Gå til innhold

Lene Orvik


Iriina

Anbefalte innlegg

Episode 2 og 3 var mye bedre enn den første. Hun bød mye mer på seg selv, og det var fin dynamikk mellom henne og venninnen. De som uffer og akker seg over at Lene lever et "uansvarlig" singelliv i en alder av 33 (gisp!) burde høre denne. Man får et mer nyansert bilde av henne som person. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

38 minutter siden, Fju skrev:

Episode 2 og 3 var mye bedre enn den første. Hun bød mye mer på seg selv, og det var fin dynamikk mellom henne og venninnen. De som uffer og akker seg over at Lene lever et "uansvarlig" singelliv i en alder av 33 (gisp!) burde høre denne. Man får et mer nyansert bilde av henne som person. 

 

Endret av Sara12345
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Sara12345 skrev:

Hvilket nyansert bilde får du av henne?

Igjen bekrefter podden hennes hva hun er, lever for drama, selvopptatt, offer, spiller på å være sexy og ettertraktet, ingen selvinnsikt og gir tydeligvis ikke elskerne sine bekreftelse om forhold fordi mennesker med personlighets forstyrrelse elsker å ikke gi denne bekreftelsen. Og nå er det den kjente narsissistiske smear campaignen som er satt  igang. Alle skal få vite hvor fæle disse mennene har vært. Sier bare at man finner gjerne mennesker som er på sitt eget nivå. 

Lol

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Fju skrev:

Episode 2 og 3 var mye bedre enn den første. Hun bød mye mer på seg selv, og det var fin dynamikk mellom henne og venninnen. De som uffer og akker seg over at Lene lever et "uansvarlig" singelliv i en alder av 33 (gisp!) burde høre denne. Man får et mer nyansert bilde av henne som person. 

Nja, ikke enig. For meg er episode 2 og 3 en ren gossip pod. "Å herregud, huska du ka han gjorde da?" "Åh, ja, d må du fortelle". 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt episode 2 og 3 nå, og skjønner ikke helt hva dere klager over. Hun presiserte da at dette var hennes versjon, og at de andre har sin. Hvis de føler at de vil tilføye noe, da står de da fritt til å legge til det de måtte ønske. Hun fremstår som reflektert og fornuftig. Og jeg mener det er mye vi kan kritisere LO for, men det som blir nevnt av kritikk her, føler jeg er å gripe etter halmstrå. Hun gjorde en god figur. Mye bedre figur enn på Insta og blogg.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! Hun har vokst litt i mine øyne etter podden. Men jeg tenker at hun hadde komt seg lenger i livet om hun ikke bare datet menn pga utseende, men heller «gå i dybden» (lol). Vennen i podden sa det i episode 3, hun er svak for vakre menn. Tror største problemet ligger nettopp der! 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 16.4.2020 den 18.58, Lulu21 skrev:

Kan ikke være J hvertfall. Får det ikke til å stemme. Høres ut som O. Han drikker ikke alkohol, og det er i leiligheten hun eier nå. Pluss at han vil at alle i Norge skal vite at de er sammen. Og jeg husker han kommenterte ALLE bildene hennes, og det gjorde ikke hun tilbake. I tillegg til dette med blokking osv på sosiale medier, må være han🙈

Hva er hele fornavnet til O?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Tulipanpiken skrev:

Hva er hele fornavnet til O?

Tror det er mange som ikke vil skrive hele navnet her inne, men initialene er i hvert fall K-O K

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

Tror det er mange som ikke vil skrive hele navnet her inne, men initialene er i hvert fall K-O K

Ah, takk 😊

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Lene takker for positiv respons på podden sin i det nyeste blogginlegget sitt. En slags takk pakket inn i en annonse for klær, rumpa opp i kamera og trutmunn. Trodde hun skulle «i dybden» fremover, jeg.. 🙈

https://www.leneorvik.no/2020/04/19/noen-var-favoritter/

#growup

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor Lene har sunnmørsdialekt, hun er jo født og oppvokst på Misund hvor de snakker bred moldenser dialekt. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ella Peralta skrev:

Skjønner ikke hvorfor Lene har sunnmørsdialekt, hun er jo født og oppvokst på Misund hvor de snakker bred moldenser dialekt. 

Veldig rart ja. Hun bodde i Ålesund fra hun var 16-17 år til 23? år, men rart hun har lagt om etter så få år.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er episoden med KOK borte fra Spotify! Visste han kom til å reagere sterkt... Håper hun har retten på sin side. #TeamLene

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Unika skrev:

Nå er episoden med KOK borte fra Spotify! Visste han kom til å reagere sterkt... Håper hun har retten på sin side. #TeamLene

 

Den ligger ute hos meg fortsatt

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvem er det hun snakker om i episode 2 og 3? Er det de jeg tror det er? Han som var litt eldre og som hun skrev et blogginnlegg om ganske tidlig, hvor hun fortalte hvor riktig alt var? Og KOK i episode 3?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Maydis8 skrev:

Hvem er det hun snakker om i episode 2 og 3? Er det de jeg tror det er? Han som var litt eldre og som hun skrev et blogginnlegg om ganske tidlig, hvor hun fortalte hvor riktig alt var? Og KOK i episode 3?

Jepp. Ungkaren i episode 2 og KOK i episode 3.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt tragikomisk at en såkalt "svindeljeger" lurer en person trill rundt, når den største svindleren er han selv🙈 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...