Gå til innhold

Hva har skjedd med Kylie Jenner?


Gjest Citronella

Anbefalte innlegg

Gjest Sunshine23

Synes khloe er minst pen jeg da..

Jeg å.

Jeg venter fortsatt på at du Lykkeliten skal fortelle meg hva Kendall har endret på?

Endret av Sunshine23
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg å.

Jeg venter fortsatt på at du Lykkeliten skal fortelle meg hva Kendall har endret på?

Jeg bar ikke sagt at Kendall har endret på noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Ja? Står ingen ting om kendall der.

Du siterte meg og skrev dette da jeg sa Kendall var naturlig pen. Da mente du jo tydeligvis at hun hadde fikset på noe! Endret av Sunshine23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du siterte meg og skrev dette da jeg sa Kendall var naturlig pen. Da mente du jo tydeligvis at hun hadde fikset på noe!

Jeg har hele tiden snakket om kylie. Jeg siterte deg på at du sa kendall var 10 ganger penere enn kylie. Ikke rart hun føler for å fikse på ting når hun får sånne kommentarer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sunshine23

Jeg har hele tiden snakket om kylie. Jeg siterte deg på at du sa kendall var 10 ganger penere enn kylie. Ikke rart hun føler for å fikse på ting når hun får sånne kommentarer.

Når hun får sånne kommentarer? Tror ikke akkurat hun leser hva jeg skriver :fnise:

Jeg mente Kendall var mye penere enn henne NÅ. Ikke før hun begynte å endre på utseendet. Da var hun jo veldig pen. Hun hadde faktisk ikke trengt å endre på utseendet in the first place.

Endret av Sunshine23
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner, bilder som bryter med opphavsretten + svar til dette.

irrlys, mod.

Endret av irrlys
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvom dere synes hun var søt nok før betyr det ikke at hun synes det selv. Det er da det som teller? Restylane er jo sånn som går ut av en stund. Silikon er da mer eller mindre vanlig nå for tida, og det er også et rimelig trygt inngrep. Skjønner at det kan reageres på, men nå er det da heldigvis sånn at man kan bestemme over egen kropp :rodmer:

Og så til de drittkjerringene som sier hvor fæl hun ser ut nå; det kan godt hende dere mener det godt, men dere gjør absolutt ikke noe positivt for den fæle verdenen vi lever i hvor alle skal se så himla perfekte ut.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Selvom dere synes hun var søt nok før betyr det ikke at hun synes det selv. Det er da det som teller? Restylane er jo sånn som går ut av en stund. Silikon er da mer eller mindre vanlig nå for tida, og det er også et rimelig trygt inngrep. Skjønner at det kan reageres på, men nå er det da heldigvis sånn at man kan bestemme over egen kropp :rodmer:

Og så til de drittkjerringene som sier hvor fæl hun ser ut nå; det kan godt hende dere mener det godt, men dere gjør absolutt ikke noe positivt for den fæle verdenen vi lever i hvor alle skal se så himla perfekte ut.

Når du er 17, så er det ingen som bestemmer 100% over egen kropp. Skal du ta restylane eller silikon, så må du ha tillatelse fra foreldrene. Så det er foreldrene som bestemmer hva hun kan gjøre med kropp og utseende kosmetisk.

Er det noen her som mener hun ser så fæl ut? Jeg mener hun så mye bedre ut før og det er jo bare positivt :) Du trenger ikke å kalle andre for dritt kjerringer.

Endret av Sunshine23
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om Bootybuilder ikke tror det, så omgikk jeg disse jentene før de ble så kjente som de er i dag. Ikke kjente, jeg omgikk. Vi var i samme krets. Og det er veldig søte og jordnære jenter.

Jeg tror nok ikke du vet hvordan de er i dag. Bare i serien (som nok heller ikke viser alt) så har de blitt mer selvhøytidelige og selvopptatte for hver sesong som går. Så om du kjente dem før sesong 5, før Kimye og før de to minste faktisk fikk en karriere, så tror jeg ikke du har så mye grunnlag for å vite hvordan de er i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du er 17, så er det ingen som bestemmer 100% over egen kropp. Skal du ta restylane eller silikon, så må du ha tillatelse fra foreldrene. Så det er foreldrene som bestemmer hva hun kan gjøre med kropp og utseende kosmetisk.

Er det noen her som mener hun ser så fæl ut? Jeg mener hun så mye bedre ut før og det er jo bare positivt :) Du trenger ikke å kalle andre for dritt kjerringer.

Såklart er det foreldrene som har siste ordet, men regner med de har tatt hensyn til hva hun har snakket med dem om. Tror da ikke de har tvunget henne til å operere seg, så det er da noe hun har bestemt selv.

Det er en ting å mene at hun så bedre ut før, det er greit å ha en mening. Personlig synes jeg at man er drittkjerring om man virkelig føler et behov for å snakke om hvor "mindre pen" og hvor "hoe" noen ser ut. Synes det er uakseptabelt å kommentere negativt på andres utseende, kjendis eller ei.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut som hun har fikset på leppene, haka og tatt fillers i ansiktet. Synes det er sykt at hun gjør det i så ung alder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er det Kendall har fikset på egentlig? Legg gjerne med link.

Får ikke til å legge til link her av en eller annen grunn, men hvis du googler kendall jenner before after så er det ganske obvious at hun har fikset på nesa.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier seg selv. Hun er 17 og tror det til venstre er fint. Hun vil nok fatte bedre når hun blir eldre. Hun vil erfare at hun ser ut som hun er minst 10 år eldre enn hva hun egentlig er når hun sminker seg slik. Unaturlig og mindre pent.

Ryddet for bilde.

irrlys, mod.

Det venstre eller det verste?? Har i aldri hørt noe om det venstre, men er det en teori?

For øvrig har jeg ikke peiling på hvem kvinnfolket er, men ser ut som alle de 18-19-20-årige bloggerne her til lands, altså unge jenter som tyr til kosmetiske inngrep for å se "bedre" ut (sjeldent med bra resultat).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det venstre eller det verste?? Har i aldri hørt noe om det venstre, men er det en teori?

For øvrig har jeg ikke peiling på hvem kvinnfolket er, men ser ut som alle de 18-19-20-årige bloggerne her til lands, altså unge jenter som tyr til kosmetiske inngrep for å se "bedre" ut (sjeldent med bra resultat).

Det venstre bildet som lå ute...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare trist at foreldrene lar henne gjøre det. Hun er 17 år! Jeg synes hun var pen før og nå er hun ikke til å kjenne igjen. Jeg hadde sagt at min datter for vente til hun er 18.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

Jeg tror nok ikke du vet hvordan de er i dag. Bare i serien (som nok heller ikke viser alt) så har de blitt mer selvhøytidelige og selvopptatte for hver sesong som går. Så om du kjente dem før sesong 5, før Kimye og før de to minste faktisk fikk en karriere, så tror jeg ikke du har så mye grunnlag for å vite hvordan de er i dag :)

Det kan nok stemme. Det er noen år siden jeg var i samme krets som denne familien. Det var min første mann som kjente og var profesjonelt involvert i underholdning og kjendiseri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan nok stemme. Det er noen år siden jeg var i samme krets som denne familien. Det var min første mann som kjente og var profesjonelt involvert i underholdning og kjendiseri.

Høres spennende ut :) kan tenke meg det er interessant å få innblikk i den verden, kanskje man får en realitycheck til og med. I dag er det jo ganske lett å få ting til å fremstå akkurat som man vil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...