Gå til innhold

Bamsemor, Bamsefar og Bjørnungen


Gjest Bjørnsdatter

Anbefalte innlegg

Er det her du er? Og så jeg som stadig har vært innom det gamle hiet ditt og kikket etter deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ettersom jeg har skjønt er ikke dette noen god tid å selge leilighet på, siden folk gjerne er opptatt med andre ting. Masse offentlige helligdager gjør at folk reiser bort og sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter

Her er jeg :)

Nja. La ut leiligheten for salg for 1 1/2 måned siden, har hatt fire stk på visning... Ganske kjipt! Hadde jeg ikke arva penger etter bestemor nylig så hadde jeg fått panikk omtrent nå... Må jo betale huslån så fort vi overtar, pluss leiligheten til vi får solgt. Men, vi klarer oss en stund i hvert fall!

Nå har jeg vært ute og gått (heeeelt ned til butikken!!), plutselig merka jeg hvor tung jeg har blitt! Dæven :ler: Se opp for vandrende kanonkuler! Ble veldig glad for at jeg tok meg ferie, ellers skulle jeg ha jobba til og med denne uka før permisjonen begynte. Hadde nok gått dårlig det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja. La ut leiligheten for salg for 1 1/2 måned siden' date=' har hatt fire stk på visning... Ganske kjipt! Hadde jeg ikke arva penger etter bestemor nylig så hadde jeg fått panikk omtrent nå... Må jo betale huslån så fort vi overtar, pluss leiligheten til vi får solgt. Men, vi klarer oss en stund i hvert fall!...[/quote']

Jeg tror det har mye å si hvor leiligheten ligger hen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter

:ler: Jeg så også for meg det... og siden det er bra med snø her, så så jeg liksom tegneserieforløpet: Ettersom jeg trilla nedover samla jeg opp mer og mer snø helt til jeg traff veggen på butikken, snøballen falt fra hverandre og jeg satt der med beina ut til hver sin kant og så forvirra ut.

Har pusla litt i dag, vaska et par maskiner med klær, rydda litt og begynt å planlegge hagen så smått. Går og kjenner på Bjørnungen og lurer på om h*n kommer ut snart.

Var inne og sjekka lånekassa i stad, og der stod det med bittesmå bokstaver at jeg ikke skylder dem en krone :) HURRA! :hoppe: En regning mindre å tenke på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Jeg så også for meg det... og siden det er bra med snø her' date=' så så jeg liksom tegneserieforløpet: Ettersom jeg trilla nedover samla jeg opp mer og mer snø helt til jeg traff veggen på butikken, snøballen falt fra hverandre og jeg satt der med beina ut til hver sin kant og så forvirra ut.![/quote']

:ler::hoho::ler::hoho::ler::hoho::ler::hoho:

:ler::hoho::ler::hoho::ler::hoho::ler::hoho:

Skjønner at du venter på h*n nå ja. Deilig å ikke skylde lånekassen noenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bjørnsdatter

Bake bake bake bake... lyst til å gjøre noe... men hva? Oppvask er kjedelig!

Fryktelig stolt av den nye avataren min ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter
Du er FERDIG med lånekasse lånet ditt!! :o :o

WOW! Gratulerer!!!!!!!

:hoppe: :blomst_opp: :danse::klappe:

Takk, Kafka! Tipper de er forbanna der inne nå, og tenker "Pokker! Vi skulle jo suge renter ut av hu der i tre år til!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bake bake bake bake... lyst til å gjøre noe... men hva? Oppvask er kjedelig!

Fryktelig stolt av den nye avataren min ;)

Bak noen boller til oss her inne da vel, det hadde vært kos.

Kul ny avatar ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bake boller - ok, du ba om det!

Boller coming up! :)

*setter seg ned og venter på ferske og varme boller* :sikle:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Takk, Kafka! Tipper de er forbanna der inne nå, og tenker "Pokker! Vi skulle jo suge renter ut av hu der i tre år til!"

:roll: du heldigris! Grattis igjen! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix
Nå står deigen til heving. Smøre seg med tålmodighet...

*sender over litt tålmodighetskrem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...