Mann 42 Skrevet 20. februar 2015 #121 Skrevet 20. februar 2015 Du bagatelliserer det denne personen i videoen er utsatt for. Du har gjort det gjennom hele tråden. Du ser ikke problemet i videoen, du ser ikke trakassering og sjikane grunnen hans bakgrunn som er tydelige i videoen og omtalt i artikkelen, du omtaler alt dette som om det er noe helt normalt og hverdagslig og nettopp bagatelliserer det. Det er bare å lese gjennom dine egne innlegg igjen. Men du tar grundig feil hvis du mener at det som videoen viser er hverdagslig og normalt for annenhver gjennomsnittlig person i gata. Det er det ikke. Ja, som sagt, jeg oppfatter det han blir utsatt for, som temmelig bagatellmessig. Det har jeg ingen problemer med å stå for. 1
Drizzt Skrevet 20. februar 2015 #122 Skrevet 20. februar 2015 Ja, som sagt, jeg oppfatter det han blir utsatt for, som temmelig bagatellmessig. Det har jeg ingen problemer med å stå for. Han burde vært sparket og slått ned for deg å reagere eller? Det er ikke farlig så lenge man ''bare'' slenger noen hatefulle ytringer og spytter på? Javel ... Du har en ganske høy terskel i dette tilfellet, men jeg lurer på om det blir samme terskel hvis det er andre etniske grupper som utsettes for det samme.
Mann 42 Skrevet 20. februar 2015 #123 Skrevet 20. februar 2015 Han burde vært sparket og slått ned for deg å reagere eller? Det er ikke farlig så lenge man ''bare'' slenger noen hatefulle ytringer og spytter på? Javel ... Du har en ganske høy terskel i dette tilfellet, men jeg lurer på om det blir samme terskel hvis det er andre etniske grupper som utsettes for det samme. Nei, jeg syns ikke han burde vært sparket og slått ned. Men det ville unektelig fått meg til å reagere. Og ja, jeg har den samme høye terskelen for andre etniske grupper. 1
Sir Winston Skrevet 20. februar 2015 #124 Skrevet 20. februar 2015 Du bagatelliserer det denne personen i videoen er utsatt for. Du har gjort det gjennom hele tråden. Du ser ikke problemet i videoen, du ser ikke trakassering og sjikane grunnen hans bakgrunn som er tydelige i videoen og omtalt i artikkelen, du omtaler alt dette som om det er noe helt normalt og hverdagslig og nettopp bagatelliserer det. Det er bare å lese gjennom dine egne innlegg igjen. Men du tar grundig feil hvis du mener at det som videoen viser er hverdagslig og normalt for annenhver gjennomsnittlig person i gata. Det er det ikke. Ja, og alle tiders idiotiske "gullkorn": Det kan jo ikke være rasisme for jøden oppdaget det først da han kom hjem og så filmen!??!!??? DaFuc???
Mann 42 Skrevet 20. februar 2015 #125 Skrevet 20. februar 2015 Ja, og alle tiders idiotiske "gullkorn": Det kan jo ikke være rasisme for jøden oppdaget det først da han kom hjem og så filmen!??!!??? DaFuc??? Er dette din måte å antyde at du er down med kidsa? Jeg tror ikke det fungerer. Hvis noen spytter på gata tre meter bak deg, har du da grunn til å bli forurettet dersom du ikke merker det? Jeg satser på at svaret er "nei". 1
Sir Winston Skrevet 20. februar 2015 #126 Skrevet 20. februar 2015 (endret) Er dette din måte å antyde at du er down med kidsa? Jeg tror ikke det fungerer. Hvis noen spytter på gata tre meter bak deg, har du da grunn til å bli forurettet dersom du ikke merker det? Jeg satser på at svaret er "nei". Jeg satser på at dette er ett av de mest idiotiske svar du noengang har kommet med (og, lets face it, det har vært et par 'kioskbaskere'!!). Jeg satser også på at 95-96% av jordens befolkning vil være enig med meg i det!! Endret 20. februar 2015 av Sir Winston 1
Drizzt Skrevet 21. februar 2015 #127 Skrevet 21. februar 2015 (endret) Ja, og alle tiders idiotiske "gullkorn": Det kan jo ikke være rasisme for jøden oppdaget det først da han kom hjem og så filmen!??!!??? DaFuc??? Haha Men det var da rasisme da Plumbos møkkamann-skandale oppsto etter at en annen hadde påpekt for den ''fornærmede'' at han burde føle seg fornærmet. Men jeg er enig med deg, det var hans tidenes gullkorn Endret 21. februar 2015 av Drizzt
Gjest Nikee Skrevet 21. februar 2015 #128 Skrevet 21. februar 2015 Tråden er blitt ryddet for personangrep, persondebatt og svar til dette. Nikee, mod
Gjest Nikee Skrevet 21. februar 2015 #129 Skrevet 21. februar 2015 Tråden er ryddet for fortsettelse på personangrep. Kom igjen folkens ro dere litt ned nå. Nikee, mod.
Sir Winston Skrevet 21. februar 2015 #130 Skrevet 21. februar 2015 Haha Men det var da rasisme da Plumbos møkkamann-skandale oppsto etter at en annen hadde påpekt for den ''fornærmede'' at han burde føle seg fornærmet. Men jeg er enig med deg, det var hans tidenes gullkorn Vannvittig bra at du husket denne. Men, da var det jo heller ikke Plumbo som var ansvarlig for hele denne rasisme-skandalen, det var den som varslet møkkamennene? I hvert fall om du anvender logikken til professor "logikk-fra-omvendtland"!!!
Apis Skrevet 21. februar 2015 #131 Skrevet 21. februar 2015 Joda, det tror jeg på Men, jeg har lært av deg at flueknepping er en kunstart, ja nærmest en livsanskuelse, og da Apis åpenbart mener at vi kan ta den norske videoen til inntekt for at alt er fjong and dandy her i Norge, så påpeker jeg simpelt hen at de to videoene ikke er helt synonyme. Hvorfor dette behovet for å tillegge folk meninger?
Sir Winston Skrevet 21. februar 2015 #132 Skrevet 21. februar 2015 Hvorfor dette behovet for å tillegge folk meninger? Jammen, da må du unnskylde hvis du ikke mener det, jeg trodde det var det du hintet frempå med den videoen fra Oslo. Med introduksjonen fra deg: Oslo er ikke Paris. Enlighten me??
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå