Gå til innhold

Terrorangrep?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det kan hende det var en som hadde tatt mye solarium, eller en som hadde smurt seg inn med mørkere farge i ansiktet for å skylde på ekstremistene i Islam.

Anonymous poster hash: 5e390...726

Tviler.

Anonymous poster hash: 98233...d44

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt klart terrorangrep. ''Fredens'' religion slår igjen mot ytringsfrihet og vestlige verdier. Nå håper jeg sosialistene og andre som kjemper (kjempet) så hardt for liberal innvandringspolitikk åpner øynene sine og ser konsekvensene.

Jeg tror du trygt kan drømme videre der :) For dem er dette bare ytterligere et bevis på hvordan de høyreekstreme kreftene på et eller annet underlig vis får islamister til å begå ugjerninger, og medisinen er mer dialog med ofrene (islamistene) og mer vold mot de fæle høyreekstreme kreftene (alle som ikke er 100% positive til islam).

• Liker 4
Skrevet

Det er ingen myndigheter som har forbudt dem å ytre seg så da må man nesten gå ut ifra at ytringsfriheten ikke er truet og alt er i skjønneste orden.

Jeg antar du hinter til Hermansen-saken?

Anonymous poster hash: d330e...33c

Nei

Jeg hinter til drapsforsøkene på Westergård og på Hedegård

• Liker 1
Skrevet

Skummelt at gjerningsmennene fortsatt er på frifot. Håper virkelig ikke at de dreper eller skader flere.

Synes egentlig det er litt rart at de klarte å stikke av siden det var så mange politifolk der? Vet jo at tre av politifolkene var skadde med skuddskader i ben, lyske og skulder, i tillegg til at en sivil var død, kanskje de andre politifolkene prioriterte å hjelpe dem istedet for å forfølge bilen med gjerningsmennene?

Anonymous poster hash: ca556...ca7

Ja, sykt de kom seg unna..

Anonymous poster hash: aa6e4...c86

• Liker 1
Skrevet

De som tegner disse tegningene...

Er de sikker på at Mohammed ser ut slikt hvordan de har tegnet?NEI, INGEN SOM VET!.

De som har fått opp Jesus og hvordan har er korsfestet, er dere sikker på at han ser slikt ut? NEI, INGEN SOM VET.

Hvis det finnes "gamle" video snuter om kristendommen hvordan Jesus ble korsfestet er bare helt crazy.

Hilsen meg som ikke tror på Gud, Mohammed og Jesus.

Anonymous poster hash: fe80f...4a5
Skrevet

Synes det virkelig veldig lite forseggjort til å være et terrorangrep, i så fall er det amatører som tar til våpen. Veldig tragisk sak uansett, vi får håpe gjerningsmennene blir tatt før de klarer å rømme landet.

Anonymous poster hash: 391c0...035
Skrevet

Synes det virkelig veldig lite forseggjort til å være et terrorangrep, i så fall er det amatører som tar til våpen. Veldig tragisk sak uansett, vi får håpe gjerningsmennene blir tatt før de klarer å rømme landet. Anonymous poster hash: 391c0...035

Det var det jeg også tenkte. Tror ikke at dette er IS, men heller en enslig terrorist, inspirert av IS.

Anonymous poster hash: 75d88...8f9

Skrevet

Det var det jeg også tenkte. Tror ikke at dette er IS, men heller en enslig terrorist, inspirert av IS.

Anonymous poster hash: 75d88...8f9

For det gjør det hele så mye bedre? Det blir neppe den siste "enslige terroristen inspirert av IS."

Anonymous poster hash: 3d741...c50

• Liker 2
Skrevet

Synes det virkelig veldig lite forseggjort til å være et terrorangrep, i så fall er det amatører som tar til våpen. Veldig tragisk sak uansett, vi får håpe gjerningsmennene blir tatt før de klarer å rømme landet.

Kanskje gjerningsmannen ikke var forberedt på de strenge sikkerhetstiltakene? Alle som skulle inn i lokalet ble undersøkt med metalldetektor, og det var bevæpnet politi tilstede. Hvis ikke disse tiltakene var iverksatt er det fare for at langt flere hadde blitt drept.

• Liker 2
Skrevet

Nei

Jeg hinter til drapsforsøkene på Westergård og på Hedegård

Okay, men det er litt av samme ulla.

Mange nekter å innse at ytringsfriheten er truet.

Anonymous poster hash: d330e...33c

Skrevet

Kanskje gjerningsmannen ikke var forberedt på de strenge sikkerhetstiltakene? Alle som skulle inn i lokalet ble undersøkt med metalldetektor, og det var bevæpnet politi tilstede. Hvis ikke disse tiltakene var iverksatt er det fare for at langt flere hadde blitt drept.

Det kan jo være sant, men jeg tenker at en terrorist vil i det minste prøve å oppnå målet når de først er i gang, og da virker det merkelig om du ikke har sjekket sikkerheten på forhånd. Men godt er nå det, ellers hadde nok angrepet vært i mye større omfang enn hva denne fyren fikk til.

Skrevet

De som tegner disse tegningene...

Er de sikker på at Mohammed ser ut slikt hvordan de har tegnet?NEI, INGEN SOM VET!.

De som har fått opp Jesus og hvordan har er korsfestet, er dere sikker på at han ser slikt ut? NEI, INGEN SOM VET.

Hvis det finnes "gamle" video snuter om kristendommen hvordan Jesus ble korsfestet er bare helt crazy.

Hilsen meg som ikke tror på Gud, Mohammed og Jesus.

Eh, hva er poenget ditt? Det er da ingen tegnere som påstår at de vet hvordan Muhammed eller Jesus så ut.

Skrevet

Neida, tenkte mer på media som skriver og snakker omtrent hver dag om den 90% sannsynligheten for terror her.

Ikke 90% sannsynlighet. Opp til 90%. Fra 50% eller 60% eller hva det nå var.

Gjest Stringfellow1
Skrevet

If Islam is a religion of peace.

Why are radical Islamists not extreme pacifists ?

Skrevet

Ny skyteepisode ved den jødiske synagogen i København. Nå er en person skutt i hodet, og to politifolk er skutt i arm og ben.

• Liker 1
Skrevet

If Islam is a religion of peace.

Why are radical Islamists not extreme pacifists ?

Vettugt!

Anonymous poster hash: 7506d...686

• Liker 1
Skrevet

Ny skyteepisode ved den jødiske synagogen i København. Nå er en person skutt i hodet, og to politifolk er skutt i arm og ben.

Faen i helvete! :kjefte:

• Liker 4
Skrevet

Og ja;

Jakter én gjerningsmann

Politiet jakter på én gjerningsmann etter at tre personer ble skutt i nærheten av den jødiske synagogen i Krystalgade i København.

Gjerningsmannen flyktet til fots fra stedet, opplyser politiet i den danske hovedstaden etter skytingen natt til søndag.

Gjerningsmannen var iført svarte bukser og svarte sko, samt en lysegrå jakke med flerfargede lyse felt.

Én person ble skutt i hodet, mens to politibetjenter ble skutt i henholdsvis arm og bein i nærheten av Københavns største synagoge natt til søndag. Tilstanden til de skadde er ikke kjent.

Anonymous poster hash: 72c59...d88
Skrevet

Det skulle man tro.

Du sto på barrikadene og hevdet at bevæpningen av politiet her til lands på grunn av trusselsituasjonen bare var et påfunn fra PST uten hold i realiteter, og at det ikke var noen grunn til å frykte terror.

Hvordan går det med den teorien? Begynner det å demre at det faktisk kan skje terror på norsk jord også?

Anonymous poster hash: 335e9...ca0

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...