Gå til innhold

Poppsilopp skal plutselig ha tvillinger ❤️


Poppsilopp

Anbefalte innlegg

I morgen skjer det! Med mindre de ringer i morgen tidlig og forteller at embryoet ikke har overlevd så er det altså innsett i morgen! Jeg er skikkelig spent nå, og håper av hele mitt hjerte at lille eskimoen henger seg godt fast :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er jeg ruger til en liten eskimo :hjerte: 

Den 23. er testdag. Men når jeg fortalte når jeg testet sist, så sa hun bare at det kommer jeg sikkert til å gjøre denne gangen også, noe som er helt rett :fnise: Ellers trengte jeg ikke noe form for progesteronstøtte, men jeg kunne ta den esken jeg har igjen fra sist hvis jeg ville. Litt usikker på hva jeg skal, for det gir jo litt graviditetssymptomer, noe som er dumt hvis det ikke blir noe. Og når legen mener jeg ikke trenger, så gjør jeg jo sikkert ikke det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med eskimo-ruging!! Det er så stas å få kommet i gang❤️ når blir det testing da? Jeg holdt ut til 9dpo🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sjokoladepiken skrev:

Hurra for eskimo….Lykke til med rugingen og ikke minst ventingen:nordvesta:

Tusen takk! :nigo: 

54 minutter siden, LoveTrain skrev:

Gratulerer med eskimo-ruging!! Det er så stas å få kommet i gang❤️ når blir det testing da? Jeg holdt ut til 9dpo🙈

Tusen takk! ❤️ Sist testet jeg vel fra ca 7 dpo, første positive 9 dpo. Holder nok ikke lenger denne gangen🙊😬 Gikk ditt forsøk bra?☺️

Endret av Poppsilopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Poppsilopp skrev:

Tusen takk! :nigo: 

Tusen takk! ❤️ Sist testet jeg vel fra ca 7 dpo, første positive 9 dpo. Holder nok ikke lenger denne gangen🙊😬 Gikk ditt forsøk bra?☺️

Haha, er ikke det typisk?! Jeg fikk også positiv 9dpo:) Er 19+0 i dag, så foreløpig veldig bra😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, LoveTrain skrev:

Haha, er ikke det typisk?! Jeg fikk også positiv 9dpo:) Er 19+0 i dag, så foreløpig veldig bra😁

Så koselig😍 gratulerer så mye💕✨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt bittelitt brunlig utflod i går og i dag, i dag er jeg på rugedag 4. Lurer på om det kan være tidlig festeblødning? I forrige forsøk så kjente jeg et kjempe stikk i livmoren på RD 5, som må ha vært festesmerter. Veldig spent på de neste dagene!

Håper så veldig at lille eskimo klamrer seg fast. Mannen er overbevist om at det går denne gangen også, og at det blir jente. Han hadde helt rett sist, både med at det gikk bra og med kjønn, så jeg håper det er noe i det denne gangen også :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri før vært så glad for litt svimmelhet! Reiste meg opp fra sofaen i stad, og det svimla skikkelig. Nå føler jeg meg bilsyk. Håper, håper dette er ett tegn på noe bra!🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååååå krysser fingrer og hår for dere! Det hadde vært skikkelig gøy om det klaffa nå. Tenk, en liten bebis :rodmer:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk @LilleMy1989:strix: Ja, tenk det! Men kjenner at det virkelig ikke er rett tiden å sitte å skulle lese til eksamen. Klarer ikke å konsentrere meg om noen ting! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden i går har jeg fått tre ultrasvake tester. Det er sånn at vi virkelig må konsentrere oss for å se de, men både jeg og mannen ser de. Var 8 dpo i går, er på rugedag 7 i dag. Mye murringer og er veldig emosjonell. Håper, håper, håper det sitter. Skal en ny test om et par timer. Har ikke tisset siden klokken 10🙊

Frykeltig vanskelig å konsentrere seg om å lese til eksamen på fredag nå😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

57 minutter siden, Poppsilopp skrev:

Siden i går har jeg fått tre ultrasvake tester. Det er sånn at vi virkelig må konsentrere oss for å se de, men både jeg og mannen ser de. Var 8 dpo i går, er på rugedag 7 i dag. Mye murringer og er veldig emosjonell. Håper, håper, håper det sitter. Skal en ny test om et par timer. Har ikke tisset siden klokken 10🙊

Frykeltig vanskelig å konsentrere seg om å lese til eksamen på fredag nå😬

Oioioi så spennende!!🙈 Masse lykke til med testingen, håper spiren klorer seg fast i eksamenskjøret! Jeg hadde to eksamener i rugetiden i fjor, og hjernen hadde ikke kapasitet til å håndtere begge😂 Aldri vært mer likegyldig til en strykkarakter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, LoveTrain skrev:

Oioioi så spennende!!🙈 Masse lykke til med testingen, håper spiren klorer seg fast i eksamenskjøret! Jeg hadde to eksamener i rugetiden i fjor, og hjernen hadde ikke kapasitet til å håndtere begge😂 Aldri vært mer likegyldig til en strykkarakter.

Tusen takk :klemmer: 

Det er nettopp det! Tror nok ikke jeg stryker, men så lenge jeg ikke gjør det så kunne jeg egentlig ikke brydd meg mindre :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg tatt en til! Tydelig at jeg har mer konsentrert urin på dagtid så lenge jeg går noen timer uten å tisse og uten å drikke noe særlig. Sånn var det sist også. Denne klarer ihvertfall jeg å se uten å kosentrere meg en gang :strix: 

B52E8C87-7985-4F3F-9191-CE15937348F3.thumb.jpeg.47158f04cb87519337d28598f33fda13.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...