Gå til innhold

Lene Orvik


Iriina

Anbefalte innlegg

Er det bare meg eller snakker hun litt sånn babyspråk, har lagt merke til det i podcasten, spesielt når
Iselin guttormsen var med for hun snakker jo helt vanlig, kontrasten var så store.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Nobile skrev:

Skjer med at voksne folk skal kommentere utseende til andre voksne folk? 

Det var ment å være humoristisk på en fredag.... Det var noen over her som kommenterte bryna. 
Og stemmen. Og what- not.

Endret av missLynch
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, missLynch skrev:

Det var ment å være humoristisk på en fredag.... Det var noen over her som kommenterte bryna. 
Og stemmen. Og what- not.

Synes bare det blir for dumt at voksne folk skal sitte å kommentere eller kødde med andres utseende. Det er mye man kan kritisere Lene på, men hvordan hun vil ha brynene sine bør ikke være en av de. Selv på en fredag. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som vet hvorfor Lene har sunnmørsdialekt når hun er født og oppvokst på Misund? Vet hun bodde et par år i Ålesund, men rart å endre til en helt annen dialekt isåfall

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, HTS skrev:

Noen som vet hvorfor Lene har sunnmørsdialekt når hun er født og oppvokst på Misund? Vet hun bodde et par år i Ålesund, men rart å endre til en helt annen dialekt isåfall

Bodde hun ikke i Ålesund fra hun var 17 til 24 år eller noe i den dur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.11.2020 den 1.15, Ice_83 skrev:

Bodde hun ikke i Ålesund fra hun var 17 til 24 år eller noe i den dur?

jeg har en slektning som plutselig snakket kav trøndersk etter ett år i trondheim... Idiooootisk spør du meg. har også venninner som har bodd i Ålesund i noen år og som snakker sunnmørsdialekt.. Teit..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påen igjen med dr.e? 
begge to holder til på fyri resort ivertfall... og de er ivrige på «likes» begge to 😅 koselig da!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

galmamma skrev (På 28.11.2020 den 23.42):

Påen igjen med dr.e? 
begge to holder til på fyri resort ivertfall... og de er ivrige på «likes» begge to 😅 koselig da!

Tydelig at Lenemor har tatt bildet av han. Ser både Lene og bilen (som speilvindu) når han står foran hotellet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge story på Instagram her om dagen, kunne det se ut som hun var i studio for å spille inn en (jule?-)sang. Gleder meg til resultatet, jeg synes hun har en vakker stemme 😊

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

acna skrev (19 minutter siden):

I følge story på Instagram her om dagen, kunne det se ut som hun var i studio for å spille inn en (jule?-)sang. Gleder meg til resultatet, jeg synes hun har en vakker stemme 😊

enig

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

acna skrev (23 timer siden):

I følge story på Instagram her om dagen, kunne det se ut som hun var i studio for å spille inn en (jule?-)sang. Gleder meg til resultatet, jeg synes hun har en vakker stemme 😊

Hvor kan man høre denne vakre sangstemmen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

O.G. skrev (1 time siden):

Hvor kan man høre denne vakre sangstemmen?

Instagram 😊Det ligger ute noen cover-sanger fra to år tilbake, og en julesang fra sist uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kartoffel skrev (14 timer siden):

Hørt julesangen hennes på Spotify. 

Hun har faktisk en nydelig sangstemme! 

enig... veldig fin,.. jatakk til mer musikk fra Lene

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Willasmo
oakakman skrev (På 19.11.2020 den 4.24):

Er det bare meg eller snakker hun litt sånn babyspråk, har lagt merke til det i podcasten, spesielt når
Iselin guttormsen var med for hun snakker jo helt vanlig, kontrasten var så store.

Hun har jo bodd i Ålesund. Der snakker dem jo slik slik. Hakke, trokke, kanke, vikke, dikke, dakke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...