg på jobb en tur i dag. For å legge noen papirer i arkivet og makulere noen andre.

Formen er heller laber, så tror ikke jeg skal sette meg bak rattet på en bil riktig ennå.. :sjenert:

Sparer heller kreftene til i kveld, skal ut å spise biff i kveld, om formen tillater det. Har mye mer lyst til å bruke energi på det, enn jobb ;)

Så får jeg heller ta turen innom jobb, i morgen eller onsdag :)

Sofaen og senga begynner å bli gode venner av meg nå. Været frister ikke akkurat til noen tur i dag, og ikke tror jeg det vil bedre særlig på formen heller.. Om jeg skal gå gravid en gang til, vil jeg ikke gå gravid i den perioden jeg har gått denne gangen.

Først stort sett hele pollensesongen, og så etterpå høygravid i den perioden av året jeg er generelt tettest. Og nå med lavt blodtrykk blir ikke sirkuklasjonen bedre av astmaen tetter det hele til.. :forvirret:

Ble visst litt sytete dette, men godt å få det ut også ;)

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...