Gå til innhold

Bamsemor, Bamsefar og Bjørnungen


Gjest Bjørnsdatter

Anbefalte innlegg

Gjest Bellatrix

Ne,nei, nei. Jeg kan da vel være pen og brun uten at det er alkohol inne i bildet?

Men jeg er fortsatt veldig glad i boller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror jeg holder meg unna ovnen, liker meg nemlig fin og blek jeg..... Men venter spent på bollene :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter

Nå står de til etterheving, vent en halvtime-tre kvarter eller så så er de klare!

(jeg holder også god avstand til ovnen, tar seg ikke ut med 2.grads forbrenning på den svære magen...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bjørnsdatter

Håper bollene smakte!

Oppe tidlig i dag, smurt matpakke til Bjørnemannen som må jobbe stakkars...

Skal møte ei fra en tidligere jobb i dag, tenkte jeg skulle stikke innom jobben og se hvordan det går med dem først. De er visst fryktelig nysgjerrige på hvor svær jeg har blitt...

Uff, selv om jeg ikke har lyst til å isolere meg her, så angrer jeg på at jeg sa ja til å dra på cafetur med denne jenta... Jeg er stor og tung og vanskelig å flytte på, trives egentlig best når jeg ikke behøver å gå særlig lenger enn mellom kjøkkenet, badet og datarommet. Men, jeg har sikkert bare godt av å komme meg ut en tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper bollene smakte!

Oppe tidlig i dag, smurt matpakke til Bjørnemannen som må jobbe stakkars...

Bollene var kjempe gode. Har du flere igjen????

Skal møte ei fra en tidligere jobb i dag' date=' tenkte jeg skulle stikke innom jobben og se hvordan det går med dem først. De er visst fryktelig nysgjerrige på hvor svær jeg har blitt.[/quote']

Skjønner godt at de er nysgjerrige på hvor stor du har blitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bjørnsdatter

Tjoho!

Det er noen flere boller i fryser'n, skal varme dem opp jeg!

Joda, det var hyggelig å treffe alle sammen igjen i går, alle syntes jeg hadde blitt diger og lurte på om jeg kom til å sprekke snart... og for å være helt ærlig, så kjennes det sånn ut!

Trivelig å sitte på Onkel Donald og ta en kaffe også! Godt å komme seg ut litt, men da jeg endelig kom hjem var jeg helt utslitt... Lå rett ut resten av kvelden. Hadde tenkt å sitte oppe og se De dødes tjern, men måtte gi opp allerede klokka ni (og da var det fortsatt tre timer til filmen skulle begynne... :roll: ) og krabbe til sengs.

Utrolig hvor fort man får abstinenser når man elsker jobben sin... Gikk litt berserk da jeg var innom, kjøpte avskårne for altfor mye penger og lagde meg en påskebukett :blomst: . Ranunkler, tulipaner, påskeliljer, fresia, hyacinthus og wax, alt i gule og mørk orange toner. En skikkelig duft-bukett! Nå står den på stuebordet og springer ut :tommelsmil:

På vei til bussen hjem var jeg innom Tanum og handla meg et par hagebøker. Begynner å bli skikkelig gira på å lage meg en fin hage når huset er ferdig :)

I dag har det nok tatt litt av for meg, vet ikke helt hva jeg prøver å oppnå, men jeg har vaska gulv, skifta på senga, vaska klær, vaska trappa, vaska opp, pussa vinduer, vaska badet, kokt grøt (!) og nå vurderer jeg sterkt å bake flere boller for å fylle opp fryseren. Eller kanskje jeg skal bake eplekake. Og vannbakkels i samme slengen. Lurer på om ikke Bjørnungen kommer snart, gitt...

:husarbeid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter

Stressa nå...

Våkna ti på sju og løp på do (hvilket ikke er så enkelt når man veier 13 kg mer enn normalt, plassert midt på), kjentes ut som om vannet holdt på å gå...

Pusen er overbeskyttende om dagen, han følger etter meg overalt og koser bare med meg (før koste han bare med Bjørnemannen når han var hjemme). Han var med på do også, selv om han vanligvis blir liggende i senga når jeg står opp. Satt og så på meg og malte. Tror han vet at noe er i gjære.

Nå er jeg veldig usikker, kjenner ingen antydninger til rier, men jeg er stressa, ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske utrolig hvordan dyr kan være ting. :D Det er jo søtt også da, at pusen passer på deg ekstra godt nå. Hadde smelta totalt jeg. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fine pusen som passer på deg :-) , og så flink husmor du var og fikk gjort alt det! Skulle ha vært meg det, her ser det ikke ut...grr må vel snart rydde litt.

Hvordan går det, hadde vannet gått og har riene kommet?

Lykke til i alelfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter

Ikkeno' vann, ingen rier. Magen sitter der like diger. Menstermin i morgen, UL-termin 22.april...

Var på IKEA i går og kjøpte cd-hyller og litt kjøkkengreier, rydda opp i kjøkkenskap og kasta masse gammal drit som vi fikk da vi flytta for oss selv (for ca 6 år siden...) og som vi aldri har brukt. Litt mindre å flytte :)

Sinnsykt mye folk på IKEA! Bjørnemannen og jeg fant ut at grunnen må være at nå har folk sittet hjemme i to dager og glodd i veggen, og funnet ut at de må gjøre noe med hvordan huset ser ut :ler: Enten det eller så har de krangla sammenhengende siden onsdag ettermiddag, og måtte ut av huset for å kjøle seg ned :wink:

Etterpå dro vi til Jessheim for å handle mat, var innom og hilste på min gamle sjef (som har termin 15. juni). Koselig å se henne, har ikke sett henne siden jeg fikk vite at hun er gravid. Fint å prate litt med et annet menneske som også går og bærer på en liten alien! :)

Søstera til Bjørnemannen kommer kanskje på middag i dag. Skulle se an formen først, hørte jeg... hun er ikke syk, men muligens fyllesyk :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...