Gå til innhold

Lene Orvik


Iriina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Joda, jeg hørte til det var cirka 30 minutter igjen og hun sa at det er slutt. Men skjønner ikke helt hvorfor hun valgte å spille inn alt dette, det er en veldig privat og kjedelig (sorry) historie som bare angår de to. Han var mer forelsket i henne enn hun var i ham. Og etter 8 mnd valgte hun å gjøre det slutt. Begge er lei seg fordi de er glade i hverandre. Thats it. Pluss MASSE tørrprat innimellom om personlig utvikling. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem er hun sammen med nå? Henger ikke med på kjærlighetslivet hennes jeg😅🙈 Men nysgjerrig er jeg visst lilevel🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, galmamma skrev:

whaat? Sier hun ingenting konkret? trodde virkelig vi skulle få hele historien jeg nå...  

Jeg er også ca halvveis og foreløpig ekstremt tamt og bare bagateller. 

»Jeg ville sånn og han ville sånn og han er en så flott type men vi passet ikke sammen så det ble slutt selv om han var helt fantastisk»

Kunne faktisk holdt med den setningen 

Endret av Nana
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg hørt siste podd....omg så langtrukken...men, jeg skjønner seriøst ikke greia. Hvorfor så mye fuss om en hun har datet i 8 mnd? De var ikke kjærester, men likevel skulle en tro at de hadde vært gift i 10 år og at det plutselig ble et brudd. Jeezes!! 🙄

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Elina123 skrev:

Hvem er typen hun snakker om? Står over å høre poddepisoden. 

André Eriksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, J.. skrev:

André Eriksen.

Het han ikke Andreas?? 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Krutthøna skrev:

Het han ikke Andreas?? 🤔

Ops,jo.

Alle Dre'ene jeg kjenner er André'er.. 🤣

Andreas er riktig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Krutthøna skrev:

Nå har jeg hørt siste podd....omg så langtrukken...men, jeg skjønner seriøst ikke greia. Hvorfor så mye fuss om en hun har datet i 8 mnd? De var ikke kjærester, men likevel skulle en tro at de hadde vært gift i 10 år og at det plutselig ble et brudd. Jeezes!! 🙄

Sånt skjer når man lever av å være influencer og tror alt i livet ditt er sykt spennende for alle 😂

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
2 timer siden, Jumbojet30 skrev:

Sånt skjer når man lever av å være influencer og tror alt i livet ditt er sykt spennende for alle 😂

Du sa presis det jeg tenkte. Hvordan er det mulig å bli så selvsentrert? Meg, meg, meg. 

Men jeg erkjenner at det faktisk er mulig å leve av et antall disipler som finner alt du gjør spennende. Jeg er nok rett og slett for gammel til å bruke en time (eller hvor lenge det er) til at et ukjent menneske gransker sitt eget navlelo. Jeg kan ikke for mitt bare liv forstå hva slags kvalitativt input det skal gi meg. Og jeg tror ikke at jeg når jeg sitter på gamlehjemmet angrer på alle de influencerpodcastene jeg ikke lyttet til. Jeg ser at det kommer stadig flere podcaster der folk med utdannelse deler sin kunnskap. Det kan jeg forstå at folk hører på, for da lærer du faktisk noe. Men blant de tradisjonelle livsstilsbloggerne er jo utdannelse mangelvare og hvor stor verdi har egentlig «kunnskapen» sugd fra eget bryst? Blogg kunne man jo i det minste skrolle gjennom og dermed minimere tiden man brukte. Podcast må man jo passivt bare konsumere det influenceren velger å snakke om. 

Jeg skal slutte å rante, men jeg er bare så dritt lei av tanketomme influencere. Kan ikke noen av dem snart innse at de har en unik mulighet til å bruke plattformene sine til noe samfunnsnyttig? Studering av eget navlelo er ikke det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Jumbojet30 skrev:

Sånt skjer når man lever av å være influencer og tror alt i livet ditt er sykt spennende for alle 😂

Spot on. Lol. Nobody cares. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eeyore83

Tenkte at et nært familiemedlem hadde dødd eller var alvorlig syk. Greit nok at kjærlighetssorg kan være veldig vondt, men hun har jo ikke blitt dumpet, og det hørtes ut som det var noe mye mer veldig alvorlig som hadde skjedd slik hun framstilte det på instagram.. jeg forstår heller ikke hvorfor hun valgte å dele alt dette i podcasten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, blåbærpai skrev:

Spot on. Lol. Nobody cares. 

Hvorfor diskutere her inne om man ikke bryr seg i det hele?!?

Han Marius fyren virker veldig oppegående og reflektert. Kanskje LO kan lære noe av han. 
Synes det er bra hun viser en sårbar side i podden og viser at ikke alt er rosenrødt slik det kan fremstå på Instagram.  

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt flere av podcast-episodene. Jeg vet at det er hennes podcast, men i hver episode merker jeg at jeg vil høre mer fra gjestene hun har med seg! Når de får ordet og kanskje toucher innom en erfaring fra sitt eget liv, er Lene rask på å snu fokuset tilbake til seg selv. Jeg tror podcasten hadde hevet seg et hakk om vi fikk høre mer fra gjestene hennes som fremstår som interessante og reflekterte mennesker.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...