Gå til innhold

Spyttet på og hetset.

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:(

• Liker 1
Skrevet (endret)

OK. Jeg vet ikke hvor representativt innholdet i det 1 minutt og 27 sekunder lange opptaket er for de 10 timene han gikk rundt i Paris. Men jeg talte meg frem til at det inneholder omtrent et dusin interaksjoner.

De fleste av dem virket ganske uskyldige. Hadde han ikke hatt kamera som filmet det som skjedde bak hans rygg, ville han neppe sett personen som sa "jævla homo" og spyttet på bakken etter at han var kommet forbi.

Jeg så ingen trusler.

Jeg tror hvermansen kan oppleve like mye uønsket oppmerksomhet fra fremmede i løpet av en vanlig dag.

Hvordan kan du si at et så nedredigert opptak er representativt for noe som helst?

Endret av Mann 42
  • Liker 9
Skrevet

OK. Jeg vet ikke hvor representativt innholdet i det 1 minutt og 27 sekunder lange opptaket er for de 10 timene han gikk rundt i Paris. Men jeg talte meg frem til at det inneholder omtrent et dusin interaksjoner.

De fleste av dem virket ganske uskyldige. Hadde han ikke hatt kamera som filmet det som skjedde bak hans rygg, ville han neppe sett personen som sa "jævla homo" og spyttet på bakken etter at han var kommet forbi.

Jeg så ingen trusler.

Jeg tror hvermansen kan oppleve like mye uønsket oppmerksomhet fra fremmede i løpet av en vanlig dag.

Hvordan kan du si at et så nedredigert opptak er representativt for noe som helst?

Registrer at du da ikke bryr deg om hva som skjer bak noens rygg. Ikke uventet velger du igjen å forsvare muslimene. Jeg sier igjen. Vi vil få som fortjent.

• Liker 12
Skrevet

Registrer at du da ikke bryr deg om hva som skjer bak noens rygg. Ikke uventet velger du igjen å forsvare muslimene. Jeg sier igjen. Vi vil få som fortjent.

Jeg sier at jeg ikke ser noe i denne videoen som tyder på at det er forferdelig å være jøde i Paris. Etter 10 timers vandring i Paris, sitter man igjen med knapt 90 sekunder, 12 interaksjoner, ingen trusler, og ett tilfelle der en fyr spyttet på bakken uten at journalisten kan ha sett det.

En time er 3600 sekunder.

Vi har fått dokumentert at i 0.25 promille av den tiden skjedde det noe vagt ubehagelig.

Det verste var han fyren som fulgte etter journalisten et stykke mens han sa blant annet "jøde". Men han var av en eller annen grunn pixlet bort. Ikke muslimsk nok, kanskje?

• Liker 4
Skrevet

Jeg sier at jeg ikke ser noe i denne videoen som tyder på at det er forferdelig å være jøde i Paris. Etter 10 timers vandring i Paris, sitter man igjen med knapt 90 sekunder, 12 interaksjoner, ingen trusler, og ett tilfelle der en fyr spyttet på bakken uten at journalisten kan ha sett det.

En time er 3600 sekunder.

Vi har fått dokumentert at i 0.25 promille av den tiden skjedde det noe vagt ubehagelig.

Det verste var han fyren som fulgte etter journalisten et stykke mens han sa blant annet "jøde". Men han var av en eller annen grunn pixlet bort. Ikke muslimsk nok, kanskje?

Les reportasjen mann, følg med på hva som skjer i Frankrike. Dette kan vi ikke sitte å se på. Hvorfor dette forsvar av muslimer, hva driver deg?

• Liker 10
Skrevet

Les reportasjen mann, følg med på hva som skjer i Frankrike. Dette kan vi ikke sitte å se på. Hvorfor dette forsvar av muslimer, hva driver deg?

Du mener, hvorfor faller jeg ikke inn i hylekoret? Dere er da mer enn mange nok.

• Liker 12
Skrevet

Du mener, hvorfor faller jeg ikke inn i hylekoret? Dere er da mer enn mange nok.

Jeg har respekt for deg som debattant. Du skriver mye bra, selv om jeg ikke er enig. Du oppfører deg korrekt, høflig og har spennende meninger. Derfor ser jeg ikke på deg som en av hylekoret.

• Liker 2
Skrevet

Jeg så ingen trusler.

Sikken er helt herlig idiotisk etterrasjonalisering!!

Leser du av og til det vrøvlet du spyr ut?

Så, mobbing og rasisme er bare det, dersom den personen dette går ut over oppdager det??

Og, fordi du ikke ser alle 10 timene i videoen, så har dette ikke hendt?

Akkurat som du mener at ytringsfriheten ikke er truet av islamister, fordi diverse debattører og tegnere saktens kan ytre seg, bak hemmelige adresser og politibeskyttelse, for ingen har jo drept dem enda??

Vår Herre bevares!!!

• Liker 7
Skrevet

Så, mobbing og rasisme er bare det, dersom den personen dette går ut over oppdager det??

Akkurat som du mener at ytringsfriheten ikke er truet av islamister, fordi diverse debattører og tegnere saktens kan ytre seg, bak hemmelige adresser og politibeskyttelse, for ingen har jo drept dem enda??

Vår Herre bevares!!!

Jeg må gjenta at dersom dette er det verste og representativt for hva han opplevde i løpet av sine 10 timers spasertur, så var det slett ikke ille.

Videoen er som sagt omtrent 90 sekunder lang. Og selv om det står i ingressen at resultatet er skremmende, så syns ikke jeg det.

• Liker 3
Skrevet

Jeg må gjenta at dersom dette er det verste og representativt for hva han opplevde i løpet av sine 10 timers spasertur, så var det slett ikke ille.

Videoen er som sagt omtrent 90 sekunder lang. Og selv om det står i ingressen at resultatet er skremmende, så syns ikke jeg det.

Det er ille. Herregud, man oppfører seg da ikke sånn? Syns du det er greit å oppføre seg sånn? Ingen oppfører seg sånn, bortsett fra mennesker som ikke er normale.

Anonymous poster hash: eec0e...8cd

• Liker 10
Skrevet

Jammen, du har jo selv sagt at denne videoen er sterkt redigert.

Jeg tror de har klippet en del vekk som er mye mye verre.

Men, ifølge logikken i ditt innlegg, så ville du åpenbart hatt få problemer med det, dersom noen hadde slått etter han med en spade, eller skutt med pistol, bare de ikke ramte han, så er det intet problem???

Som du ynder å si: Ikke engang du er så dum! (selv om man jo kan lure?)

Poenget er at det uansett aldri skulle vært noen som helst tilrop og hetsing, overhodet!!

Er logikken din den samme dersom en kvinne ikke kan gå på gaten uten slibrige tilrop, at bare hun ikke oppdager det, så er tilropene ikke uttrykk for sjåvinisme?

Skrevet

Jammen, du har jo selv sagt at denne videoen er sterkt redigert.

Jeg tror de har klippet en del vekk som er mye mye verre.

Men, ifølge logikken i ditt innlegg, så ville du åpenbart hatt få problemer med det, dersom noen hadde slått etter han med en spade, eller skutt med pistol, bare de ikke ramte han, så er det intet problem???

Som du ynder å si: Ikke engang du er så dum! (selv om man jo kan lure?)

Poenget er at det uansett aldri skulle vært noen som helst tilrop og hetsing, overhodet!!

Er logikken din den samme dersom en kvinne ikke kan gå på gaten uten slibrige tilrop, at bare hun ikke oppdager det, så er tilropene ikke uttrykk for sjåvinisme?

Det gir ingen som helst mening å si at en video som tydeligvis har som formål å demonstrere hetsing av jøder i Paris og en fiendtlig stemning, er redigert for å FJERNE de verste utslagene av det man etter alt å dømme gjerne vil vise frem.

Så jeg konkluderer med at det vi ser i løpet av disse 90 sekundene, faktisk er så ille som det ble, og det er ikke ille i det hele tatt.

• Liker 7
Skrevet

Jeg så ingen trusler.

509083-2-1255940981735.jpg

Anonymous poster hash: 332f9...b2f

• Liker 6
Skrevet

Det gir ingen som helst mening å si at en video som tydeligvis har som formål å demonstrere hetsing av jøder i Paris og en fiendtlig stemning, er redigert for å FJERNE de verste utslagene av det man etter alt å dømme gjerne vil vise frem.

Så jeg konkluderer med at det vi ser i løpet av disse 90 sekundene, faktisk er så ille som det ble, og det er ikke ille i det hele tatt.

Det gir minst like så mye mening som din uinformerte, forutinntatte, komplett ulogisk argumentasjon, både når det gjeller redigeringen av videoen og at det ikke finnes et problem med mobbing og rasisme, fordi han duden ikke hadde oppdaget mobbingen, dersom han ikke var fulgt av et kamera.

Du vet, igjen i direkte linje med din argumentasjon overfor Cuckold om hva han vet om Charlie Hebdos satiriske karikaturer, føkk-all om hva denne videoen skal demonstrere eller ikke.

Din konklusjon er like så idiotisk som din analyse og argumentasjon!!

Skrevet

De som ikke synes dette er så ille. Tenk hvordan folk hadde reagert om det var hvite Franskmenn som oppførte seg slik mot muslimer. Hadde man da sagt at man ikke synes det var så ille? Eller ville vi opplevd ville tilstander og sterke slagord om rasisme?

• Liker 8
Skrevet

Moslems may show splendid qualities. Thousands become the brave and loyal soldiers of the Queen.
--Winston Churchill, The River War: An Historical Account of the Reconquest of the Soudan

Anonymous poster hash: 61af4...47d
Skrevet

Moslems may show splendid qualities. Thousands become the brave and loyal soldiers of the Queen.

--Winston Churchill, The River War: An Historical Account of the Reconquest of the Soudan

Anonymous poster hash: 61af4...47d

Er du der igjen med det sitatfusket ditt?

Hele avsnittet lyder:

How dreadful are the curses which Mohammedanism lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy. The effects are apparent in many countries, improvident habits, slovenly systems of agriculture, sluggish methods of commerce, and insecurity of property exist wherever the followers of the Prophet rule or live.
A degraded sensualism deprives this life of its grace and refinement, the next of its dignity and sanctity. The fact that in Mohammedan law every woman must belong to some man as his absolute property, either as a child, a wife, or a concubine, must delay the final extinction of slavery until the faith of Islam has ceased to be a great power among men.
Individual Muslims may show splendid qualities, but the influence of the religion paralyses the social development of those who follow it. No stronger retrograde force exists in the world. Far from being moribund, Mohammedanism is a militant and proselytizing faith. It has already spread throughout Central Africa, raising fearless warriors at every step; and were it not that Christianity is sheltered in the strong arms of science, the science against which it had vainly struggled, the civilization of modern Europe might fall, as fell the civilization of ancient Rome.
Skrevet
Sorry, den texten på 'snopes' er visst ikke helt korrekt.
Her er en fra google books:
“How dreadful are the curses which Mohammedanism lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy. Improvident habits, slovenly systems of agriculture, sluggish methods of commerce, and insecurity of property exist wherever the followers of the Prophet rule or live. A degraded sensualism deprives this life of its grace and refinement; the next of its dignity and sanctity. The fact that in Mohammedan law every woman must belong to some man as his absolute property - either as a child, a wife, or a concubine - must delay the final extinction of slavery until the faith of Islam has ceased to be a great power among men.
Individual Moslems may show splendid qualities. Thousands become the brave and loyal soldiers of the Queen: all know how to die. But the influence of the religion paralyses the social development of those who follow it. No stronger retrograde force exists in the world. Far from being moribund, Mohammedanism is a militant and proselytising faith. It has already spread throughout Central Africa, raising fearless warriors at every step; and were it not that Christianity is sheltered in the strong arms of science - the science against which it had vainly struggled - the civilisation of modern Europe might fall, as fell the civilisation of ancient Rome.”
Gjest FuturePrimitive
Skrevet

Vår Herre bevares!!!

Du er uenig med myndighetene i denne saken, ergo tar du feil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...