Version 2.0 Skrevet 12. februar 2015 #61 Del Skrevet 12. februar 2015 Det venstre eller det verste?? Har i aldri hørt noe om det venstre, men er det en teori? For øvrig har jeg ikke peiling på hvem kvinnfolket er, men ser ut som alle de 18-19-20-årige bloggerne her til lands, altså unge jenter som tyr til kosmetiske inngrep for å se "bedre" ut (sjeldent med bra resultat). Jeg hadde et bilde i innlegget som er fjernet av moderatorer. Så ja, det skulle stå "det til venstre". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 12. februar 2015 #62 Del Skrevet 12. februar 2015 Synes khloe er minst pen jeg da.. hvem er du til å bestemme hvem som er pen eller ikke her i verden? Det er så utrolig stygt når man setter folk i bås på den måten! Alle mennesker er pene på sin måte. Kardashian/Jenner søstrene er alle vakre jenter. Legg fra dere den mobbeholdningen! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prorsum Skrevet 12. februar 2015 #63 Del Skrevet 12. februar 2015 Kim og jordnær i samme setning, ja da har jeg sett det og. Kylie har åpenbart fikset på leppene sine, og muligens tatt fillers. Det ser ut som hun har fikset på haka også, men det kan være de enorme leppene som gjør at den ser mindre ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amadine Skrevet 12. februar 2015 #64 Del Skrevet 12. februar 2015 hvem er du til å bestemme hvem som er pen eller ikke her i verden? Det er så utrolig stygt når man setter folk i bås på den måten! Alle mennesker er pene på sin måte. Kardashian/Jenner søstrene er alle vakre jenter. Legg fra dere den mobbeholdningen! Enig. Synes Khloe får unødvendig mye pepper for utseende sitt. Synes Khloe er pen jeg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tørkestativ Skrevet 26. februar 2015 #65 Del Skrevet 26. februar 2015 Jeg har alltid syns Khloe er pen. Hun har et litt mer spesielt utseende enn de andre søstrene. Kardashians lever jo av utseende sitt. De er vel ikke kjent for noe spesielt talent?? Foruten Kendall som er modell.. Ellers er det vel bare pga utseende, penger og suksess. Syns Kylie er nydelig jeg... er ikke rart hun føler på presset om å fikse på ting når de lever slik de gjør 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hege899 Skrevet 27. februar 2015 #66 Del Skrevet 27. februar 2015 Jeg har alltid syns Khloe er pen. Hun har et litt mer spesielt utseende enn de andre søstrene. Kardashians lever jo av utseende sitt. De er vel ikke kjent for noe spesielt talent?? Foruten Kendall som er modell.. Ellers er det vel bare pga utseende, penger og suksess. Syns Kylie er nydelig jeg... er ikke rart hun føler på presset om å fikse på ting når de lever slik de gjør En modell lever vel av utseendet hun også..? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 28. februar 2015 #67 Del Skrevet 28. februar 2015 Jeg synes faktisk hun har blitt slående vakker, enten det er leppene eller bare fordi hun har blitt eldre... Men hun er definitivt den vakreste kardashian/Jenner etter min mening. Men jeg har hørt at hun er en skikkelig bitch, og at hun er mindre grei med fansen sin. Fascinerende, men stakkarslig familie. Vel, hun ser jo helt likens ut som før under sminken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 28. februar 2015 #68 Del Skrevet 28. februar 2015 Vel, hun ser jo helt likens ut som før under sminken. Nei, det gjør hun ikke. Og forresten. Khloe er den peneste og vakreste. Kourtney er veldig kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KBNS Skrevet 24. mars 2015 #69 Del Skrevet 24. mars 2015 Etter gårsdagens/dagens KUWTK fikk vil vel bekreftet at ikke noe skjer med Kylie.. Uten sminken var jo leppene hennes like små som før, og utseende ellers var og ganske annerledes. Utrolig hva man får til med sminke altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Whatevz Skrevet 26. mars 2015 #70 Del Skrevet 26. mars 2015 Husk at episodene er gamle da så vi får sikkert se forskjellen i serien etterhvert. Er jo kun de siste mnd hun har tatt restylane? Man ser at selveste leppa har mye mer volum på bildene også, ikke bare lipliner. Jeg synes hun kledde det da, så jeg sier ikke det for å være slem 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Whatevz Skrevet 26. mars 2015 #71 Del Skrevet 26. mars 2015 http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2014/12/05/23C3A0B100000578-0-image-m-5_1417771158354.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 31. mars 2015 #72 Del Skrevet 31. mars 2015 Hun er 17 år og ser ut som en 25 år gammel glamourmodell. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninajay Skrevet 23. april 2015 #73 Del Skrevet 23. april 2015 Tipper hun egentlig har kjørt på med litt av alt. Både lepper, kinnbein/hake, tatovert fyldigere øyebryn (eller på en annen måte).. Garantert ikke bare brukt lipliner og contouring. Sikkert samme som har fikset resten av søstrene (haha), de har jo litt av den samme looken, alle sammen. Må si at jeg synes hun ser veldig flott da, ingen ting å si på det :-) 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mountainside Skrevet 6. mai 2015 #74 Del Skrevet 6. mai 2015 Tror hun har fylt på leppene, kinnbeina og så har hun fått et brynløft med Botox. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lalalala59 Skrevet 6. mai 2015 #75 Del Skrevet 6. mai 2015 Hun har vel ikke gjort noe med utseendet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
julie90 Skrevet 6. mai 2015 #76 Del Skrevet 6. mai 2015 Hun har vel ikke gjort noe med utseendet? image.jpg Så søt og uskyldig hun var Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Corinne Skrevet 6. mai 2015 #77 Del Skrevet 6. mai 2015 Jeg synes restylane og fillers og alt mulig sånt er latterlig, men akkurat på dette bildet var hun helt magisk vakker: http://assets-s3.usmagazine.com/uploads/assets/articles/80839-kylie-jenner-slams-rumors-not-married-not-pregnant/1418391829_kylie-jenner-zoom.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lykkeliten 2010 Skrevet 7. mai 2015 #78 Del Skrevet 7. mai 2015 Hun har nok tatt en masse bet botox rundt om i ansiktet for å forandre hele strukturen, og en del fillers... Men må være litt av en jobb å opprettholde det nye ansiktet gjennom en livstid.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melly666 Skrevet 7. mai 2015 #79 Del Skrevet 7. mai 2015 http://uk.eonline.com/shows/kardashians/news/654041/kylie-jenner-comes-clean-about-her-super-plump-pout-i-have-temporary-lip-fillers-see-her-confession Da kan man vel legge den delen av diskusjonen død iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lykkeliten 2010 Skrevet 7. mai 2015 #80 Del Skrevet 7. mai 2015 http://uk.eonline.com/shows/kardashians/news/654041/kylie-jenner-comes-clean-about-her-super-plump-pout-i-have-temporary-lip-fillers-see-her-confession Da kan man vel legge den delen av diskusjonen død iallefall Hun har nok fikset på mer enn leppene, menmen. Synes det er interessant å se hvor dumme de tror vi er, vi vanlige folk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg