Gå til innhold

Lene Orvik


Iriina

Anbefalte innlegg

1 time siden, Stellia skrev:

Første bokstav i fornavn? 

Aner ikke hva personen heter! Jeg er kun leser av bloggen og vet derfor ikke stort mye mer om vedkommende enn det hun har delt. Litt bilder rundt jul/nyttår noen år. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette ble rart å høre på. Alle som kjenner litt til henne/de skjønner veldig godt hvem dette er! Så vedkommende blir avslørt uansett. For de som ikke vet det, spiller det ikke noen rolle om det er søster eller bror. 
 

Men støtter hun/han over meg, og sier at dette ikke er faren hennes. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, tingi85 skrev:

Dette ble rart å høre på. Alle som kjenner litt til henne/de skjønner veldig godt hvem dette er! Så vedkommende blir avslørt uansett. For de som ikke vet det, spiller det ikke noen rolle om det er søster eller bror. 
 

Men støtter hun/han over meg, og sier at dette ikke er faren hennes. 

Er det siste episode du refererer til nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også mine antakelser om hvem hun snakker om, men det er bare spekulasjoner. Man kan ikke forstå hvem dette er ut fra det man har fulgt på blogg/Instagram. Det blir bare gjetning isåfall. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er oppvokst i samme kommune som denne vedkommende bor/bodde sammen med Lene på denne tiden. Så det er ikke gjetning.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Kartoffel skrev:

Jeg har også mine antakelser om hvem hun snakker om, men det er bare spekulasjoner. Man kan ikke forstå hvem dette er ut fra det man har fulgt på blogg/Instagram. Det blir bare gjetning isåfall. 

Jo det kan man. Jeg vet nå hvem det er ut i fra opplysninger Lene har skrevet i bloggen og hva hun sier i podcasten. Det var grusomt å høre henne skildre hvordan personen, som egentlig skal være hennes nærmeste omsorgsperson, har behandlet henne gjennom nesten hele livet. Psykdom eller ikke. Helt forferdelig:sad:

Jeg er i utgangspunktet ingen fan av Lene men dette var en bra episode. Hun har fått tillatelse til å bruke dette i podcasten av vedkommende og jeg mener at slike ting ikke skal hysjes ned men snakkes om :hjerte:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mariángel skrev:

Jo det kan man. Jeg vet nå hvem det er ut i fra opplysninger Lene har skrevet i bloggen og hva hun sier i podcasten. Det var grusomt å høre henne skildre hvordan personen, som egentlig skal være hennes nærmeste omsorgsperson, har behandlet henne gjennom nesten hele livet. Psykdom eller ikke. Helt forferdelig:sad:

Jeg er i utgangspunktet ingen fan av Lene men dette var en bra episode. Hun har fått tillatelse til å bruke dette i podcasten av vedkommende og jeg mener at slike ting ikke skal hysjes ned men snakkes om :hjerte:

Ok, jeg har ikke forstått det ut fra podcasten. Fulgt bloggen i flere år, men hun har jo aldri sagt noe negativt om denne vedkommende der. Som jeg har fått med meg iallefall 😊 Når det er sagt så tror jeg likevel jeg vet hvem hun snakker om altså. Det jeg mener er bare at ingenting har blitt sagt på en måte som gjør at man kan si det heeeelt sikkert. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eeyore83
2 timer siden, Mariángel skrev:

Jo det kan man. Jeg vet nå hvem det er ut i fra opplysninger Lene har skrevet i bloggen og hva hun sier i podcasten. Det var grusomt å høre henne skildre hvordan personen, som egentlig skal være hennes nærmeste omsorgsperson, har behandlet henne gjennom nesten hele livet. Psykdom eller ikke. Helt forferdelig:sad:

Jeg er i utgangspunktet ingen fan av Lene men dette var en bra episode. Hun har fått tillatelse til å bruke dette i podcasten av vedkommende og jeg mener at slike ting ikke skal hysjes ned men snakkes om :hjerte:

Å? Jeg hadde ingen anelse om hvem det var, tenkte det kanskje var ei vennine. Men etter å ha lest innlegget ditt skjønner jeg hvem det er 😮 synes forøvrig også det var en bra episode...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare Lene pusser opp og bruker penger på en leid leilighet 🤦🏼‍♀️

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Showmustgoon skrev:

Bare Lene pusser opp og bruker penger på en leid leilighet 🤦🏼‍♀️

Har hun solgt leiligheten sin nå?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hun har leid den ut i et par mnd for å leie en annen leilighet i samme by! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Serr...får hun mer i leie enn det hun betaler i lån da? Kan vel uansett ikke lønne seg?? Noe så rart.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hennes bästis Maria bor i Björvika så då måste hon oxo bo där. Så självständig, Lene Mor, vet ni...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Showmustgoon skrev:

Nei, hun har leid den ut i et par mnd for å leie en annen leilighet i samme 

🙉🙉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvis grensene hadde vært åpne så hadde vel Lene reist i hvertfall 2-3 ganger til diverse storbyer og «fjerne himmelstrøk» i løpet av syv uker 😅. Nå synes jeg hun virker litt for impulsiv når hun nå velger å leie en leilighet og leie ut sin egen. Ta det heller med ro og legg planer for tiden fremover..

#whatsgoingon?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 3.5.2020 den 21.13, Showmustgoon skrev:

Nei, hun har leid den ut i et par mnd for å leie en annen leilighet i samme by! 

Hun merket vel at leiligheten hennes ble for upraktisk å bo i over tid 🙃 Kombinert soverom og bad fungerer best på trendy luksushotell og Instagram, ikke i det virkelige liv. Å bytte ut overskapene på kjøkkenet med speil var vel heller ikke noe sjakktrekk mtp bovennlighet i mer enn et par uker. Ikke akkurat et sted hvor det er trivelig å være coronafast.

Endret av Ultiva
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.5.2020 den 20.58, eeyore83 skrev:

Å? Jeg hadde ingen anelse om hvem det var, tenkte det kanskje var ei vennine. Men etter å ha lest innlegget ditt skjønner jeg hvem det er 😮 synes forøvrig også det var en bra episode...

Jeg har alltid tenkt tanken at det må være noe spesielt med forholdet til ikke sin far siden hun sjeldent nevner ikke sin far. I tillegg så reiser hun aldri hjem til ikke sin far.. Hun feirer aldri jul hos ikke sin far osv.. Trist å høre

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, galmamma skrev:

Jeg har alltid tenkt tanken at det må være noe spesielt med forholdet til ikke sin far siden hun sjeldent nevner ikke sin far. I tillegg så reiser hun aldri hjem til ikke sin far.. Hun feirer aldri jul hos ikke sin far osv.. Trist å høre

Hun nevner han flere ganger i podden å fortellee hvor fantastisk og snill han er,så er nok ikke noen knute på tråden der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror en skal stoppe å spekulere hvem denne vedkommende er nå. Alle som har fulgt Lenemor vet hvor hun feirer jul hvert år. Jeg føler dette er et forsøk på å få tråden stengt....mulig det var litt vel paranoid tenkt men tenker at «folk flest» skjønner hvem som er hvem. 

Endret av Showmustgoon
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...