Gå til innhold

Poppsilopp skal plutselig ha tvillinger ❤️


Poppsilopp

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Spennende da :nigo: 

Tegningsblødning ja.. Grøss. Husker bare ho dama på den filmen vi så på svangerskapskurs snakka om det og med bhgestemme sier: Vi tegner til fødsel…
Det har brent seg fast altså..

Håper takene tar seg opp :danse: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, dere er gode :kose:

Takene er ganske vonde, men og kommer med mellom 15 og 30 minutters mellomrom. Kan bli en lang natt, men ganske spennende at ting er i gang i hvertfall :nigo: Skal bare se han kommer over midnatt, kan jo være det er en liten regelrytter som kommer, må jo gjøre som han har fått beskjed om :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk @hittah :) 

 

Nå er de nede i ca 8 min imellom. Så det går i hvertfall framover. Det er vondt, må puste meg gjennom de, men det går greit. Og så er jeg overraskende rolig, og det hjelper jo på. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gledes! Prøvde å skrive i går kveld men KG ville visst ikke. :duskedame: Venter i spenning :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med alle som har tittet innom å heiet på meg :kose: Orker ikke å svare hver enkelt nå, så det blir fellessvar :) Lille M kom til verden 07.26 i dag tidlig. Da hadde vi vært på sykehuset siden litt over midnatt. Fra seks cm til han var ute tok det kun 1,5 time, så det var ganske intenst på slutten. Han hadde synkende puls på slutten, så plutselig var rommet fult av sikkert 10-15 mennesker, men alt gikk seg til, og uten hjelp kom altså verdens nydeligste lille skatt ut. Jeg endte opp på Storken, så det ble en fødsel helt uten smertelindring. Er ganske stolt og fornøyd med meg selv. Nå skal slitne foreldre sove litt etter ett og et halvt døgn med kun to timer søvn. Han er foreløpig helt eksemplarisk, sover, spiser og gråter minimalt :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen til verden lille M, og gratulerer sååå mye Poppsi!! Fantastisk :strix: Håper dere koser dere masse sammen :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...