Gå til innhold

Bamsemor, Bamsefar og Bjørnungen


Gjest Bjørnsdatter

Anbefalte innlegg

Så koselig med en liten bjørnunge på vei! Gratulerer så mye!! :ler:

Smuglest litt jeg da..så jeg tenkte det var best å legge igjen en liten hilsen!!

:klem: fra Madden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bjørnsdatter

Tjoho, har vært hos legen i dag! Alt i orden, men hun klarte ikke å finne ut akkurat hvor langt jeg var på vei (pga en blødning jeg hadde på et litt merkelig tidspunkt som kan ha vært eggløsning).

Skal til svigers nå og fortelle nyheten! *skrekk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter

Hjemme igjen!

Katta er ute av sekken - og det var fullt styr, ringing til vordende oldemor og hele pakka. De så veldig glade og fornøyde ut, heldigvis!

Bjørnemannen ringte til søstera si før vi dro til svigers, siden hun ikke kunne komme, og sa at hun skulle bli tante. *s* Det var et evig hyl og skrik, hun var i hvert fall helt over seg av lykke! Men tante kan altså ikke holde på en hemmelighet i mer enn fem minutter før hun eksploderer, men denne gangen klarte hun det faktisk - til et kvarter etter at bestemor og bestefar fikk nyheten servert. Da glødet telefonen.... :ler:

Gleder meg til å snakke med mamma og pappa i morgen, drar hjem til dem etter jobben og blir der i helga. De bor et stykke unna, så jeg har ikke vært der siden påske :flau: , men denne nyheten skal de få ansikt til ansikt. Jeg vet at mamma blir glad, og pappa kommer nok til å ta seg en ekstra kaffeknikt, kjenner jeg ham rett :)

Nå begynner det å gå opp for meg at jeg faktisk skal bli mamma... rart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bjørnsdatter

:-) Hei!

Nå har jeg vært hjemme en tur!

Gav dem en "forsinka bursdagsgave", pakka inn og greier, og mamma sa: "Jammen vi har jo fått vi da! Vi skal da ikke ha noe vi da!" Jo, sa jeg. Ta'n nå.

Pakka opp midt på stuegulvet, så tittelen Folkeeventyr for barn, og lurte på hva dette skulle bety. Helt til de så kortet...

"Er det sant? ER DET SANT?! *hysterisk latter* Skal jeg bli bestemor? Skal du bli bestefar?! JA!"

De gikk rundt og gliste hele helga begge to, pappa fant fram drammen og tre glass... :ler: Og mamma begynte å planlegge alt det hun måtte kjøpe til oss. De gleder seg stort! Og det ble vel ikke noe verre av at jeg har termin midt mellom bursdagene deres...

Fikk også beskjed om at når vannet gikk, da var det best å komme seg avgårde, for ingen av mamma og søstrene hennes har brukt mer enn 3 timer på førstemann... og første tegn var at vannet gikk. Tante sin siste tok en time fra vannet gikk til ungen var ute og alt var over.

Så jeg håper på en kjapp fødsel! Kan ikke tenke meg noe stort verre enn å ligge og slite meg ut i flere døgn, så jeg er helt utkjørt en uke etterpå.

Men det er langt fram i tid, det blir litt feil å fokusere på det allerede synes jeg. Vil helst nyte tiden jeg har nå, men det er ikke så lett når man har mest lyst til å sove hele tida og når man er våken så kjennes det som om magen skal komme ut gjennom nesa. Håper det går over snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter

Formen er så som så, prøver å stresse ned litt og spise frokost før jeg gjør noe annet om morgenen, men det er ikke så lett... Hadde en god dag i går da jeg ikke skulle på jobb før kl 10, tok det med ro og fikk spist før jeg hoppa i dusjen. Ikke minst fikk jeg sovet noen ekstra timer før jeg måtte stå opp...

Prøvde det samme i dag, innvilget meg en time ekstra i senga og begynte åtte i stedet for sju. Det funka ikke. :(

Problemet er at stress gjør meg kvalm, stå opp tidlig gjør meg kvalm, sult gjør meg kvalm, metthetsfølelse gjør meg kvalm (!), bussen gjør meg kvalm... Vet snart ikke hvor jeg skal gjøre av meg. :(

På grunn av disse svingningene er det vanskelig å holde ting skjult, jeg vet det ville blitt mye lettere for meg hvis jeg bare hadde fortalt på jobben at jeg skal ha barn, men jeg er fortsatt redd for reaksjonen fra sjefen. Vil helst vente så lenge som mulig...

God nyhet: Jeg skal på UL 21/10 på Kongsvinger! Gleder meg! Bjørnemannen har fått pålegg om å være med, selv om det er midt i arbeidstida. Tror han gleder seg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bjørnsdatter

Tjoho!

Bedre form i dag, heldigvis. Nå må jeg bare mønstre styrke til å vaske opp og henge opp klesvasken, så skal jeg gå og legge meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter

Hei!

Sjefen vet ingenting enda - skal på samling til uka og regner med at det blir festing, så det kan hende at jeg må krype til korset når man oppdager at jeg sitter og drikker farris... Håper han tar det pent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...
Gjest Bjørnsdatter

Nå vet sjefen det - siden jeg måtte ta en dag hjemme i dag. Han tok det veldig, veldig pent, gratulerte og stilte de rette spørsmålene, lo litt og bemerket at jeg jo ikke akkurat var alene siden det er fem andre i hans region som skal ha barn - hvorav den ene akkurat kom tilbake fra permisjon.

Lettet nå! Men veldig veldig dårlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...