Gå til innhold

Lene Orvik


Iriina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kan ikke tro at damer sitter her inne og omtaler andre kvinner som FHM-CHUBBY....

Hva dere måtte ha å si om Lene Orvik er av liten interesse for meg. Men å kritisere kroppen hennes på den måten...? Hva i alle dager! Når ble det OK? 

Please ikke kom med "fordi hun legger ut lettkledde bilder av seg selv". Det gjør det IKKE legitimt å kommentere kroppen hennes så negativt, selv om mange ser ut til å tro det gjør det. Kritiser gjerne måten hun gjør business på for meg, men å kommentere kroppen hennes slikt er 1) utrolig stygt gjort, 2) potensielt sett skadene 3) oser av forakt. 

 

 

 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Varmeba skrev:

Jeg kan ikke tro at damer sitter her inne og omtaler andre kvinner som FHM-CHUBBY....

Hva dere måtte ha å si om Lene Orvik er av liten interesse for meg. Men å kritisere kroppen hennes på den måten...? Hva i alle dager! Når ble det OK? 

Please ikke kom med "fordi hun legger ut lettkledde bilder av seg selv". Det gjør det IKKE legitimt å kommentere kroppen hennes så negativt, selv om mange ser ut til å tro det gjør det. Kritiser gjerne måten hun gjør business på for meg, men å kommentere kroppen hennes slikt er 1) utrolig stygt gjort, 2) potensielt sett skadene 3) oser av forakt. 

 

 

 

Nå var det vell de fleste her inne som IKKE var enige i denne omtalen av Lene? Ikke lag mer drama enn nødvendig..

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Showmustgoon said:

Nå var det vell de fleste her inne som IKKE var enige i denne omtalen av Lene? Ikke lag mer drama enn nødvendig..

I en tråd som renner over av kommentarer på kroppen og utseende til Lene Orvik så syns jeg faktisk det er helt nødvendig å "lage mer drama".

I rest my case. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 timer siden, Showmustgoon skrev:

Nå var det vell de fleste her inne som IKKE var enige i denne omtalen av Lene? Ikke lag mer drama enn nødvendig..

Hvis det å sette foten ned for bodyshaming er "å lage drama", så skal vi fader meg lage drama! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Pocahontas10000 skrev:

Hun er en businesskvinne og kropp selger. Hun selger vel de bæra hun har. Det må være lov.

Hva? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv rapportert kommentarer som går på bodyshaming her inne så kunne ikke vært mer enig i det! Jeg bare føler at 90% av kommentarene her inne ikke går på kroppen til Lene. Men mulig jeg tar feil! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
2 timer siden, Showmustgoon skrev:

Jeg har selv rapportert kommentarer som går på bodyshaming her inne så kunne ikke vært mer enig i det! Jeg bare føler at 90% av kommentarene her inne ikke går på kroppen til Lene. Men mulig jeg tar feil! 

Du tar ikke feil. Jeg leste fra side 200 i går. Bruken av ordet chubby er det 1 bruker som står for. 

Jeg har fulgt tråden og de som frekventerer tråden ofte, har ikke vært opptatt av vekt, men av det problematiske i seksualiseringen av kropp. Ellers inneholder tråden en del som handler om leiligheten og oppussing / salg. Og kommentarer om hvordan LO forvalter bloggkarrieren, særlig med tanke på frekvens. Redigering og inngrep / fillers har også vært en gjenganger. I tillegg kommenteres reising, alkoholbruk og festing. 

Et innlegg som ble brukt som eksempel i en annen tråd, der det ble spekulert i vekt stod også en ukjent bruker for, postet omtrent på det tidspunktet dette ble diskutert i den andre tråden. 

Innlegg om kroppsfasong har handlet om hvorvidt bilder redigeres  fordi noen mener at LO ser annerledes ut på bilder som andre poster. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå spør hun på insta, om andre hadde bygget vegg for å skille soverom og bad 😅

ja, tipper det vil hjelpe på salget.. utrolig bakvendt å måtte reversere oppussing pga trend bilde der og da 🙈

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er "bodyshaming", men når vedkommende velger å være offentlig og dele ett ekstremt kroppsfokus ikledd miniatyr klær og merker slike bilder med reklame i tillegg så mener jeg at det BØR diskuteres og rope ut om. Hun har en påvirkningskraft med mange lesere, og burde av og til tenke seg om to ganger. Det at det er stor kontrast mellom den kroppen som vises på SoMe i forhold til irl er jo også ett tema som burde tas opp å gjøres oppmerksom på at dette ikke er reelt. 

Endret av Cselena
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Cselena skrev:

En ting er "bodyshaming", men når vedkommende velger å være offentlig og dele ett ekstremt kroppsfokus ikledd miniatyr klær og merker slike bilder med reklame i tillegg så mener jeg at det BØR diskuteres og rope ut om. Hun har en påvirkningskraft med mange lesere, og burde av og til tenke seg om to ganger. Det at det er stor kontrast mellom den kroppen som vises på SoMe i forhold til irl er jo også ett tema som burde tas opp å gjøres oppmerksom på at dette ikke er reelt. 

Det du lister opp er helt reelle problemstillinger man kan diskutere uten å ty til karakteristikker som «chubby» (som, sist jeg sjekket, er et kallenavn for «småtjukk» eller «lubben»).

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, *Stjerne*støv* skrev:

Nå spør hun på insta, om andre hadde bygget vegg for å skille soverom og bad 😅

ja, tipper det vil hjelpe på salget.. utrolig bakvendt å måtte reversere oppussing pga trend bilde der og da 🙈

Så det jeg også. Lurer på hvor mange som har kommentert det tidligere at akkurat er nok en årsak til at hun ikke får solgt. Tipper også megleren må ha nevnt det. 

Får håpe hun får opp den veggen så hun får solgt - ettersom det er det hun ønsker. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, pop up bruker said:

Så det jeg også. Lurer på hvor mange som har kommentert det tidligere at akkurat er nok en årsak til at hun ikke får solgt. Tipper også megleren må ha nevnt det. 

Får håpe hun får opp den veggen så hun får solgt - ettersom det er det hun ønsker. 

Mhm.. jeg lurer på hvorfor hun gjorde det i utganspunktet når hun ikke hadde planer om å bli boende selv. 
Hun må ja ha blitt advart allerede da 🙈 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, *Stjerne*støv* skrev:

Mhm.. jeg lurer på hvorfor hun gjorde det i utganspunktet når hun ikke hadde planer om å bli boende selv. 
Hun må ja ha blitt advart allerede da 🙈 

Tipper hun tenkte at også andre ville se på det som tøft, men de fleste vil nok ha en dør mellom badet og soverommet altså 🙈 Også har vi sikkert blitt litt late, så vi ikke gidder å sette opp den veggen selv. 

Leste en artikkel i et dansk boligmagasin om ei norsk dame som flyttet inn i gamle hus, pusset dem opp, dekorerte og innredet og solgte huset med alt innhold - flyttet ut med en koffert bare. Kult konsept som sikkert flere kunne tenkt seg. Hvis du ikke er som meg og har sykt mange møbler og ting med affeksjonsverdi som også må få plass i huset 😅😅

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er podkasten hennes utsatt? Ingen oppdatering på bloggen, kun kroppsoppdatering på insta 😂.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønte at podkasten kom til å bli utsatt.. Det tar på å reise og med velvære halve året, så mye at bloggen og leserne blir glemt🙄 Skjønner ikke at hun kan leve av det når hun er såpass respektløs og tenker kun på seg selv.. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er hun egentlig? Hvorfra har hun blitt kjent? Følger ikke henne, men så bare en videosnutt her en dag.. Kan ikke si jeg har sett det ansiktet før (hvis ikke det er ihjel fikset da, synes proporsjonene rundt leppe/nese var litt merkelig...)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...