Gå til innhold

Lene Orvik


Iriina

Anbefalte innlegg

9 timer siden, Cati skrev:

Hvem er hun egentlig? Hvorfra har hun blitt kjent? Følger ikke henne, men så bare en videosnutt her en dag.. Kan ikke si jeg har sett det ansiktet før (hvis ikke det er ihjel fikset da, synes proporsjonene rundt leppe/nese var litt merkelig...)

Hun har blogget i mange år. Ansikt og kropp er fikset på endel Ja, men googler du henne så ser du jo at det er henne. Hun var nok bare heldig med tid og sted for blogging, da rosablogging var up and coming. Hun bodde i Ålesund og var butikksjef for en Bikbok butikk var hun ikke? Så flytta hun til Oslo, ble sammen med en semi-kjent svømmer og etterhvert ble det mer og mer av lepper, rumpe og pupper 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

36 minutter siden, Clara80 skrev:

Hun har blogget i mange år. Ansikt og kropp er fikset på endel Ja, men googler du henne så ser du jo at det er henne. Hun var nok bare heldig med tid og sted for blogging, da rosablogging var up and coming. Hun bodde i Ålesund og var butikksjef for en Bikbok butikk var hun ikke? Så flytta hun til Oslo, ble sammen med en semi-kjent svømmer og etterhvert ble det mer og mer av lepper, rumpe og pupper 

Jeg mener at hun var butikksjefen til Julia Nyland på Bik Bok, og at sistnevnte linket til bloggen til Orvik flere ganger? Julia Nyland var jo en veldig populær blogger på den tiden😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Rægs skrev:

Jeg mener at hun var butikksjefen til Julia Nyland på Bik Bok, og at sistnevnte linket til bloggen til Orvik flere ganger? Julia Nyland var jo en veldig populær blogger på den tiden😊

De var populære på samme tid ja! Men var Julie fra Ålesund da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider


Hun har knapt kommet inn dørstokken hjemme før hun drar på tur igjen.. Altså 🤔 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Jumbojet30 skrev:

Neimen, skulle du sett. Ny tur. Trenger tross alt å koble av fra livets tjas og mas.

Ja.. Trodde hun skulle ha fullt fokus på lansering av podden sin, jeg.. 

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Clara80 skrev:

De var populære på samme tid ja! Men var Julie fra Ålesund da?

Nei, hun er fra Molde. Men mener at hun flyttet til Ålesund som 16/17-åring og begynte på Bik Bok ved siden av skolen😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her får leiligheten til Lene skryt hos en kjent instainteriørkonto:

(Jeg nørder videre om leiligheten, siden den er det mest (eneste?) interessante ved Lene.)

Den får masse skryt i kommentarfeltet av andre interiørfolk. Rart hun ikke får solgt, egentlig, når den tydeligvis er så "riktig" i trendbildet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Bloggleseren skrev:

Her får leiligheten til Lene skryt hos en kjent instainteriørkonto:

(Jeg nørder videre om leiligheten, siden den er det mest (eneste?) interessante ved Lene.)

Den får masse skryt i kommentarfeltet av andre interiørfolk. Rart hun ikke får solgt, egentlig, når den tydeligvis er så "riktig" i trendbildet.

Ja, jeg liker smaken hennes når det kommer til interiør. 👏🏻 Beliggenheten i Oslo er super, men jeg tror mye står og faller på den snodige løsningen med soverom og bad i ett. For ikke å snakke om det lille toalettet.. Svarte fliser får det ikke til å se større ut akkurat.. 🙈

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
1 time siden, Bloggleseren skrev:

Her får leiligheten til Lene skryt hos en kjent instainteriørkonto:

(Jeg nørder videre om leiligheten, siden den er det mest (eneste?) interessante ved Lene.)

Den får masse skryt i kommentarfeltet av andre interiørfolk. Rart hun ikke får solgt, egentlig, når den tydeligvis er så "riktig" i trendbildet.

At den er Instagramvennlig er jo ikke det samme som at den frister potensielle kjøpere. 

Tenker du at trendy er salgbart? Mitt inntrykk er at folk nettopp vet at trender kommet og går. Når bad og kjøkken er veldig trendy tror jeg mange vegrer seg, det er jo ikke det du har lyst til å pusse opp hver gang trendene skifter. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, CecilieX said:

At den er Instagramvennlig er jo ikke det samme som at den frister potensielle kjøpere. 

Tenker du at trendy er salgbart? Mitt inntrykk er at folk nettopp vet at trender kommet og går. Når bad og kjøkken er veldig trendy tror jeg mange vegrer seg, det er jo ikke det du har lyst til å pusse opp hver gang trendene skifter. 

 

For å svare på spørsmålet ditt, så tenker jeg vel at trendy i utg.pkt. er salgbart. 

Men jeg har jo mine tanker om hvorfor denne leiligheten ikke selger, og ingen av de grunnene synes på bildet. 

Først og fremst har den vært priset for høyt sml med andre leiligheter på samme str. Dernest har den bare ett soverom, og i den størrelsen forventer man to. Så har du den åpne baderomsløsningen, som er for de få, mangel på garderobeplass og takrosettene, som ser ut til å være plassert asymmetrisk i begge rom. 

Så jeg synes kanskje egt ikke det er så rart hun ikke får solgt. Det jeg ble overrasket over, var muligens heller hvor mye skryt leiligheten fikk. Det er mulig den kunne gjort det bedre på det amerikanske markedet? Stark er basert i New York. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Bloggleseren skrev:

For å svare på spørsmålet ditt, så tenker jeg vel at trendy i utg.pkt. er salgbart. 

Men jeg har jo mine tanker om hvorfor denne leiligheten ikke selger, og ingen av de grunnene synes på bildet. 

Først og fremst har den vært priset for høyt sml med andre leiligheter på samme str. Dernest har den bare ett soverom, og i den størrelsen forventer man to. Så har du den åpne baderomsløsningen, som er for de få, mangel på garderobeplass og takrosettene, som ser ut til å være plassert asymmetrisk i begge rom. 

Så jeg synes kanskje egt ikke det er så rart hun ikke får solgt. Det jeg ble overrasket over, var muligens heller hvor mye skryt leiligheten fikk. Det er mulig den kunne gjort det bedre på det amerikanske markedet? Stark er basert i New York. 

Var det flere bilder fra leiligheten enn dette i posten? Feks av soverom/badet? 

Jeg synes egentlig det bekrefter at insta-vennlig interiør ikke nødvendigvis er salgbart. Og det er vel der Lene har bomma. Jeg sitter ofte og drømmer meg bort i lekre interiør-bilder på Instagram og Pinterest, men hvis jeg skal kjøpe bolig er ikke estetikken særlig viktig. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider


Nå har hun for en gangs skyld vært flittig med bloggen ved å publisere flere innlegg på få dager. Men det å reklamere for en (relativt ukjent) produktlinje uten å by på en rabattkode er direkte slemt mot leserne 🙈. Jeg trodde hun skulle fokusere på å få ut podden sin i disse dager.. Hun har jo snakket så mye om hvor dyp og ærlig den vil bli.. Å si at den kommer i slutten av februar eller i begynnelsen av mars er lureri. Tipper det heller vil skje den 1. april 😂.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som om hun spilte inn en rekke podkast-episoder på rappen? hadde det ikke vært bedre å testa med et par først for å se om det var liv laga? hun dro jo med seg møbler og pynt inn i det podkaststudioet.

Angående leiligheten så er jo kjøkkenet og stua drit lekker, men det er lite salgbart med resten av leiligheten til den prisen. pluss at fellesutgiftene skal gå kraftig opp i bygget der pga fasade oppussing.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I episoden til G-punktet, snakket hun om å skulle "vise hvem Lene er". På bloggen har hun fablet om å "vise hvem Lene er". Hun pusset opp en nyoppusset leilighet fordi det er så viktig å "sette sitt preg på det", og nå skal hun ha en podcast for "å vise hvem Lene er". Spørsmål: Vet Lene selv hvem Lene er?

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lene snakker om å gå i dybden om hvem hun er og om feil valg i forhold/"relasjoner", men jeg har ikke så høye forhåpninger for å si det sånn. Når man ser tilbake, så er hun blitt ugjenkjennelig og ikke noe man relatere til. Hun har mildt sagt blitt til en totalt annen person som kun virker opptatt av det overfladiske, kroppsfiksert til de grader og luksus liv. Lene har virkelig mistet fotfestet og har liten tro på at det kommer frem på podkasten, som forsåvidt har blitt nedprioritert i de mange ferieukene etterfulgt av egenpleie og enda en ferie. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun Lene kan velge å fjerne en god del av grønntonen i både pesto og salat for å gjøre bilde penere. Salaten ser derimot ikke spesielt god ut! 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skulle se på instavideoen hennes her om dagen. Herregud, som jeg skvatt til! Tidenes lyseste, mest tilgjorte stemme (og ikke minst væremåte). Jeg synes faktisk synd på henne, som nærmer seg 40 med stormskritt, men åpenbart fortsatt ønsker å leve som en ungdom. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Martheegne skrev:

Skulle se på instavideoen hennes her om dagen. Herregud, som jeg skvatt til! Tidenes lyseste, mest tilgjorte stemme (og ikke minst væremåte). Jeg synes faktisk synd på henne, som nærmer seg 40 med stormskritt, men åpenbart fortsatt ønsker å leve som en ungdom. 

Hun er 33 år?🙄 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, xxx123 skrev:

Hun er 33 år?🙄 

Ja, ikke sant? Ikke noe poeng i å overdrive får å få frem, ja, et poeng.. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...