Gå til innhold

Hva har skjedd med Kylie Jenner?


Gjest Citronella

Anbefalte innlegg

Gjest Citronella

Hun var søt. Skikkelig søt og naturlig.

Hun er nå rett og slett ukjenkjennelig! 17 år, og allerede på kjøret, på vei til å ligne mer på sine svulmende søstre.

Jeg kjenner jo ikke igjen jenten! Er det bare lepper, eller har hun gjort noe mer?

https://www.google.no/search?q=kyliejenner&es_sm=91&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=QwTZVNSgFIfVywOEo4CoDA&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1276&bih=706

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De har jo utalt seg om at Kylie er flink med å sminke seg, men helt ærlig, med både mor og halvsøster som har flere operasjoner bak seg tenker jeg at det er hvertfall noe botox i de leppene og eventuelt nesejobb.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har jo utalt seg om at Kylie er flink med å sminke seg, men helt ærlig, med både mor og halvsøster som har flere operasjoner bak seg tenker jeg at det er hvertfall noe botox i de leppene og eventuelt nesejobb.

En mor og halvsøster og en far og et par halvsøstre til kanskje noen av brødrene er mer riktig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier seg selv. Hun er 17 og tror det til venstre er fint. Hun vil nok fatte bedre når hun blir eldre. Hun vil erfare at hun ser ut som hun er minst 10 år eldre enn hva hun egentlig er når hun sminker seg slik. Unaturlig og mindre pent.

Ryddet for bilde.

irrlys, mod.

Endret av irrlys
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En mor og halvsøster og en far og et par halvsøstre til kanskje noen av brødrene er mer riktig.

Jeg anbefaler at du leser den settningen en gang til. Tviler på at Brandon, Brody og Rob har gjort noe, Kourtney og Khloe har nok heller ikke gjort så mye så vi sitter jo igjen med Kris, Kim og Bruce som virkelig har kjørt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler at du leser den settningen en gang til. Tviler på at Brandon, Brody og Rob har gjort noe, Kourtney og Khloe har nok heller ikke gjort så mye så vi sitter jo igjen med Kris, Kim og Bruce som virkelig har kjørt på.

Khorntey's silikonpupper er nevnt flere ganger i serien. Moren og farens operasjon er med i serien. Det står i Amerikanse aviser at både Brody og Burt har operert seg, men jeg vet ikke hvor sikre kildene er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Whatevz

Er vel vare restylane i leppene og ellers mye sminke? Leppene er ikke bare sminket større, det er restylane der. På hennes instagram la hun ut et bilde uten sminke og da ser man at overleppen er stor uten sminke også. Synes det passet henne jeg da,beklager :P

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

Hvor får du det fra at hun er på kjøret?

På skjønnhetskjøret...

Uansett; hun har kanskje bare gjort noe med leppene, men slik hun fremstår så virker det å være et ønske om å ikke se ut slik hun naturlig er.

Det er en voldsom endring for en 17-åring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

Er vel vare restylane i leppene og ellers mye sminke? Leppene er ikke bare sminket større, det er restylane der. På hennes instagram la hun ut et bilde uten sminke og da ser man at overleppen er stor uten sminke også. Synes det passet henne jeg da,beklager :P

Ok. Jeg synes hun var mye søtere da jeg kjente henne igjen. Og da hun var den hun var. Og ikke en kloning.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes faktisk hun har blitt slående vakker, enten det er leppene eller bare fordi hun har blitt eldre... Men hun er definitivt den vakreste kardashian/Jenner etter min mening.

Men jeg har hørt at hun er en skikkelig bitch, og at hun er mindre grei med fansen sin.

Fascinerende, men stakkarslig familie.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

Jeg synes faktisk hun har blitt slående vakker, enten det er leppene eller bare fordi hun har blitt eldre... Men hun er definitivt den vakreste kardashian/Jenner etter min mening.

Men jeg har hørt at hun er en skikkelig bitch, og at hun er mindre grei med fansen sin.

Fascinerende, men stakkarslig familie.

Det er leppene. Og ja, hun er vakker. Slik som mange 17-åringer som er født med gode gener er vakre. Men jeg kjenner ikke jenten igjen.

Jeg kjenner ikke Kardashians, men jeg møtte Kim og Khloe i et selskap for noen år siden. De var begge sympatiske og virket ganske jordnære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun var søt. Skikkelig søt og naturlig.

Hun er nå rett og slett ukjenkjennelig! 17 år, og allerede på kjøret, på vei til å ligne mer på sine svulmende søstre.

Jeg kjenner jo ikke igjen jenten! Er det bare lepper, eller har hun gjort noe mer?

https://www.google.no/search?q=kyliejenner&es_sm=91&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=QwTZVNSgFIfVywOEo4CoDA&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1276&bih=706

på kjøret er vel å overdrive til de grader! Hun eksprimenterer med sminke og hår som maaaange andre tenåringer holder på med :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler at du leser den settningen en gang til. Tviler på at Brandon, Brody og Rob har gjort noe, Kourtney og Khloe har nok heller ikke gjort så mye så vi sitter jo igjen med Kris, Kim og Bruce som virkelig har kjørt på.

ser du bilder av Kim K som 14-åring så er hun ganske like seg selv. Men fillers og restylane bruker nok de fleste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er leppene. Og ja, hun er vakker. Slik som mange 17-åringer som er født med gode gener er vakre. Men jeg kjenner ikke jenten igjen.

Jeg kjenner ikke Kardashians, men jeg møtte Kim og Khloe i et selskap for noen år siden. De var begge sympatiske og virket ganske jordnære.

yeah right :P

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes hun er og var dødsfin! Tror det er veldig mange som hadde tatt seg en eller to operasjoner hadde de hatt penger til det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Synes hun er og var dødsfin! Tror det er veldig mange som hadde tatt seg en eller to operasjoner hadde de hatt penger til det :fnise:

Men å begynne med slikt som 17 åring er veldig drøyt synes nå jeg. Hun var veldig pen før og hadde ikke trengt å gjøre noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

yeah right :P

Tro hva du vil. Men denne planeten Tellus er ikke så stor, og jeg er neppe de eneste som har møtt A-kjendiser i selskap.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...