Gå til innhold

Hva har skjedd med Kylie Jenner?


Gjest Citronella

Anbefalte innlegg

Gjest Citronella

Men å begynne med slikt som 17 åring er veldig drøyt synes nå jeg. Hun var veldig pen før og hadde ikke trengt å gjøre noe.

Helt enig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun gikk fra å være en uskyldig tennåring til et "hoe aktig" utseende. Synes hun var mye søtere før. Nå ser hun mye eldre enn det hun egentlig er. Synes derimot Kendall er veldig vakker-

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

Jeg synes faktisk også at hun har blitt mye penere.

Hun er jo en kloning nå. Uten personlighet. Null uttrykk.

Synes hun er og var dødsfin! Tror det er veldig mange som hadde tatt seg en eller to operasjoner hadde de hatt penger til det :fnise:

Jeg ville aldri tatt operasjoner eller inngrep. Og jenten var søt nok før.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel det som er populært da. Ser ut som hun har gjort noe med leppene om du google before and after, men syns ikke det er så ille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men å begynne med slikt som 17 åring er veldig drøyt synes nå jeg. Hun var veldig pen før og hadde ikke trengt å gjøre noe.

Det er synd, men jeg kan godt forstå henne. Når hun er omringet av 4 vakre søstre, og så er man den mindst pene og av dem, samtidig som man er omringet av fotografer og instagramfølgere, som alle hele tiden dømmer deg etter utseende. Jeg hadde nok gjort det samme selv.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kendall er 10 ganger penere enn Kylie. Kendall er naturlig vakker og en flott modell. Synes nå jeg :)

Kan ikke skjønne hvorfor hun har valgt å fikse på utseendet når hun får sånne søte kommentarer som dette...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Kan ikke skjønne hvorfor hun har valgt å fikse på utseendet når hun får sånne søte kommentarer som dette...

Hva er det Kendall har fikset på egentlig? Legg gjerne med link.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Det er synd, men jeg kan godt forstå henne. Når hun er omringet av 4 vakre søstre, og så er man den mindst pene og av dem, samtidig som man er omringet av fotografer og instagramfølgere, som alle hele tiden dømmer deg etter utseende. Jeg hadde nok gjort det samme selv.

For det første, så er ikke hun den minst pene og hun var veldig pen FØR hun begynte å gjøre noe.

For det andre, så blir man faktisk ikke mindre dømt selv om man fikser på utseendet. Dømt blir man uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første, så er ikke hun den minst pene og hun var veldig pen FØR hun begynte å gjøre noe.

For det andre, så blir man faktisk ikke mindre dømt selv om man fikser på utseendet. Dømt blir man uansett.

Nei, hun var ikke spesielt pen nei, alle søstrene hennes var penere enn henne, etter min smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

Nei, hun var ikke spesielt pen nei, alle søstrene hennes var penere enn henne, etter min smak.

Akkurat. Du er pro at 17-åringer sprøyter lepper fulle med dritt.

Det er vel dette presset Kylie Jenner kjenner på. Hun er SØT og vakker. Men hun VAR ikke svulmende som søstrene, og så nå ser hun ut som hun er 30 år og uten særpreg... Trist.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

Selv om Bootybuilder ikke tror det, så omgikk jeg disse jentene før de ble så kjente som de er i dag. Ikke kjente, jeg omgikk. Vi var i samme krets. Og det er veldig søte og jordnære jenter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat. Du er pro at 17-åringer sprøyter lepper fulle med dritt.

Det er vel dette presset Kylie Jenner kjenner på. Hun er SØT og vakker. Men hun VAR ikke svulmende som søstrene, og så nå ser hun ut som hun er 30 år og uten særpreg... Trist.

Helt ærlig så bryr jeg meg ikke om hva jet-set-ungene i Hollywood gjør eller ikke gjør med utseendet sitt... Men jeg har full forståelse for det, spesielt når man kommer fra en familie som ene og alene er kjent for utseendet sitt.

Og hadde man ikke blitt penere av det så hadde vel ikke folk gjort det heller... Ikke legg det ansvaret på meg, du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv om Bootybuilder ikke tror det, så omgikk jeg disse jentene før de ble så kjente som de er i dag. Ikke kjente, jeg omgikk. Vi var i samme krets. Og det er veldig søte og jordnære jenter.

Da var de vel veeeeldig små? 11-12 år?

De eldste er nok sikkert jordnære nok (-Kim), men disse yngste er nok langt der ifra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har jo flere ganger ila det siste året postet bilder av seg selv med veldig overdreven sminke, hvertfall på leppene. Jeg tror egentlig bare hun er veldig flink til å sminke seg, for hun ser jo helt normal ut andre ganger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kendall er 10 ganger penere enn Kylie. Kendall er naturlig vakker og en flott modell. Synes nå jeg :)

Kendall er helt utrolig pen! Synes Kylie var fin med restylane jeg da, selv om hun nok kunne nøyd seg med mindre.

Endret av _Malene
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes jevnt over hun ser bedre ut. Men på de gamle bildene ser hun jo ut som et barn. Det blir en litt urettferdig sammenlikning ettersom hun har vokst opp i rampelyset, de fleste er vant til å se henne som et søtt og uskyldig barn og folk (spesielt kvinner) har negative reaksjoner når unge jenter prøver å finne sitt sex appeal. Det blir litt som mødre som stritter imot når datter begynner å ville vise pupper og lår.

Slik er det jo for de fleste, den overgangsfasen er litt vanskelig. Det er mange som har klint på for mye lipgloss og tatt noen bilder med trutmunn i speilet når man kommer i alderen der man vil bli sett på som sexy.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier seg selv. Hun er 17 og tror det til venstre er fint. Hun vil nok fatte bedre når hun blir eldre. Hun vil erfare at hun ser ut som hun er minst 10 år eldre enn hva hun egentlig er når hun sminker seg slik. Unaturlig og mindre pent.

Absolutt penest til høyre. Hadde jeg vært 17 år så ville jeg nok ha sagt venstre bilde som du sier. Leppene har hun fyll i. Syns hun er som snytt ut av nesa til storesøster Kim på venstre bilde. Virkelig ikke pent, men meg om det ;)

Endret av irrlys
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er synd, men jeg kan godt forstå henne. Når hun er omringet av 4 vakre søstre, og så er man den mindst pene og av dem, samtidig som man er omringet av fotografer og instagramfølgere, som alle hele tiden dømmer deg etter utseende. Jeg hadde nok gjort det samme selv.

Synes khloe er minst pen jeg da..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...