Gå til innhold

Lene Orvik


Iriina

Anbefalte innlegg

På 6.5.2020 den 23.35, Showmustgoon skrev:

Oisann.. det var krass kritikk 😬 til dels enig dessverre. Men kanskje hun glimter til i neste episode og deler litt mer av hvem hun er «i dybden»? Men jeg må si jeg liker podden jeg, mer juice og gossip skal du lete lenge etter 😅

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 29.5.2020 den 11.03, hufsaaaaa skrev:

Jeg er jevngammel med Lene, og jeg kan ikke komme på en eneste venninne som kunne (rettere sagt: ville) ha brukt disse bikiniene i sommer. 😅

Kanskje dine venninner ikke har kropp til det da? Vet om flere som kan tenke seg og bruker sånne bikinier. Til en stram slank kropp ser det veldig pent ut. 30-35 år er heller ikke akkurat for gammelt nå i 2020. Kommer an på hvor man er i livet. Er man singel og 33 så tror jeg ikke man føler seg for gammel for verken stramme kjoler, stiletthæler og slike bikinier. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, loveli skrev:

Diskuterer vi virkelig om en voksen dame har kjønnslepper?

Jeg må si at jeg ikke synes det er pent å se omrisset av kjønnsorganene i reklame, men at kjønnslepper er en del av en kvinnekropp burde vi ikke snakke ned og kalle "æsj".

Enig. Så innmari mye shaming og kvinnehat det var i den tråden nå.. skjerp dere. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Anonym jente 31 skrev:

Kanskje dine venninner ikke har kropp til det da? Vet om flere som kan tenke seg og bruker sånne bikinier. Til en stram slank kropp ser det veldig pent ut. 30-35 år er heller ikke akkurat for gammelt nå i 2020. Kommer an på hvor man er i livet. Er man singel og 33 så tror jeg ikke man føler seg for gammel for verken stramme kjoler, stiletthæler og slike bikinier. 

Har ingenting å gjøre med kroppsfasong, «for gammel» eller singel eller ei, var en betraktning om de jeg kjenner på samme alder - hverken mer eller mindre.

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli

Ingen av kolleksjonene til bloggerne for Mymuse ser jo bra ut?

Bikinitoppene til Lene sitter helt grusomt på? Og stoffene er katastrofe. Leste på IG at hun hadde solgt tonnevis med bikinier, men jeg skjønner ikke hvem som kjøper dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt tilbake til podcasten...

Er det Festervoll og Kleiven hun snakker om? Forhold en og to...

Endret av Krutthøna
Trykkleif
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Krutthøna skrev:

Litt tilbake til podcasten...

Er det Festervoll og Kleiven hun snakker om? Forhold en og to...

Ja

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Anonym jente 31 skrev:

Kanskje dine venninner ikke har kropp til det da? Vet om flere som kan tenke seg og bruker sånne bikinier. Til en stram slank kropp ser det veldig pent ut. 30-35 år er heller ikke akkurat for gammelt nå i 2020. Kommer an på hvor man er i livet. Er man singel og 33 så tror jeg ikke man føler seg for gammel for verken stramme kjoler, stiletthæler og slike bikinier. 

Hvor gammel er hun? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Krutthøna skrev:

Litt tilbake til podcasten...

Er det Festervoll og Kleiven hun snakker om? Forhold en og to...

Ja, om han som hun impulsivt dro på tur med (til Paris) som egentlig bare var en fling, men som hun likte så godt er visst eksen til Mari Haugersveen. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kremt. 

Hun skriver jo at bikinikolleksjonen nesten er utsolgt, så jeg tviler på at de trusene er noe problem for de som kjøper dem. Hadde aldri kjøpt slike truser selv, men skjønner at de med "leneorvikkropp" gjør det. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
21 timer siden, galmamma skrev:

Kremt. 

Hun skriver jo at bikinikolleksjonen nesten er utsolgt, så jeg tviler på at de trusene er noe problem for de som kjøper dem. Hadde aldri kjøpt slike truser selv, men skjønner at de med "leneorvikkropp" gjør det. 

 

Kremt

Alle influencere skriver jo om sine kolleksjoner at de selger som hakket møkk. Det er en del av markedsføringen og skaper et inntrykk av popularitet og at vi må skynde oss å kjøpe. Å bruke influenceren som sannhetsvitne er vel naivt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, CecilieX skrev:

Kremt

Alle influencere skriver jo om sine kolleksjoner at de selger som hakket møkk. Det er en del av markedsføringen og skaper et inntrykk av popularitet og at vi må skynde oss å kjøpe. Å bruke influenceren som sannhetsvitne er vel naivt. 

da kan du jo gå inn på mymuse.no å prøve å få kjøpt noe da..... 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, galmamma said:

da kan du jo gå inn på mymuse.no å prøve å få kjøpt noe da..... 

Lite igjen i M, men utover det er det da ingen problemer med å få kjøpt de ulike produktene?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
6 timer siden, galmamma skrev:

da kan du jo gå inn på mymuse.no å prøve å få kjøpt noe da..... 

Det var argumentasjonen din jeg kommenterte. For meg er det en fanesak å minne folk på man skal være veldig kildekritisk til det influencere skriver i SoMe. Det være seg glansbildet de presenterer eller påstander om produkter som de reklamerer for. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

"I AM BACK !!!" skriver hun på bloggen for 8 dager siden, men null respons på leserspørsmål på over 4 uker angående det hun reklamerer for... 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Gretinius skrev:

"I AM BACK !!!" skriver hun på bloggen for 8 dager siden, men null respons på leserspørsmål på over 4 uker angående det hun reklamerer for... 

Har tenkt det samme.. 🙈

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Jeg tror hun har glemt hvor hun startet... Hvor hun "kommer fra".. Det er vell egentlig ganske vanlig for de som oppnår suksess. 

Men nå begynner det nesten å bli litt flaut. Bedre å bare gi opp bloggingen enn den kvaliteten hun har per det siste året

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg ble imponert over bikinibildene, de var så lite (synlig i alle fall) retusjerte. Ikke bare arret på magen, men alt. Flink fotograf! Vanligvis er sånne ting som hudfolder på albuen når armen er strukket ut og ulikheter og ujevnheter retusjert helt bort, men dette så veldig naturlig ut. Sier ikke at det ikke er retusjert i det hele tatt, det vet jeg ingenting om, men det ser ikke sånn ut og det er ikke de totalt unødvendige forminskningene hun av og til redigerer selv 

Kanskje hun endelig har skjønt at hun har en kropp «to die for» akkurat som den er. Fotografen har tydeligvis skjønt og sett det. Helt fantastiske bilder - uten det der ihjelglattede preget 

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...