Gå til innhold

Bamsemor, Bamsefar og Bjørnungen

Gjest Bjørnsdatter

Anbefalte innlegg

Jeg er redd du må infinne deg i beboer i magen en stund til. Det er dessuten vanlig å gå over tiden med førstemann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir spennende å se når det skjer noe, men som lunacia sier det skulle ikke forundre meg om du går over tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter

Går nok over mensterminen, ja, men hvis jeg går over UL-terminen, da vet jeg ikke hva jeg gjør...! Kommer til å sprekke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bjørnsdatter

Jeg drømte forresten at jeg fikk kattunger her forrige natta... Sleit litt med amminga, kan du si. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke håpe du sprekker da, stakkar.

Har selv ei søster som venter i midten av april, og selv om hu ikke er blitt spesielt stor, er hu drittlai av å bære på magen med lillegullet inni. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer til å sprekke!

Ikke gjør det'a - det blir så ekkelt da....

Jeg drømte forresten at jeg fikk kattunger her forrige natta... Sleit litt med amminga' date=' kan du si [/quote']

Det tror jeg på. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter

I går var vi hos svigermormor på middag. Greit nok det, føler meg liksom aldri helt trygg på henne siden hun er litt "ustabil" til tider, men jeg tror hun prøver å være forsiktig nå som jeg er gravid.

Bjørnungen tok helt av i går, fra vi spiste sånn i sjutida til etter at vi hadde lagt oss rundt kl elleve roterte h*n konstant i magen. Begynte å hikke tre ganger, svigermormor fikk kjenne :-) Hun ble overraska, kunne ikke huske at hun hadde kjent ungen hikke da hun var gravid. Men det er ikke vanskelig å kjenne her...

Gleder meg til det ikke er ribbeina mine som får unngjelde når Bjørnungen sparker mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter

Veldig sært! Første gangen jeg kjente det og var helt sikker på at det var det det var, sløva jeg på sofaen med fjernkontrollen på magen. Plutselig begynte fjernkontrollen å hoppe... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bjørnsdatter

:( Bjørnemannen har fått prolaps i ryggen... Nå ble jeg litt stressa igjen...

Han har akkurat vært hos kiropraktoren, som sa at han ikke får lov til å løfte noe særlig (og det er på en måte det han gjør på jobben, da...) på tre måneder. Så nå blir det sykmelding og hurramegrundt til juli. Prolapsen skulle gro av seg selv, men det var viktig at den fikk tid på seg.

Hm. Dette blir rart... gå hjemme begge to med liten baby i nytt hus...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Bjørnsdatter

Nå har jeg vært på Jessheim en tur og lufta meg litt, gått og glant i butikker og prata med gamle sjefen min (som også er på tjukken).

Litt irritert er jeg jo... for Bjørnemannen skal på båttur i helga, og jeg har ikke lyst til å være alene hjemme. Derfor har jeg tenkt å dra hjem til mamma og pappa i helga. Mamma har også bursdag på lørdag. (ikkeno' feiring, men jeg synes det er hyggelig å være til stede på sånne dager) De bor et stykke unna (1,5 timer med bil). Dette synes Bjørnemannen og svigers er aaaaaaaaaaaaaltfor langt, og foreslo (siden svigers også er borte i helga) at søstera til Bjørnemannen kunne være hos meg.

Saken er den at hun er et lite persilleblad. Jeg stoler ikke på at hvis det skjer noe, vannet går eller jeg bare får vonde kynnere, så klarer hun å holde hodet kaldt og kjøre meg til Kongsvinger. Sorry. Det har jeg sagt klart fra om til både Bjørnemannen og svigers.

Så ringte søstera til Bjørnemannen meg i dag og lurte på hvordan det gikk med meg. Joda, bare bra :klø: , hvorfor ringer du, tenkte jeg. Hun ringer meg aldri om det ikke er noe hun lurer på, eller vi har avtalt noe. Jaja. Vi pludra litt, og så sa vi ha det. Ikke noe spørsmål om helga i det hele tatt. Litt senere ringte Bjørnemannen. Han hadde prata med mamman sin, som hadde prata med søstera og lurt på om ikke hun kunne passe på meg i helga :sjokkert: ! Etter at jeg hadde sagt klart ifra at det ikke var aktuelt! Jeg ville virkelig ikke at søstera skulle vite at det var diskutert en gang, for hun er kjempeålreit, men som sagt så stoler jeg ikke på at hun kan holde hodet kaldt i en sånn situasjon. Synes det er helt unødvendig at hun skulle få vite noe, for nå er det jo veldig tydelig at det er JEG som setter foten ned og "er vanskelig".

:riste: Av og til er velmenende mennesker fryktelig irriterende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter

Takk! Dessuten: Hvis jeg nå skulle finne på å føde i Bjørnemannens fravær, så vil jeg veldig gjerne ha mamman min å holde i hånda og kjefte på, og ikke søstera til Bjørnemannen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...