Gjest O.G. Skrevet 2. mars 2015 #141 Del Skrevet 2. mars 2015 Da kommer jeg mest sannsynlig til å fri til deg! Skal se hva jeg kan gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2015 #142 Del Skrevet 2. mars 2015 Husker forresten det første jeg ble "stuck" med som 11 år gammel med mensen, var Saba. Gud, hvor jeg forbannet de tykke bindene! Anonymous poster hash: fefe0...a03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 2. mars 2015 #143 Del Skrevet 2. mars 2015 Hey! Skal få billedbevis jeg også!Anonymous poster hash: fefe0...a03 Haha hvem er du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 2. mars 2015 #144 Del Skrevet 2. mars 2015 Skal se hva jeg kan gjøre. 1000 takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 2. mars 2015 #145 Del Skrevet 2. mars 2015 Skal ta meg en tur bortom Rema og Europris på leting etter disse for deg i morgen.Anonymous poster hash: fefe0...a03 Si fra om du finner noe da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 2. mars 2015 #146 Del Skrevet 2. mars 2015 Det her ble jo dritspennende! Vil Gjest finne bind på Spar i Steinkjær?! Følg med i morgen! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 2. mars 2015 #147 Del Skrevet 2. mars 2015 Følger med jeg også, men må si jeg gjorde som en annen bruker her, brukte dopapir istedenfor de saba bindene. Jeg klarte ikke å gå ordentlig for de ble alt for tykke imellom beina, ha ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 2. mars 2015 #148 Del Skrevet 2. mars 2015 Åhhh, nå ble jeg engasjert! Skal holde utkikk etter de jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 2. mars 2015 #149 Del Skrevet 2. mars 2015 Det her ble jo dritspennende! Vil Gjest finne bind på Spar i Steinkjær?! Følg med i morgen! Sagt med Professor Drøvel stemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 2. mars 2015 #150 Del Skrevet 2. mars 2015 Det her ble jo dritspennende! Vil Gjest finne bind på Spar i Steinkjær?! Følg med i morgen! https://www.youtube.com/watch?v=bW7Op86ox9g 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 2. mars 2015 #151 Del Skrevet 2. mars 2015 Haha. Tråden ble jo spennende her jo 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2015 #152 Del Skrevet 2. mars 2015 Å, ja. TS, da får du ringe til Spar på Steinkjer og høre hvem som leverer til dem. Det ser ut som det ordner seg nå. Anonymous poster hash: 5fe9e...8d8 Det er ASKO som leverer varer til Norgesgruppen. Så spørsmålet er vel egentlig hvem ASKO får varene ifra Anonymous poster hash: c452c...238 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 2. mars 2015 #153 Del Skrevet 2. mars 2015 Det er ASKO som leverer varer til Norgesgruppen. Så spørsmålet er vel egentlig hvem ASKO får varene ifra Anonymous poster hash: c452c...238 Fra de forskjellige leverandørene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 3. mars 2015 #154 Del Skrevet 3. mars 2015 Fra de forskjellige leverandørene? kom på at vi får varer på jobben fra Asko. Jeg skal prøve å komme meg inn i det bestillingsprogrammet og se om de har! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 3. mars 2015 #155 Del Skrevet 3. mars 2015 kom på at vi får varer på jobben fra Asko. Jeg skal prøve å komme meg inn i det bestillingsprogrammet og se om de har! <33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 3. mars 2015 #156 Del Skrevet 3. mars 2015 Hvordan kontakter man Asko? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2015 #157 Del Skrevet 3. mars 2015 Hvordan kontakter man Asko? http://www.asko.no/kontakt-oss/ Anonymous poster hash: 793e9...bca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 3. mars 2015 #158 Del Skrevet 3. mars 2015 Det gikk ikke an å bestille bind på det Asko-bestillingsprogrammet på jobben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2015 #159 Del Skrevet 3. mars 2015 Det gikk ikke an å bestille bind på det Asko-bestillingsprogrammet på jobben Mener å huske at det er ASKO som leverer? Og at man bestiller fra dem? Erm, er det bare Saba du ikke kunne bestille, eller kunne du ikke bestille bind eller tamponger eller noe i det hele tatt? ....ble bare nysgjerrig, jeg.... Anonymous poster hash: c452c...238 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 3. mars 2015 #160 Del Skrevet 3. mars 2015 Mener å huske at det er ASKO som leverer? Og at man bestiller fra dem? Erm, er det bare Saba du ikke kunne bestille, eller kunne du ikke bestille bind eller tamponger eller noe i det hele tatt? ....ble bare nysgjerrig, jeg.... Anonymous poster hash: c452c...238 det var ikke bind eller tamponger i det hele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå