Gå til innhold

Lene Orvik


Iriina

Anbefalte innlegg

400kr for den glorete bikinitrusa?? Den dekker knapt noe🙈

 

Hvor mange 35-åringer vil gå slikt, selv med en fin kropp?

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

49 minutter siden, bonsaijenta skrev:

Hvor mange 35-åringer vil gå slikt, selv med en fin kropp?

Jeg er jevngammel med Lene, og jeg kan ikke komme på en eneste venninne som kunne (rettere sagt: ville) ha brukt disse bikiniene i sommer. 😅

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kolleksjonen er for bimboer, som Lene. Ingen voksne, normale damer som går så kledd. Også med trusa oppunder arma🙄

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Maydis8 skrev:

Ser konturene av kjønnsleppene på det ene bildet hun la ut i går. 

Kødder du? Har hun kjønnslepper? Fy så ekkelt! Jeg kjenner ingen voksne damer som har kjønnslepper, det er ikke naturlig ass...

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Porcelain skrev:

Kødder du? Har hun kjønnslepper? Fy så ekkelt! Jeg kjenner ingen voksne damer som har kjønnslepper, det er ikke naturlig ass...

Inget onaturligt med det, men vill du att man ska se dom genom bikinitrosarna? 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Pollen skrev:

Den kolleksjonen er for bimboer, som Lene. Ingen voksne, normale damer som går så kledd. Også med trusa oppunder arma🙄

Saklig.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uheldig positur på ene insta bildet og altfor synlig konturer av kjønnsorganet, her bjudar hun på med spissmus. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, hufsaaaaa skrev:

Jeg er jevngammel med Lene, og jeg kan ikke komme på en eneste venninne som kunne (rettere sagt: ville) ha brukt disse bikiniene i sommer. 😅

Er så merkelig å argumentere for at du og dine venninner ikke ville brukt den kolleksjonen. Neivel, så har ikke dere den stilen da. Hun lager jo ikke nødvendigvis klær kun til damer på 30+, men til yngre jenter også. Noen kler seg konservativt og noen kler seg litt mer vågalt. Paradise Hotell-generasjonen bruker definitivt slike plagg, og jeg tipper dette er nøye planlagt med en markedsavdeling som står bak MyMuse. Mulig du mener de skulle diskutert markedsstrategier med deg først, men de gjorde altså ikke det..

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Hei2016-2 skrev:

Inget onaturligt med det, men vill du att man ska se dom genom bikinitrosarna? 

Det er da ikke unaturlig at kjønnslepper synes i truse? Har aldri granska mitt eget underliv i bikini ,men om noen skjønner at jeg har kjønnslepper så er vel det helt uproblematisk? 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, MFO skrev:

Er så merkelig å argumentere for at du og dine venninner ikke ville brukt den kolleksjonen. Neivel, så har ikke dere den stilen da. Hun lager jo ikke nødvendigvis klær kun til damer på 30+, men til yngre jenter også. Noen kler seg konservativt og noen kler seg litt mer vågalt. Paradise Hotell-generasjonen bruker definitivt slike plagg, og jeg tipper dette er nøye planlagt med en markedsavdeling som står bak MyMuse. Mulig du mener de skulle diskutert markedsstrategier med deg først, men de gjorde altså ikke det..

Wow, det der blåste opp! 😂

Jeg svarte kun på et innlegg som spesifikt nevnte 35-åringer, og min generelle mening om det vil slå an i den aldersgruppen. Noe jeg altså ikke kan se for meg. Jeg tviler da ikke et sekund på at spesielt PH-generasjonen trykker plaggene til sitt bryst og at det vil selge som hakka møkk. 😉

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider


Jeg synes alder er helt irrelevant her. Det jeg synes er ille er den voldsomme poseringen og utseendefokuset til Lene. En badedrakt som går under hoftekammen kan også være kledelig. Det trenger ikke være minimalt og avslørende for å være pent. 

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli

Diskuterer vi virkelig om en voksen dame har kjønnslepper?

Jeg må si at jeg ikke synes det er pent å se omrisset av kjønnsorganene i reklame, men at kjønnslepper er en del av en kvinnekropp burde vi ikke snakke ned og kalle "æsj".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte inn på instagrammen hennes og kikke siden det var så mye snakk om de bikiniene. Det første som slo meg var at den røde bikinien har et snålt snitt. Detaljene på overdelen får det til å se ut som den har blitt ødelagt i vaskemaskinen eller noe. Også lurer jeg på hvor lenge de glitterbikiniene holder seg fine. Virker rart å ha glitter på et plagg som utsettes for så mye vann. I det store og hele synes jeg ikke kvaliteten ser særlig bra ut. 

En digresjon: Lene kler krøllet/bølget hår utrolig godt og burde stylet det sånn oftere. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lene har vært heldigere enn de andre bloggerne, siden hun fikk sette navnet sitt på bikinier/badetøy. Badetøy er ofte i polyester, så det fremstår ikke like billig som undertøyet som de andre bloggerne fronter.

Jeg kunne fint kjøpt det gull-settet hvis trusen hadde hatt en annen skjæring.

Synes forøvrig det var bra at fotografen insisterte på at hun ikke skulle skjule arret på magen. Ett arr som reddet livet hennes, er da absolutt ingenting å skjemmes over. Ikke var det iøynefallende stygt heller, jeg la kun merke til det fordi jeg hadde hørt podcasten. 

Enig i at det bølgete håret er veldig kledelig.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arret burde absolutt ikke skjules, men noe hun skal bære med stolthet! Syns det er utrolig flott å vise frem en kropp med både arr og strekkmerker :) Det jeg reagerer på er at kolleksjonen kommer kun i miniatyr truser og måten det blir fremstilt og vinklet på bildene. Såklart selger slike type truser til de som er komfortable med å vise endel hud og kropp, men syns kolleksjonen burde ha blitt lansert også i vanlig truse eller boxer for å selge til en mye større og aktuell gruppe. Det er dessverre ett stort fåtall som ikke føler seg komfortabel eller er selvsikker nok til å blottlegge kroppen sin så mye. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 29.5.2020 den 13.37, Porcelain skrev:

Kødder du? Har hun kjønnslepper? Fy så ekkelt! Jeg kjenner ingen voksne damer som har kjønnslepper, det er ikke naturlig ass...

Så utrolig barnslig du er🙄 Poenget var at man ikke trenger å vise de frem på Instagram. Ta deg sammen..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Porcelain skrev:

Det er da ikke unaturlig at kjønnslepper synes i truse? Har aldri granska mitt eget underliv i bikini ,men om noen skjønner at jeg har kjønnslepper så er vel det helt uproblematisk? 

Kverulanter vil aldri forstå poenget... god pinse! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Gretinius skrev:

Arret burde absolutt ikke skjules, men noe hun skal bære med stolthet! Syns det er utrolig flott å vise frem en kropp med både arr og strekkmerker :) Det jeg reagerer på er at kolleksjonen kommer kun i miniatyr truser og måten det blir fremstilt og vinklet på bildene. Såklart selger slike type truser til de som er komfortable med å vise endel hud og kropp, men syns kolleksjonen burde ha blitt lansert også i vanlig truse eller boxer for å selge til en mye større og aktuell gruppe. Det er dessverre ett stort fåtall som ikke føler seg komfortabel eller er selvsikker nok til å blottlegge kroppen sin så mye. 

Enig. Veldig rart at trusene fantes i kun en type snitt (så vidt jeg kunne se). Men hun var visst veldig fornøyd med salgstallene så langt, så hun "trenger" kanskje ikke henvende seg til en større kjøpergruppe. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Maydis8 skrev:

Så utrolig barnslig du er🙄 Poenget var at man ikke trenger å vise de frem på Instagram. Ta deg sammen..

🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...