Gå til innhold

Bind: Seba


Gjest incognita

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte på denne tråden da jeg ryddet på hytta i helgen. I et gammelt skatoll har vi ekstra klær og ekstra toalettsaker og blant disse fant jeg en åpnet pakke Sebabind - hvor gammel den pakken er aner jeg ikke. Men jeg husker med gru tilbake til da jeg først fikk mensen og mamma insisterte på å kjøpe inn Seba til meg- det var som å gå med en loete dunpute mellom bena.. Klikk Libresse klubben ble redningen for meg. :)

Å fyyyyy ..... Kan du ta bilde av de og legge ut i tråden? Bare synet av de herlige bomullskubbene vil gi meg en liten tåre i øyekroken... *savn*

TS

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å fyyyyy ..... Kan du ta bilde av de og legge ut i tråden? Bare synet av de herlige bomullskubbene vil gi meg en liten tåre i øyekroken... *savn*

TS

:laugh: det kan jeg godt. På neste hyttetur skal klenodiet dokumenteres :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke legge skjul på at jeg gleder meg!!!! :) :)

Tada!

Norske kvinners førstevalg gjennom 50 år..!  :laugh:

11987187_10153473751995831_1243876748790Pakken er hentet ut fra glemselen og hytteskuffen. :) Nå har jeg tittet i den og tatt ut et bind og jeg tror jammen det er 18 bind igjen. Saba er ikke mitt førstevalg så denne pakken blir nok ikke brukt opp med det første  :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tada!

Norske kvinners førstevalg gjennom 50 år..!  :laugh:

11987187_10153473751995831_1243876748790Pakken er hentet ut fra glemselen og hytteskuffen. :) Nå har jeg tittet i den og tatt ut et bind og jeg tror jammen det er 18 bind igjen. Saba er ikke mitt førstevalg så denne pakken blir nok ikke brukt opp med det første  :fnise:

 

Ågudhjelpemeg. Dette ble et litt i overkant sterkt gjensyn for meg.. Jeg kjente at jeg ble litt rørt nå faktisk. Fine, fine saba <33

 

Hva må jeg gjøre for å få deg til å sende de til meg? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ågudhjelpemeg. Dette ble et litt i overkant sterkt gjensyn for meg.. Jeg kjente at jeg ble litt rørt nå faktisk. Fine, fine saba <33

 

Hva må jeg gjøre for å få deg til å sende de til meg? 

:laugh:

Om du betaler porto'n så får du Saba bind i posten vettu :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, kjenner faktisk jeg ble litt varm i hjertet av dette! TS får Saba! Kjenner nesten jeg er litt misunnelig, faktisk. De var så myke.



Anonymous poster hash: f6b1b...a42
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Åh, kjenner faktisk jeg ble litt varm i hjertet av dette! TS får Saba! Kjenner nesten jeg er litt misunnelig, faktisk. De var så myke.

Anonymous poster hash: f6b1b...a42

 

 

Skulle gjerne delt med deg kjære AB. Vi kunne hengt sammen konsekvent i en god periode slik at syklusene våre ble synkroniserte. Så kunne vi sittet i sofaen med varmepute på magen og saba i trusa og smilt lurt til hverandre. 

 

 :klemmer:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leier en møblert leilighet, og jeg fant et enslig saba-bind i skapet. Det skal jeg bruke når jeg får mensen, høhø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, så bra du fikk saba-bindene dine til slutt, iGirl/incognita! :) Jeg hatet disse bindene, men myke var de, det er det ingen tvil om. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, så bra du fikk saba-bindene dine til slutt, iGirl/incognita! :) Jeg hatet disse bindene, men myke var de, det er det ingen tvil om. :)

Saba er (var) guds gave til menneskeheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får oppdatere oss når du får dem!  :laugh:  Kanskje, bare kanskje, er de ikke så fantastiske som du husker dem? Det kan jo hende.



Anonymous poster hash: f6b1b...a42
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du får oppdatere oss når du får dem! :laugh: Kanskje, bare kanskje, er de ikke så fantastiske som du husker dem? Det kan jo hende.

Anonymous poster hash: f6b1b...a42

Tipper de er akkurat like fantastiske som jeg husker! Oppdatering kommer... Snart. :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper de er akkurat like fantastiske som jeg husker! Oppdatering kommer... Snart. :ninja:

Av nysgjerrighet, hvor lenge er det siden du prøvde Saba sist? Og hva har du brukt i mellomtiden?

Anonymous poster hash: f6b1b...a42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av nysgjerrighet, hvor lenge er det siden du prøvde Saba sist? Og hva har du brukt i mellomtiden?

Anonymous poster hash: f6b1b...a42

Sist må ha vært på begynnelsen av 2000-tallet en gang. Jeg minnes ikke nøyaktig. Siden den gang har jeg prøvd litt div, men favoritten har vært de rosa maxi fra libresse, dvs før de ble "ny og bedre" (="billigere og kjipere"). Nå for tiden fomler jeg litt i mørket og bruker litt forskjellig. Rimelig frustrerende, foråsidetsånn. Endret av iGirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se hva jeg fikk i posten i dag!!!! Med et meget treffende kort, må jeg si! :)

Tusen tusen takk, snille Neontetra. Jeg blir rett og slett varm om hjertet av slike mennesker som deg! :klemmer:

 

 

 

 

Jeg har nå gjort alle triksene i boka for å fremskynde menstruasjonen min. Aldri gledet meg så mye til noe før. True story.

 

 

:danse:

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...