Gå til innhold

Lene Orvik


Iriina

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, Showmustgoon skrev:

Ja det var litt dyster statistikk.. mulig hun kommer til å satse kun på IG fremover, i og med hun har størst respons der og ser ut til å trives bedre på den plattformen! 

Ja, litt flaut at VP har mer eller mindre samme antall på 7 dager 🙈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lesere sier hun var så fin og avslappet der hun svarer på spørsmålene i videoen.. jadda...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

Lesere sier hun var så fin og avslappet der hun svarer på spørsmålene i videoen.. jadda...

Man ser vel det man vil se. Og det går nok begge veier. Jeg oppfattet henne ikke som avslappet og kjente at jeg ble skikkelig stresset av å se på videoen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mimko skrev:

Man ser vel det man vil se. Og det går nok begge veier. Jeg oppfattet henne ikke som avslappet og kjente at jeg ble skikkelig stresset av å se på videoen.

Ja, det gjør det nok. Også har hun vel sine faste tilhengere som elsker henne for alt hun gjør. Jeg ser noen går igjen i kommentarfeltet.. Enkelte  av dem har hun til felles med Eirin Kristiansen. Det virker som hun liker å fremstå som litt vimsete og stresset, synes jeg. Så lenge interiøret i leiligheten er på stell er alt greit, hehe!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ryddet for persondebatt og svar til dette.

Edie, mod.

Edit: Ryddet for kommentar til moderering. Minner om at slik avsporing ikke er tillatt i tråden, men tas direkte med moderator på PM eller på Ris og ros.

Edie, mod.

Endret av Edie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.elle.no/bli-med-hjem-til-lene-orvik/

 

Lene Orviks stylingtips/"ekspertråd":

Ryddet for innhold med opphavsrett. Edie, mod.

Basically: 

- Kjøp en leilighet
- Riv ut all innmaten
- Hent noen bilder på Pinterest og vis dem til et entrepenørfirma. La de stå for all jobben
- Velg alt interiør som er trendy
- Kjøp masse planter. 

Jeg vet om mange som kan komme med gode stylingtips utover grønne planter. Ja, leiligheten hennes er fin den. Men hun eier jo ikke personlighet. 

Endret av Edie
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, blabla2226 skrev:

http://www.elle.no/bli-med-hjem-til-lene-orvik/

 

Lene Orviks stylingtips/"ekspertråd":

Ryddet for innhold med opphavsrett. Edie, mod.

Basically: 

- Kjøp en leilighet
- Riv ut all innmaten
- Hent noen bilder på Pinterest og vis dem til et entrepenørfirma. La de stå for all jobben
- Velg alt interiør som er trendy
- Kjøp masse planter. 

Jeg vet om mange som kan komme med gode stylingtips utover grønne planter. Ja, leiligheten hennes er fin den. Men hun eier jo ikke personlighet. 

Hun sa i videoen at om hun fant en mann igjen, kom hun helt sikkert til å finne en ny leilighet sammen med han og selge nåværende. WTF, for en mentalitet!!!

Endret av Ice_83
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Ice_83 skrev:

Hun sa i videoen at om hun fant en mann igjen, kom hun helt sikkert til å finne en ny leilighet sammen med han og selge nåværende. WTF, for en mentalitet!!!

I hvilken video er det? Og når i videoen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, blabla2226 skrev:

http://www.elle.no/bli-med-hjem-til-lene-orvik/

 

Lene Orviks stylingtips/"ekspertråd":

Ryddet for innhold med opphavsrett. Edie, mod.

Basically: 

- Kjøp en leilighet
- Riv ut all innmaten
- Hent noen bilder på Pinterest og vis dem til et entrepenørfirma. La de stå for all jobben
- Velg alt interiør som er trendy
- Kjøp masse planter. 

Jeg vet om mange som kan komme med gode stylingtips utover grønne planter. Ja, leiligheten hennes er fin den. Men hun eier jo ikke personlighet. 

Godt sagt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Mimko skrev:

I hvilken video er det? Og når i videoen?

Videoen med svar på spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj, er leiligheten hennes er 75 kvm! Jeg trodde den var sånn 50-60 kvm. Skikkelig dårlig planløsning altså, den virker bitteliten.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Mimko skrev:

Oj, er leiligheten hennes er 75 kvm! Jeg trodde den var sånn 50-60 kvm. Skikkelig dårlig planløsning altså, den virker bitteliten.

Sikker på hun har gjort ting kun pga sponsing. Den ser jo ikke uuut i tåka!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle likt å visst hvordan hun kan slippe merke den sorte toppen fra Nelly på IG men merker den på bloggen. Er dette noe «verdens beste» UI agent har ordnet henne? Om ikke er det bare slurv og latskap. #youhadonlyonejobtodo

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En leser i kommentarfeltet spør om hun er redd for å være alene, og at hun er oversosial.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

En leser i kommentarfeltet spør om hun er redd for å være alene, og at hun er oversosial.

Hun skrev jo det selv, i det "personlige" innlegget for noen dager siden. Rett etterpå var det tilbake på det oversosiale livet, og hun kan ikke få sagt nok hvor lykkelig hun er og osv.. Forstå den som kan. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Kartoffel skrev:

Hun skrev jo det selv, i det "personlige" innlegget for noen dager siden. Rett etterpå var det tilbake på det oversosiale livet, og hun kan ikke få sagt nok hvor lykkelig hun er og osv.. Forstå den som kan. 

Ja, det er ganske så utrolig at hun ikke giret ned etter at hun skrev det personlige innlegget sist. Hun skrev jo at hun ville kjenne mer etter og at hun var redd for å møte veggen..

Hun svarte leseren med at det var så fint vær og at hun hadde besøk, derfor ville hun ikke være innendørs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har jo brukt så mye tid og penger på å pusse opp leiligheten sin, nærmest totalforandre den. Hun er stadig på reise, møter venner og slapper tilsynelatende sjelden, les aldri, av. I den nyeste utgaven av ELLE, som hun forøvrig har et samarbeid med, virker livet hennes som et eneste stort stress. Hun svarer at hun vil reise til Rhodos alene for å trene, sole seg, lese og slappe av. «Skru av det hektiske livet hjemme», sier hun. Alt dette KAN hun gjøre hjemme. Det kan være lurt å ta et dypt pust, og ja, kjenne etter. Eventuelt bare hvile i nuet, i fem små minutter ;-)

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...