Gå til innhold

Lene Orvik


Iriina

Anbefalte innlegg

Det er dette som gjør at jeg ikke kjøper den «personlig men ikke privat» debatten som mange bloggere har. Lene sier Instagram er jobb. Da skjønner jeg hvorfor den ikke består av feriebilder og hennes nyeste flørt. Det er ikke proft. Men er det ikke veldig privat å skulle kommentere på HVERT ENESTE bilde flørten din legger ut? Fra en profil som du omtaler som jobben din? Det er da jeg lurer på om de kanskje ikke skjønner skillet mellom jobb og privat. Og dermed tar kritikk personlig og ros likedan. Eller, kan det være at de gjør det for å holde seg relevante? At de kynisk velger å være «hemmelig» men komme med nok små hint hele tiden for at de skal være interessante? Jeg vet ikke hva som er verst og jeg håper selvsagt jeg tar feil. Men ingen av de lykkes med å holde instagrammen sin særlig proff! 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Showmustgoon skrev:

Det er dette som gjør at jeg ikke kjøper den «personlig men ikke privat» debatten som mange bloggere har. Lene sier Instagram er jobb. Da skjønner jeg hvorfor den ikke består av feriebilder og hennes nyeste flørt. Det er ikke proft. Men er det ikke veldig privat å skulle kommentere på HVERT ENESTE bilde flørten din legger ut? Fra en profil som du omtaler som jobben din? Det er da jeg lurer på om de kanskje ikke skjønner skillet mellom jobb og privat. Og dermed tar kritikk personlig og ros likedan. Eller, kan det være at de gjør det for å holde seg relevante? At de kynisk velger å være «hemmelig» men komme med nok små hint hele tiden for at de skal være interessante? Jeg vet ikke hva som er verst og jeg håper selvsagt jeg tar feil. Men ingen av de lykkes med å holde instagrammen sin særlig proff! 

Ja, jeg tror definitivt de legger igjen små hint på hverandre sine bilder for å holde seg relevante. Det virker nok også. Jeg ante feks ikke hvem han kjæresten hennes var før, men må har jeg jo vært inne på profilen hans og kikket. De har sikkert fått flere følgere begge to. Så ja, jeg tror de gjør det med overlegg, men enig i det du sier at det ikke er særlig proft. Men det er jo typisk for influencere: De er en salig blanding av private og kommersielle interesser, og de aner ikke hvor grensene går. Det må være sjukt slitsomt å leve sånn. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.2.2020 den 14.26, loveli skrev:

Ja, det er de bildene. Jeg ser en helt vanlig jente. Litt FHM chubby. På bilde 2 ser man at armen hennes er mye større enn Sophie Elise sin f.eks. 

Igjen, det er ikke noe galt i det, men hun ligner jo ikke seg selv? På hennes egen Insta synes jeg hun ser 15kilo lettere ut. På grensa til tynn (ikke noe galt med det heller). Alle vet at sannheten ikke finnes på egen Insta, men likevel, forskjeller er virkelig stor. 

Ganske urettferdig å sammenligne LO med SE, da SE er typ verdens minste person og ALLE vil komme til å fremstå FHM-chubby ved siden av henne.. SE er vel ikke 160 høy engang.. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Enigmasol skrev:

Ganske urettferdig å sammenligne LO med SE, da SE er typ verdens minste person og ALLE vil komme til å fremstå FHM-chubby ved siden av henne.. SE er vel ikke 160 høy engang.. 

Lene er jo også like lav, ut ifra hva folk har sagt i denne tråden. Så nei, med ganske lik høyde synes jeg ikke det er urettferdig å sammenlikne.

Dessuten er det ikke bare sammenlikningen som gjør at hun ser chubby ut. Men der stopper jeg forklaringen for jeg vil ikke gå i detaljer på hva jeg mener. Men jeg mener generelt at hun ser chubby ut, -uten at det er noe galt i seg selv!!!!, men når hun legger ut bilder som fraviker veldig fra det andre legger ut så er det problematisk.

Har også sett henne på film, blant annet var hun med på "bloggerne" fordi en annen blogger (Anne Brith?) ble filmet til serien. Lene var i bakgrunnen og liknet virkelig ikke på seg selv. Til og med stemmen og holdningen hennes var svært forskjellig, men alle voksne folk skjønner at hun gjør til stemmen sin for å fremstå søtere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lene er ikke chubby. Ferdig snakka! Men hva skjer med brunfargen? Hun er skjoldete på hender og i ansiktet.. så synd hun tror hun ikke er pen uten 3 liter selvbruning! 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Showmustgoon skrev:

Lene er ikke chubby. Ferdig snakka! Men hva skjer med brunfargen? Hun er skjoldete på hender og i ansiktet.. så synd hun tror hun ikke er pen uten 3 liter selvbruning! 

Hun er så oransje nå at hun ser skikkelig møkkete ut. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, Showmustgoon skrev:

Lene er ikke chubby. Ferdig snakka! Men hva skjer med brunfargen? Hun er skjoldete på hender og i ansiktet.. så synd hun tror hun ikke er pen uten 3 liter selvbruning! 

Er det ikke pigmentflekker? Vet hun har slitt med det tidligere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.2.2020 den 7.25, Showmustgoon skrev:

Lene er ikke chubby. Ferdig snakka! Men hva skjer med brunfargen? Hun er skjoldete på hender og i ansiktet.. så synd hun tror hun ikke er pen uten 3 liter selvbruning! 

Lene er ikke chubby på Instagram...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At ikke hun bare legger ut en video av en vaginal ultralyd. Så får følgerne med seg absolutt alt, virker som ho er opptatt av at de skal få et godt blikk inn i vagina og skjeden...

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Showmustgoon skrev:

Og siste kommentar fra Burøe himself....

Skjønte ikke kommentaren hans. Hva er EF ferie? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, Kartoffel skrev:

Skjønte ikke kommentaren hans. Hva er EF ferie? 

Han refererer til den mislykkede reklamen SE laget for EF språkreiser, der hun veltet seg i strandkanten med rumpa i været. Ganske identisk stilling som LO sin.

https://www.nrk.no/kultur/ef-norge-legger-seg-flate-etter-kritikk-mot-reklamebilder-1.14912509

Endret av Revenge o'Cavatina
Lenke
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan kritisere alt fra plastisk kirurgi, holdninger, miljø, kroppspress, osv. Men å komme med karakteristikker som "CHUBBY", forsurer hele debatten her inne. Vennligst hold dere for god til det. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, blabla2226 skrev:

Vi kan kritisere alt fra plastisk kirurgi, holdninger, miljø, kroppspress, osv. Men å komme med karakteristikker som "CHUBBY", forsurer hele debatten her inne. Vennligst hold dere for god til det. 

👏🏻

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke noe særlig tro på den kommende «i dybden» podcasten, når en ser en instakonto som nå er så overfladisk og kroppsfiksert at det rett og slett har blitt en parodi. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, blabla2226 skrev:

Vi kan kritisere alt fra plastisk kirurgi, holdninger, miljø, kroppspress, osv. Men å komme med karakteristikker som "CHUBBY", forsurer hele debatten her inne. Vennligst hold dere for god til det. 

What 👆🏻 said!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livet må være så tomt å leve når man ikke takler å ha en stabil hverdag. Alltid hige etter en ny reise, en ny kjæreste, nye klær, ny kropp. Aldri fornøyd med nuet. Da har man det det ikke særlig bra inni seg. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...