Gå til innhold

Hva har skjedd med Kylie Jenner?


Gjest Citronella

Anbefalte innlegg

Det venstre eller det verste?? Har i aldri hørt noe om det venstre, men er det en teori?

For øvrig har jeg ikke peiling på hvem kvinnfolket er, men ser ut som alle de 18-19-20-årige bloggerne her til lands, altså unge jenter som tyr til kosmetiske inngrep for å se "bedre" ut (sjeldent med bra resultat).

Jeg hadde et bilde i innlegget som er fjernet av moderatorer. Så ja, det skulle stå "det til venstre".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes khloe er minst pen jeg da..

hvem er du til å bestemme hvem som er pen eller ikke her i verden? Det er så utrolig stygt når man setter folk i bås på den måten! Alle mennesker er pene på sin måte. Kardashian/Jenner søstrene er alle vakre jenter. Legg fra dere den mobbeholdningen!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kim og jordnær i samme setning, ja da har jeg sett det og.

Kylie har åpenbart fikset på leppene sine, og muligens tatt fillers. Det ser ut som hun har fikset på haka også, men det kan være de enorme leppene som gjør at den ser mindre ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvem er du til å bestemme hvem som er pen eller ikke her i verden? Det er så utrolig stygt når man setter folk i bås på den måten! Alle mennesker er pene på sin måte. Kardashian/Jenner søstrene er alle vakre jenter. Legg fra dere den mobbeholdningen!

Enig. Synes Khloe får unødvendig mye pepper for utseende sitt. Synes Khloe er pen jeg :)
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har alltid syns Khloe er pen. Hun har et litt mer spesielt utseende enn de andre søstrene. Kardashians lever jo av utseende sitt. De er vel ikke kjent for noe spesielt talent?? Foruten Kendall som er modell.. Ellers er det vel bare pga utseende, penger og suksess. Syns Kylie er nydelig jeg... er ikke rart hun føler på presset om å fikse på ting når de lever slik de gjør

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid syns Khloe er pen. Hun har et litt mer spesielt utseende enn de andre søstrene. Kardashians lever jo av utseende sitt. De er vel ikke kjent for noe spesielt talent?? Foruten Kendall som er modell.. Ellers er det vel bare pga utseende, penger og suksess. Syns Kylie er nydelig jeg... er ikke rart hun føler på presset om å fikse på ting når de lever slik de gjør

En modell lever vel av utseendet hun også..?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes faktisk hun har blitt slående vakker, enten det er leppene eller bare fordi hun har blitt eldre... Men hun er definitivt den vakreste kardashian/Jenner etter min mening.

Men jeg har hørt at hun er en skikkelig bitch, og at hun er mindre grei med fansen sin.

Fascinerende, men stakkarslig familie.

Vel, hun ser jo helt likens ut som før under sminken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

Vel, hun ser jo helt likens ut som før under sminken.

Nei, det gjør hun ikke. Og forresten. Khloe er den peneste og vakreste. Kourtney er veldig kjedelig.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Etter gårsdagens/dagens KUWTK fikk vil vel bekreftet at ikke noe skjer med Kylie.. Uten sminken var jo leppene hennes like små som før, og utseende ellers var og ganske annerledes. Utrolig hva man får til med sminke altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Whatevz

Husk at episodene er gamle da så vi får sikkert se forskjellen i serien etterhvert. Er jo kun de siste mnd hun har tatt restylane? Man ser at selveste leppa har mye mer volum på bildene også, ikke bare lipliner. Jeg synes hun kledde det da, så jeg sier ikke det for å være slem :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Tipper hun egentlig har kjørt på med litt av alt. Både lepper, kinnbein/hake, tatovert fyldigere øyebryn (eller på en annen måte).. Garantert ikke bare brukt lipliner og contouring. Sikkert samme som har fikset resten av søstrene (haha), de har jo litt av den samme looken, alle sammen.
Må si at jeg synes hun ser veldig flott da, ingen ting å si på det :-)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Tror hun har fylt på leppene, kinnbeina og så har hun fått et brynløft med Botox.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun har nok tatt en masse bet botox rundt om i ansiktet for å forandre hele strukturen, og en del fillers... Men må være litt av en jobb å opprettholde det nye ansiktet gjennom en livstid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har nok fikset på mer enn leppene, menmen.

Synes det er interessant å se hvor dumme de tror vi er, vi vanlige folk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...