Gå til innhold

Lene Orvik


Iriina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hun sitter og spyr ut dritt om fyren i 1t, men ikke et ord om hvorfor hun valgte å være sammen med han? Snakker hele tiden om at hun ikke godtar ditt og datt og sånn er ikke jeg, men er jo nettopp det hun gjør. Hun valgte å ha en relasjon til han over ganske lang tid. 

Han fremstår jo stusselig, sjalu, usikker, smågal og desperat forelsket, men om de har holdt på i over 1 år og hun aldri vil definere noe som helst, så er det utrolig frustrerende for en motpart som er forelsket.

Å lage en podcast som går ut på å sverte x-er, jaja, litt forkastelig spør du meg.

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun stiller de ikke akkurat i et godt lys, disse karene. Samtidig eier hun sin egen historie og sin oppfatning av det som skjedde og jeg tror ikke hun fra sitt ståsted lyver eller overdriver. Det som er problematisk, er at det er veldig lett å skjønne hvem hun snakker om, særlig han i de to første podcastene. Jeg lurer på om hun har tenkt på hvordan det hadde vært for henne om de hadde gjort akkurat det samme, fortalt sin versjon av historien i en åpen podcast hvor alle som gidder kan finne ut at det er henne de snakker om. Den versjonen ville garantert vært annerledes. 

Hadde disse karene vært helt anonyme og vi som lyttere ikke hadde hatt sjanse til å finne ut hvem hun snakker om, så syns jeg egentlig det hadde vært innafor. Jeg er en av de som har lest hennes blogg omtrent siden tidenes morgen, og har falt mer og mer av lasset etterhvert som både hun og bloggen har blitt mer og mer overfladisk og kroppsfiksert (min mening). Har likevel tittet innom en gang iblant av gammel vane. Det jeg syns er positivt med podcasten, er at hun har en stemme som virker mye mindre tilgjort enn vanlig, og jeg syns venninnen hennes gjør en god figur.

Endret av Pusle
Skrivefeil
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes denne podcasten er kjempe bra. Hun tar opp VIKTIGE ting. Jeg var selv i et forhold som hun beskriver i episode 3. Er utrolig vanskelig å komme ut av. Man tenker gjerne "jeg venter litt lenger, kanskje dette blir bedre". Hadde jeg hørt denne for to år siden hadde jeg kanskje tatt steget tidligere. Bare positive ting å si om podcasten hennes. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hun har laget seg en podcast, for å tjene penger, hvor hun baserer seg på å henge ut gutter hun har datet? 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, tingi85 skrev:

Så hun har laget seg en podcast, for å tjene penger, hvor hun baserer seg på å henge ut gutter hun har datet? 

Ikke vær så fordomsfull. Hør den. Hun utleverer ikke navn, alder, bosted, utseende ELLER ÅRSTALL. OG det er ytringsfrihet i Norge. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lytter interessert til episodene hennes. Syns hun gjør det en god figur! Gleder meg til å følge henne videre i dette formatet og håper det blir like "i dybden" som det har vært så langt, selv om det kanskje ikke er flere teite ekser å utlevere😅

Men det jeg tenker er at hun burde sagt litt mer om hva hun lærte av coachen og hva hun gjorde for å ta steget ut av disse destruktive forholdene. Dette skulle vel være en podcast hvor hun deler råd og tips om hva hun har lært, teknikker og metoder for å få det bedre...? Opplever det mest sånn at podcasten er spennende for de som har fulgt Lene  lenge og er interessert i å høre hennes historie. Kan ikke helt se at det skal gi noe særlig nytteverdi for eget liv i form av selvutvikling. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J og KO får gjennomgå, men fortjent om dette stemmer.. Begynte jo å synes synd i KO nåværende kjæreste jeg nå :( 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er imponert over at dere vet hvem alle disse er... jeg har lest bloggen litt sporadisk, men jeg husker ikke alle disse typene! Jeg begynte å lese den da hun var sammen med ex-svømmeren, da nevnte hun i blant en ex fra Ålesund, men ellers kan jeg overhodet ikke huske at hun har skrevet hvem hun er sammen med...?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Ella Peralta skrev:

Er K.O den samme som O? 

Ja han heiter kun Oxx på for eksempel Insta, men K-O på egen blogg og i media! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Pås skrev:

Jeg er imponert over at dere vet hvem alle disse er... jeg har lest bloggen litt sporadisk, men jeg husker ikke alle disse typene! Jeg begynte å lese den da hun var sammen med ex-svømmeren, da nevnte hun i blant en ex fra Ålesund, men ellers kan jeg overhodet ikke huske at hun har skrevet hvem hun er sammen med...?

Om du har lest bloggen hennes vet du hvem alle eksene er. Riktignok frem til og med J. Etter dette har det kun kommet frem hvem hun dater gjennom konstante kjærlighetserklæringer på Insta. Så det har vært rimelig lett å se hvem hun er sammen med! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Showmustgoon skrev:

Om du har lest bloggen hennes vet du hvem alle eksene er. Riktignok frem til og med J. Etter dette har det kun kommet frem hvem hun dater gjennom konstante kjærlighetserklæringer på Insta. Så det har vært rimelig lett å se hvem hun er sammen med! 

Har vel ikke leste den grundig nok.. husker kanskje en som begynner på J!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syntes det er supert at hun deler. Det er mange som er - og har vært i en slik relasjon, dessverre. Skumle mennesker. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hun snakket om at KO var så redd for at hun skulle være med andre gutter og at han skjulte tlf sin osv.. Så tenkte jeg bare: På seg selv kjenner man andre. Han gikk jo bak ryggen hennes og hadde masse å skjule selv. Var ganske raskt ute med å offentliggjøre nytt forhold også. Tydeligvis viktig for han.. 

Skulle ønske hun sa mer om hvorfor hun holdt på så lenge med han. Hun sa jo også at hun ikke hadde de forelskelses-følelsene heller. Hvorfor gadd hun? 

Og hva f... var greia med å prøve å dra av henne trusa under krangelen?? 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, Showmustgoon skrev:

Hva??? Noen som vil gi et referat fra siste episode? 

Kan du ikke bare høre på det selv? 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider


Den siste episoden var nokså «juicy». Anbefaler å lytte til den. Blir for omfattende å lage et referat på den 🕺🏻

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha hørt 3.episode er jeg oppriktig sjokkert. Og synes nesten synd i KOK som blir outa så innmari. Men bare nesten! 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...