Gå til innhold

Bind: Seba


Gjest incognita

Anbefalte innlegg

Se hva jeg fikk i posten i dag!!!! Med et meget treffende kort, må jeg si! :)

Tusen tusen takk, snille Neontetra. Jeg blir rett og slett varm om hjertet av slike mennesker som deg! :klemmer:

 

 

attachicon.gifIMG_20150908_185259353_HDR.jpg

 

 

Jeg har nå gjort alle triksene i boka for å fremskynde menstruasjonen min. Aldri gledet meg så mye til noe før. True story.

 

 

:danse:

Som pakken sier: det ideelle damebind!  :jepp:  Blir trist når pakken er tom, da!

Anonymous poster hash: f6b1b...a42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Som pakken sier: det ideelle damebind!  :jepp:  Blir trist når pakken er tom, da!

Anonymous poster hash: [acr

onym="Full hash: f6b1bf5d34827836a1253dca32754a42"] f6b1b...a42 [/a

 

Det er bedre å ha elsket og tapt, enn aldri å ha elsket i det hele tatt.    :hjerte:

Endret av iGirl
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se hva jeg fikk i posten i dag!!!! Med et meget treffende kort, må jeg si! :)

Tusen tusen takk, snille Neontetra. Jeg blir rett og slett varm om hjertet av slike mennesker som deg! :klemmer:

 

 

attachicon.gifIMG_20150908_185259353_HDR.jpg

 

 

Jeg har nå gjort alle triksene i boka for å fremskynde menstruasjonen min. Aldri gledet meg så mye til noe før. True story.

 

 

:danse:

:laugh:

Det er så flott at bindene kommer til nytte enn at de ligger i en skuff på hytta til evig tid.

Heia mensen!  :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men har ikke libresse en egen linje som heter classic

Som er litt mykere og litt mindre plastikk enn vanlige.

Eller er det kanskje maxi?

Anonymous poster hash: 764e5...601

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men har ikke libresse en egen linje som heter classic

Som er litt mykere og litt mindre plastikk enn vanlige.

Eller er det kanskje maxi?

Anonymous poster hash: 764e5...601

 

bilde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Idja

Denne tråden må jo bare bli legendarisk her inne. Så mange snille brukere som har forsøkt å hjelpe. Blir glad hver gang jeg ser i denne tråden. :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden må jo bare bli legendarisk her inne. Så mange snille brukere som har forsøkt å hjelpe. Blir glad hver gang jeg ser i denne tråden. :)

 

Ja, det er helt fantastisk hvor mange snille mennesker vi har her inne. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men har ikke libresse en egen linje som heter classic

Som er litt mykere og litt mindre plastikk enn vanlige.

Eller er det kanskje maxi?

Anonymous poster hash: 764e5...601

 

Hmm, ikke sett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker denne tråden! :D Neste gang jeg er hos foreldrene mine skal jeg snoke litt i skapet på badet og se om jeg finner en sabapakke som ligger igjen, da kan jeg sende deg. :) Mamma er over 60 og har nok mistet mensen for lengst. :)Og hun brukte saba! :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHA, i sommer, på en liiiten lokalbutikk - hva annet enn pakker med saba ligger i hyllen! Hadde sett denne tråden så la faktisk merke til dem :P vurderte nesten å ta bilde!  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker denne tråden! :D Neste gang jeg er hos foreldrene mine skal jeg snoke litt i skapet på badet og se om jeg finner en sabapakke som ligger igjen, da kan jeg sende deg. :) Mamma er over 60 og har nok mistet mensen for lengst. :)Og hun brukte saba! :D

 

Jaaddaaa    :danse:

 

HAHA, i sommer, på en liiiten lokalbutikk - hva annet enn pakker med saba ligger i hyllen! Hadde sett denne tråden så la faktisk merke til dem :P vurderte nesten å ta bilde!  :fnise:

 

Du vurderte å ta bilde?   :daane:      .....Hvor i landet var dette? 

 

Haha! Livet er nå litt mer komplett, endelig fikk ts sababind! Hurra

 

Word.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du vurderte å ta bilde?   :daane:      .....Hvor i landet var dette? 

 

Jah, sorry for manglende bilde, mem det var i Lofoten :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleden var stor når jeg oppdaget at i dag var dagen. Fant frem tighteste trusa jeg har ("self-slide", remember? :fnise: ) og kjente en (gledes)tåre presse på.  Endelig var det tid!  :danse:

 

Lørdagskvelden er komplett. Jeg sitter her med favorittserien på skjermen og saba'n godt planta i trusa. Kan livet egentlig bli bedre enn dette?  :nigo:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig! Det er så kjekt hvordan internett kan hjelpe folk å rekke ut til hverandre på den måten. Uansett hvor "uviktig" bind er, så varmer det i hjertet når andre tar seg bryet med å glede andre på den måten. For en tråd, takk for lesingen :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så koselig! Det er så kjekt hvordan internett kan hjelpe folk å rekke ut til hverandre på den måten. Uansett hvor "uviktig" bind er, så varmer det i hjertet når andre tar seg bryet med å glede andre på den måten. For en tråd, takk for lesingen :D 

 

Varmer både i hjertet og i trusa.  :strix:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
Gjest incognita

Natt til i dag drømte jeg at det var liv i denne tråden fordi mange brukere hadde sett saba-bind på tilbud i butikkene nå, til 2kroner visstnok.. ahh skuff! 

 

....om det bare var så vel. :sjenert: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, incognita skrev:

Natt til i dag drømte jeg at det var liv i denne tråden fordi mange brukere hadde sett saba-bind på tilbud i butikkene nå, til 2kroner visstnok.. ahh skuff! 

 

....om det bare var så vel. :sjenert: 

Priskrig på Saba! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...