Gå til innhold

Bamsemor, Bamsefar og Bjørnungen


Gjest Bjørnsdatter

Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Gjest Bjørnsdatter

Heisann heisann!

Her er vi igjen! Har vært "nettløs" siden 1. mai, for da flytta vi... Endelig kom montøren, så vi fikk adsl i det nye huset!

Mye har skjedd, tror vi dropper hele remsa i dag i hvert fall, men kort fortalt:

Vi hadde noen veldig slitsomme uker med mye grining, fortvilelse, ammeproblemer og angst for at Vendelin ikke fikk i seg nok mat, begynnende barselsdepresjon og akutt søvnmangel. Og oppi det hele så skulle vi flytte med en to uker gammel baby... Anbefales ikke!

Men nå har ting begynt å gå seg til, vi er ferdig flytta, huset er malt, Vendelin har lagt på seg MASSE (1,4 kg på 6 uker) og sover godt om natta, Bamsefar har fått ny jobb (HURRA!), jeg er over angsten og depresjonen og nyter tilværelsen som mamma til verdens herligste og peneste unge, og leiligheten er endelig solgt! :hoppe:

Jeg lover å komme med fødselsrapport etter hvert, men jeg føler at jeg trenger å få det litt på avstand først. Kommer fortsatt et par tårer når jeg tenker på det... Må bare få sagt at det har ingenting med sykehuset og personalet der å gjøre, de var kjempehyggelige og hjelpsomme hele veien. Men jeg var uforberedt og sliten på forhånd, og hadde skjøvet tanken på fødselen langt foran meg hele tiden, så all angsten som lå under kom først da hodet til Vendelin var på vei ut. Ikke det beste tidspunktet å få panikk på...

Nei, nå smiler livet, sola skinner og Vendelin ligger og ser på meg med smalere og smalere øyne :sove:

Nå skal vi ut og handle litt, så det blir mat til Bamsefar kommer hjem. Har savnet dere alle sammen, gleder meg til å begynne å lese litt igjen!

Klem fra Bjørnsdatter og Vendelin :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre fra deg igjen. Skjønner at det har skjedd mye på dine kanter og gleder meg masse til lese mer om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så godt å høre fra deg igjen. Skjønner at det har skjedd mye på dine kanter og gleder meg masse til lese mer om det.

:Nikke: Gleder meg jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...