Gå til innhold

Hva har skjedd med Kylie Jenner?


Gjest Citronella

Anbefalte innlegg

Synes faktisk at Kylie Jenner er myer penere nå enn det hun var før.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå synes jeg Kim kan innrømme at den rumpa si ikke er ekte.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå synes jeg Kim kan innrømme at den rumpa si ikke er ekte.

Hva er poenget? alle vet jo at den ikke er ekte :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er poenget? alle vet jo at den ikke er ekte :fnise:

Det er sant, men blir så dumt å nekte for det når det er så åpenbart. "Den er helt ekte altså" Da er det bedre å ikke si noe eller være ærlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Ser ut som hun har kræsja i en dør med kjeften først. De leppene var ikke pene i det hele tatt, bare oppsvulmet og unaturlige. Hun var jo så søt på det før-bildet. Nå ser hun ut som en krysning mellom en and og en glamourmodell. Trist.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Ivy.

Bra hun endelig innrømmer de leppene er falske. Lyser jo lang vei. Men hun har garantert gjort mer med ansiktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er vel vare restylane i leppene og ellers mye sminke? Leppene er ikke bare sminket større, det er restylane der. På hennes instagram la hun ut et bilde uten sminke og da ser man at overleppen er stor uten sminke også. Synes det passet henne jeg da,beklager :P

Men tror du ikke hun har gjort mer? Hele ansiktsformen syntes jeg ser anderledes ut, jeg tror hun har fullere i i kinnene og muligens gjort noe med kjevepartiet også. Hun ser jo radikalt anderledes ut og det er da ikke bare leppene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men tror du ikke hun har gjort mer? Hele ansiktsformen syntes jeg ser anderledes ut, jeg tror hun har fullere i i kinnene og muligens gjort noe med kjevepartiet også. Hun ser jo radikalt anderledes ut og det er da ikke bare leppene?

Hun har nok gjort mer. Hele ansiktet er helt annerledes. Tror ikke det kun er sminketriks. Kan hende hun innrømmer mer senere :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har nok gjort mer. Hele ansiktet er helt annerledes. Tror ikke det kun er sminketriks. Kan hende hun innrømmer mer senere :fnise:

Hun har jo også blitt litt eldre siden noen bilder av henne. Ansiktet blir mer markert naturlig også. I tillegg til at hun sminker seg på en måten som hun gjør. Tror egentlig ikke hun har gjort noe med ansiktet annet enn leppene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Whatevz

Nå er jo jeg 30 så det blir ikke det samme men folk forandre seg i tiden der. Når jeg ser på bilder tilbake til da jeg var 17 så ser jeg ikke ut som meg selv. Hadde jeg vært kjendis hadde jeg fått høre at jeg hadde operert hele trynet fordi alt er forandret.

Valpefettet blir borte og kinn ben kommer bedre form. Man sminker seg annerledes osv osv osv.

Jeg tror hun bare har gjort noe med leppene. Så har hun blitt flink til å sminke seg og hun forandrer seg med årene som de fleste andre i den alderen :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...