Sir Winston Skrevet 19. februar 2015 #61 Skrevet 19. februar 2015 Hvilke konflikter av Midtøsten dimensjoner er det du mener muslimene står bak i Oslo? Monumentalt tåpelig spørsmål, fra en som mener at en jødisk mann i Paris må tåle rasistisk mobbing på grunn av konflikteten mellom Israel og araberne. Hint: Det pågår en væpnet konflikt i Syria, med en hittil usett perversitet og grusomhet, hvor det er islamister som står for svineriet.
Apis Skrevet 19. februar 2015 #62 Skrevet 19. februar 2015 Forstår du dårlig? Dette er ikke stede for voksenopplæring. Så du mener Franske jøder er ansvarlig for Israels politikk? For det er faktisk det du skriver. Så da er også muslimer i Oslo ansvarlig for all islamsk terror. Du Baron Blod, hvem som forstår dårlig kan vel diskuteres, jeg sier det er forståelig, ikke at det nødvendigvis er riktig 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #63 Skrevet 19. februar 2015 Hvorfor burde hun/han det? Anonymous poster hash: 6a23a...f81
Gothminister Skrevet 19. februar 2015 Forfatter #64 Skrevet 19. februar 2015 Monumentalt tåpelig spørsmål, fra en som mener at en jødisk mann i Paris må tåle rasistisk mobbing på grunn av konflikteten mellom Israel og araberne. Uansett hvor mye disse sosialist forkjemperne for islam driter seg ut med sine svar. Så er det interessant å se hvor lite reflekterte dem er og hvor lite konsekvente dem er.
Gothminister Skrevet 19. februar 2015 Forfatter #65 Skrevet 19. februar 2015 Du Baron Blod, hvem som forstår dårlig kan vel diskuteres, jeg sier det er forståelig, ikke at det nødvendigvis er riktig Baron blod, da har du misforstått igjen. Ja og da kan du forstå hvorfor enkelte vil gå løs på muslimer her i Oslo også. Det er fint at du forstår.
Druid Skrevet 19. februar 2015 #66 Skrevet 19. februar 2015 Hvis du går rundt i Paris i 10 timer, forventer du og synes du det er helt greit at folk spytter etter deg og forfølger deg? Roper at du ikke hører hjemme i den gata og burde skamme deg? Selvfølgelig forventer man ikke å leve et helt liv uten å oppleve hat, men det er litt forskjell på 10 timer og et helt liv..! Nei, men det skiller i og for seg ikke denne Jøden fra generelle synlige Muslimer, eller kvinner (hvor denne ideen er tatt fra). Sånn sett har vi en jobb. Eller rettere sagt, muslimer har en jobb internt i sitt miljø.
Gothminister Skrevet 19. februar 2015 Forfatter #67 Skrevet 19. februar 2015 Sånn sett har vi en jobb. Eller rettere sagt, muslimer har en jobb internt i sitt miljø. Den jobben tror jeg blir dårlig utført, eller aldri blir utført.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #68 Skrevet 19. februar 2015 Han ble ikke spyttet ETTER. En mann i en gruppe mumlet "homo" og spyttet på bakken etter at journalisten var gått forbi. Hvordan skal man kunne oppfatte noe man ikke ser, som krenkende eller truende? For den saks skyld, er det noen garanti for at alt som ble sagt innen hørevidde av mikrofonen handlet om jøden? Du kommer med bare vrøvl. Det spiller for så vidt ingen rolle om han ser det eller ikke.. herregud, hvor tåpelig går det an å bli? Du mener sikkert at det ikke er rasisme når en arbeidsgiver makulerer en jobbsøknad bare fordi det står et utenlandsk navn på søknaden heller så lenge jobbsøkeren ikke vet at det skjer. Anonymous poster hash: bf0b8...ffe 4
Apis Skrevet 19. februar 2015 #69 Skrevet 19. februar 2015 Baron blod, da har du misforstått igjen. Ja og da kan du forstå hvorfor enkelte vil gå løs på muslimer her i Oslo også. Det er fint at du forstår. Nei jeg kan ikke det, hvorfor vil enkelte gå løs på muslimene her?
Gothminister Skrevet 19. februar 2015 Forfatter #70 Skrevet 19. februar 2015 Nei jeg kan ikke det, hvorfor vil enkelte gå løs på muslimene her? Igjen, hallo noen hjemme. Se en gang til over hva du selv skriver. Du sier det rett ut selv.
Druid Skrevet 19. februar 2015 #71 Skrevet 19. februar 2015 Den jobben tror jeg blir dårlig utført, eller aldri blir utført. Den jobben har allerede startet mange steder. Muslimer er ikke utpreget dumme. Vi skal bare passe på at vi ikke lener oss for mye på at antisemetisme er primært muslimsk; det var en artikkel for ikke lenge siden som dokumenterte at problemet er større enn det. Og der konflikten muslimer og Jøder i stor grad har grobunn i midtøsten konflikten, har den gryende antisemitismen hos europerer ingen gjenkjennelig bevegrunn, og lukter gamle fordommer av en type som er dypt problematisk.
Sir Winston Skrevet 19. februar 2015 #72 Skrevet 19. februar 2015 Du kommer med bare vrøvl. Det spiller for så vidt ingen rolle om han ser det eller ikke.. herregud, hvor tåpelig går det an å bli? Du mener sikkert at det ikke er rasisme når en arbeidsgiver makulerer en jobbsøknad bare fordi det står et utenlandsk navn på søknaden heller så lenge jobbsøkeren ikke vet at det skjer. Anonymous poster hash: bf0b8...ffe Nei, det er løye med det, alt som ikke blir oppdaget har aldri skjedd. Logikk for burhøner!! 1
Apis Skrevet 19. februar 2015 #73 Skrevet 19. februar 2015 Igjen, hallo noen hjemme. Se en gang til over hva du selv skriver. Du sier det rett ut selv. Jeg kan fortsatt ikke se hvilke konflikter vi har av Midtøsten dimensjoner her i Oslo,
Sir Winston Skrevet 19. februar 2015 #74 Skrevet 19. februar 2015 Hvorfor skal en muslim forvente det samme i Oslo? Oslo er jo ikke Paris Dette blir for dumt, rett og slett for dumt. Trondheim er ikke Palermo! 2
Sir Winston Skrevet 19. februar 2015 #75 Skrevet 19. februar 2015 Jeg kan fortsatt ikke se hvilke konflikter vi har av Midtøsten dimensjoner her i Oslo, Hvilke konflikter av Midtøstendimensjoner er det de har i Paris? 1
Apis Skrevet 19. februar 2015 #76 Skrevet 19. februar 2015 Hvilke konflikter av Midtøstendimensjoner er det de har i Paris? Kan vi enes i det Druid nevner over her, at konflikten mellom Jøder og Muslimer har i all hovedsak grobunn i Midtøsten konflikten? Uansett så kan en jøde som beveger seg inn i en tett muslimbefolket bydel ikke bli overrasket av å bli møtt av mishagsytringer, jeg har aldri sagt at det er riktig
Gothminister Skrevet 19. februar 2015 Forfatter #77 Skrevet 19. februar 2015 Jeg kan fortsatt ikke se hvilke konflikter vi har av Midtøsten dimensjoner her i Oslo, Nei. Hvor er Midtøsten konflikten i Frankrike? Spiller du i denne debatten, eller hva skjer? 2
Gothminister Skrevet 19. februar 2015 Forfatter #78 Skrevet 19. februar 2015 Hvilke konflikter av Midtøstendimensjoner er det de har i Paris? Jeg venter også på en god redegjørelse på dette
Apis Skrevet 19. februar 2015 #79 Skrevet 19. februar 2015 Nei. Hvor er Midtøsten konflikten i Frankrike? Spiller du i denne debatten, eller hva skjer? Hvilke konflikter av Midtøsten dimensjoner er det vi har i Oslo, er det umulig å svare på for deg?
Apis Skrevet 19. februar 2015 #80 Skrevet 19. februar 2015 Jeg venter også på en god redegjørelse på dette Du dro in Oslo først, så du kan jo begynne med å redegjøre for de store konfliktene i norge
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå