Gå til innhold

Lene Orvik


Iriina

Anbefalte innlegg

På 10.4.2020 den 16.16, Ice_83 skrev:

Må dere slutte å være så negative. Syns det er fint hun deler,så også andre kan lære om de opplever lignende.

Hva skal man lære da? Synes som vanlig at det er mye snakking rundt grøten. Og det er jo ikke vanskelig å forstå at mennene hun har hatt et forhold til, har tydelige trekk på personlighetsforstyrrelser. En forelsket og snill mann oppfører seg ikke sånn mot sin kjæreste som han elsker og respekterer. Men mange kvinner biter lett på der og faller for sånne usunne og mishandlende Mr.Grey typene, hvorfor? Og tror det er forelskelse og kjærlighet. Når man tydelig ser at det er en forstyrret person. Hun virker som en person som er et lett bytte for ustabile og usunne menn, derfor velger de henne som kjærest. Har selv hatt sånne menn etter meg, men avviser de ganske kjapt. Og hadde to ekser selv, som plutselig oppførte seg kaldt og gav meg silent treatment uten å skjønne hva jeg gjorde galt. Rasende og dramatiske ble de også, når forholdet og hverdagen ble litt krevende som hos de fleste. Det var alltid jeg som måtte ta støyten for deres dårlige egenskaper. Så sliter ganske mye selv den dag i dag pga måten de behandlet meg på. Er utrolig psykisk ødeleggende å hele tiden bli ignorert, droppet og kjeftet på og få kulde for noe man faktisk ikke har gjort galt, man fortjener å bli snakket til på en voksen og rolig måte og vite hva man har gjort galt sånn at man kan fikse opp i det. Et ekte, ordentlig, oppegående og empatisk menneske fortjener ikke å bli droppet som søppel for bagateller og bullshit. Men det er det disse menneskene er ute etter, de lever av å trampe på andre. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest loveli

Jeg forstår ikke hvorfor det skal være interessant for meg å høre om vanlige folks erfaringer i livet når de ikke har noe annet å komme med enn historiene rundt det som skjedde.

Lene er helt vanlig og tar opp helt vanlige temaer om helt vanlige problemer. Hun kan ikke lære meg noe som helst om noe som helst. Denne podcasten mangler tyngde.

Hvis jeg absolutt må ha på lyd rundt meg uten å ville følge med på innholdet så velger jeg uansett ikke en tilgjort og falsk stemme som hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må klappe litt for den siste episoden, den var god! Tok opp en problematikk som mange helt sikkert (dessverre) kan relatere seg til i større eller mindre grad. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det var en sykt interessant og kjekk podcast. Tror den kan være viktig da mange ikke vet at dette ikke er vanlig i gode forhold. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.4.2020 den 12.49, Pocahontas10000 skrev:

Er det ingen her som tenker at det er ganske så spekulativt å skulle tjene podcastpenger på å utlevere en tidligere kjæreste? Skulle gjerne hatt Jørgens side av saken men han er nok for voksen for slik lek.

Jo helt tragisk. Får helt vondt av hele opplegget..

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 timer siden, Showmustgoon skrev:

Referat?

Samme som jeg refererte til forrige uke. Ukens podkast er forsinket. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jordbærogfløte skrev:

Samme som jeg refererte til forrige uke. Ukens podkast er forsinket. 

Ååh.. sorry ☺️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Showmustgoon skrev:

Ååh.. sorry ☺️

Det går så fint, vet du. Og når vi snakker om sola 🌞, ny episode er ute 😅. Venter til etter jobb før jeg lytter til denne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit for noen «mannfolk» hu har vært bortpå...  Ikke akkurat god reklame for dem 🙈

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere måtte velge, og basert på det Lene forteller i poden om de to relasjonene. Hvem av de ville dere valgt? Hun nevnte ingen gode egenskaper hos nummer 2, så jeg tror jeg hadde valgt nummer 1. Selv om det åpenbart hadde vært nedbrytende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.4.2020 den 11.22, Showmustgoon skrev:

Referat?

Spoiler for de som ikke har hørt: Snakker om virvelvind-forholdet med J. At de er stormforelsket, men at han er svært usikker på henne og hennes følelser, noe som gjør at han gjør og sier mye pussig. Eksempel: Han dukket plutselig bare opp når Lene var på ferie med venner, og dukket plutselig opp på hjemstedet hennes da hun var hjemme til jul. Der og da virket det romantisk, i ettertid forsto hun at det var fordi han ikke stolte på henne, og ville ha kontroll.. En gang dro han bare hjem fra henne midt på natta etter de hadde lagt seg, hun våknet i 2-tiden, og ble livredd fordi han var borte. Sånn kort fortalt 😅

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Sara12345 skrev:

Er det K O de snakker om i episode 3?

Kan ikke være J hvertfall. Får det ikke til å stemme. Høres ut som O. Han drikker ikke alkohol, og det er i leiligheten hun eier nå. Pluss at han vil at alle i Norge skal vite at de er sammen. Og jeg husker han kommenterte ALLE bildene hennes, og det gjorde ikke hun tilbake. I tillegg til dette med blokking osv på sosiale medier, må være han🙈

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

Det er ikke J, han snakket de ferdig om i episode 1 & 2! dette er en ny relasjon, men jeg kjenner ikke til hvem hun har vært med opp igjennom, men da er det O da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Sara12345 skrev:

 

Det er ikke J, han snakket de ferdig om i episode 1 & 2! dette er en ny relasjon, men jeg kjenner ikke til hvem hun har vært med opp igjennom, men da er det O da.

Oki, har ikke hørt de andre episodene, men da hadde jeg nok rett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig utleverende! Man skjønner jo godt hvem hun snakker om. Synes at det ble kun snakk om alle hans dårlige sider og ingen verktøy for hvordan man kan komme seg ut av usunne forhold. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Lulu21 skrev:

Kan ikke være J hvertfall. Får det ikke til å stemme. Høres ut som O. Han drikker ikke alkohol, og det er i leiligheten hun eier nå. Pluss at han vil at alle i Norge skal vite at de er sammen. Og jeg husker han kommenterte ALLE bildene hennes, og det gjorde ikke hun tilbake. I tillegg til dette med blokking osv på sosiale medier, må være han🙈

Kommenteringen husker jeg og. Tipper han har slettet alle tidligere kommentarer og fjernet alle hjerter fra bildene hennes. Det passer til oppførselen.

Hun har rett i at det andre forholdet ble diskutert her inne, men uten å nevne kvinneguiden ved navn. Hun er vel en av få bloggere som har unnlatt å henge ut KG på bloggen sin, selv om hun blir diskutert her inne. (Korriger meg gjerne om jeg tar feil?)

Jeg liker podcasten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...