Gå til innhold

Lene Orvik

Iriina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

galmamma skrev (På 19.1.2021 den 10.28):

og hytta hans er ikke særlig instagramvennlig... tror dere at det er derfor Lene ikke får ut fingeren og blir sammen med ham?? :P Jo, for så overfladisk virker hun som å være. 

Siden du spør. Nei, jeg tror ikke det.

Hun har tidligere uttalt (-i podcasten) at hun vil bruke den tiden det tar til å bli godt kjent med vedkommende før man går ut som par, og ikke presse frem par-status fordi andre maser om det. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig hvor lang tid hun må ha på å definere dem som et par. Begynner vel å nærme seg noen år dette "forholdet" til Andreas. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kan ikke skjønna hvordan noen kan tjene så mye på å gjøre så lite.... om jeg er sjalu? Jo....  

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kefalinia

Jeg er bekjent med noen som er i kompisgjengen til Gard (hennes ex), og hans kamerater har fortalt meg at hun er meget overfladisk og oppmerksomhetssyk. De synes det var litt slitsom å høre om "meg, meg, meg" i sosiale settinger. Selv har jeg møtt Lene to ganger i jobbsammenheng i noen få minutter, og jeg elsker hennes positive utstråling og energi. Hun er veldig sjeldent sur, og man ser også at hun elsker å jobbe og skape noe. Nå er det det jo positive og negative sider med oss alle da. 😀

Jeg tror også det er bransjen hun er i som gjør influencere mer overfladisk enn det de egentlig er. Mange var jo bare vanlige arbeidstakere, og plutselig fikk de sponset alt mulig rart og mulighet til være med i store samarbeid. Det er sikkert lett å bli revet med. 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

• 1 måned senere...

Jeg skjønner ikke hvordan hun kan nekte på at hun har fylt i leppene. Hun mente at dem ble tegna større, men når du ser på gamle bilder så hadde hun nesten ikke overleppe, og nå er den plutselig veeeldig stor 🤔

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kefalinia

Har hun tatt mer silikon også? For synes de har blitt større og mage/lår tynnere? Kanskje det bare er singletten hun hadde på instastory nå. Lurer på når hun skal fortelle hvorfor hun har fått tilbake hunden sin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kefalinia skrev (1 time siden):

Har hun tatt mer silikon også? For synes de har blitt større og mage/lår tynnere? Kanskje det bare er singletten hun hadde på instastory nå. Lurer på når hun skal fortelle hvorfor hun har fått tilbake hunden sin :)

Hun har jo allerede fortalt det 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knottogtott skrev (13 timer siden):

Hun har jo allerede fortalt det 🙂

hvorfor da?'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marie1987 skrev (23 timer siden):

Jeg skjønner ikke hvordan hun kan nekte på at hun har fylt i leppene. Hun mente at dem ble tegna større, men når du ser på gamle bilder så hadde hun nesten ikke overleppe, og nå er den plutselig veeeldig stor 🤔

helt enig... teit å nekte for dette.. det er jo helt åpenlyst at hun har fylt de med noe..  

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

galmamma skrev (5 timer siden):

hvorfor da?'

Hææææ? Hvorfor, sikkert fordi hun fikk spørsmål om det! Mente du når? Hun skrev på instaen 10.mars at Levi hadde vært hos henne i nesten 4 uker 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

galmamma skrev (5 timer siden):

hvorfor da?'

Det spørsmålet minte meg litt om da Ronja Røverdatter møtte på de små skapningene i skogen 😅 Hahah

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knottogtott skrev (På 19.3.2021 den 16.18):

Hææææ? Hvorfor, sikkert fordi hun fikk spørsmål om det! Mente du når? Hun skrev på instaen 10.mars at Levi hadde vært hos henne i nesten 4 uker 🙂

hva fortalte hun?? at hun tok over Levi?  men det var jo en grunn for det som hun kanskje skulle fortelle mer om senere.. har hun fortalt den?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig ikke hun har fått tilbake hunden for godt? Fungerer jo fint nå som alt er coronastengt, og alt Lene gjør er å posere i naturen med nye turklær og raske briller hver dag. Men hva med Levi nå hun skal begynne å gå på byen igjen sånn ca hver kveld?

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
galmamma skrev (3 timer siden):

hva fortalte hun?? at hun tok over Levi?  men det var jo en grunn for det som hun kanskje skulle fortelle mer om senere.. har hun fortalt den?

Hun skrev at hun skulle fortelle om det HVIS hun føler for det! Så det kan jo være at hun ikke forteller mer enn det hun skrev om at hun tok han tilbake pga avliving. Kanskje de tidligere eierne ikke ønsket at hele den historien skulle bli fortalt om på Lenes insta med 107.000 følgere 🤷🏼‍♀️

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

naivsuper skrev (3 minutter siden):

Håper virkelig ikke hun har fått tilbake hunden for godt? Fungerer jo fint nå som alt er coronastengt, og alt Lene gjør er å posere i naturen med nye turklær og raske briller hver dag. Men hva med Levi nå hun skal begynne å gå på byen igjen sånn ca hver kveld?

Faktisk er jeg veldig enig! Grunnen til at hun sendte han bort var jo fordi hun hele tiden reiste på feriebolig festet + traff folk hver dag/helg! Hun er jo altfor rastløs til å bare være hjemme. Så tipper at når det er lov til å reise og hverdagen har blitt ganske lik den var før corona, så kommer hun enten til å gi den bort eller så kommer hun til å få andre til å passe den! Hun kommer aldri til å oppgi feriene sine for Levi! 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Tror det at å få Levi hjem igjen, var både sunt og bra for Lene. Ansvarlig og voksent å ta henne tilbake, og virker som om hun trives med hund. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dama fascinerer meg. Jeg føler ikke sporadisk med henne, men hender jeg titter innom. Før så sa jeg bare navnet hennes overalt og jeg hadde aldri hørt om henne. Så jeg ble litt nysgjerrig, så har måttet ta en titt sånn når det passer meg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...