Gå til innhold

Blomst sin hverdag med tre fine jenter ❤


blomst12

Anbefalte innlegg

Meg i kjent stil på badet. 35+5 magen! Lurer på om magen har sunket litt?🤔

20180729_225848.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Guri, så flott du er!! Tenk at du er høygravid! Hvis du bor i heterammede områder sender jeg deg all verdens sympati, jeg synes det er pyton varmt å være gravid, og er langt fra høygravid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Askmeagain89 skrev:

Så fin mage! Det ser sånn ut, ja :)

 

7 timer siden, sullå skrev:

Ser ut som om den har vokst litt, og sunket litt! :Nikke: Flott mage 😍

Tusen takk dere!! Ja den har vokst og sunket. Navelen peker mer nedover nå så må vel bety noe :)

2 timer siden, lille_frosk skrev:

Guri, så flott du er!! Tenk at du er høygravid! Hvis du bor i heterammede områder sender jeg deg all verdens sympati, jeg synes det er pyton varmt å være gravid, og er langt fra høygravid. 

Åh tusen takk Frosk:) Ja hvis jeg husker riktig så bor vi ikke så langt unna hverandre?! Eller husker jeg heeelt feil? Jeg er hvertfall sterkt rammet av hetebølgen og har nesten klikket litt. Spesielt på natta. Men har vært litt bedre etter regnværet så håper det holder seg:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, blomst12 skrev:

 

Tusen takk dere!! Ja den har vokst og sunket. Navelen peker mer nedover nå så må vel bety noe :)

Åh tusen takk Frosk:) Ja hvis jeg husker riktig så bor vi ikke så langt unna hverandre?! Eller husker jeg heeelt feil? Jeg er hvertfall sterkt rammet av hetebølgen og har nesten klikket litt. Spesielt på natta. Men har vært litt bedre etter regnværet så håper det holder seg:) 

Jeg tror vi gjør det ja? På det blide sørland? Regnvær er plutselig helt nydelig! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil også ha en skvett regn. Bare nok til å få sove på natta. Hilsen dehydrert solbrent nordlending. 😆

Sabla fint babyhus da 😍 høygravid og snart fødeklar jo, spennende uker fremover nå :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.7.2018 den 8.17, lille_frosk skrev:

Jeg tror vi gjør det ja? På det blide sørland? Regnvær er plutselig helt nydelig! :ler:

Ja på det blide Sørland ja!!:)🤗🤗

På 1.8.2018 den 1.03, Favole skrev:

Jeg vil også ha en skvett regn. Bare nok til å få sove på natta. Hilsen dehydrert solbrent nordlending. 😆

Sabla fint babyhus da 😍 høygravid og snart fødeklar jo, spennende uker fremover nå :danse:

Ja regn er plutselig veldig undervurdert 🌩😂 bestemor til samboer er opprinnelig fra Senja og de er der oppe nå. Hører det har vært utrolig varmt der!! 

Tusen takk:) føler meg snart klar nå,og er plutselig veeeldig spent på hvem denne tredje jenta vår er 😍

-----

36+3

28 dager til termin idag. På tirsdag er jeg 37 uker så da kan hun komme hvis hun vil:)

Kom hjem fra en miniferie idag. Har vært to netter i Evje Mineralpark med samboer,barn og et vennepar med 2 barn på ca samme alder. Koselig å komme seg vekk litt. :)

Samboer begynner jobb på mandag og jentene kan i bhg hvis de vil. Begge sett besteforeldre har ferie ei uke til så det blir nok ikke lange dager i bhg. 

Formen min er fin! Dårlig nattesøvn, og merker at hun ligger godt nedi der for får noen stikkinger og det er vondt å gå til tider. Ellers lite tegn på fødsel! Er heldigvis ikke der enda at jeg legger meg i spenning! Da tror jeg fort det kan bli en lang ventetid for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så skjønn du er. :rodmer:

Blir det noen tippeliste? Har fortsatt til gode å tippe rett..:yvonne:

Holder en knapp på 27.!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Tonio skrev:

Så skjønn du er. :rodmer:

Blir det noen tippeliste? Har fortsatt til gode å tippe rett..:yvonne:

Holder en knapp på 27.!

Tippeliste!! Ja,gøy:) har gått fra å føle jeg kommer til å føde før til å føle at jeg går over termin! Haha. Så jeg må nok gå for termindatoen. 

Men tipp i vei de som vil, vær gjerne grei med meg,hehe. :) Ternin er 31 august.  Førstemann kom 39+3 og andremann kom 39+6!

Tippeliste:

Tonio - 27 august 

Blomst - 31 august

Endret av blomst12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tippeliste:

Termindato 31 august:)

Kaffemor - 18 august 

Tweet - 19 august 

Plastfolien - 21 august 

Askmeagain89 - 21 august 

Lidis88 - 24 august

Sullå - 25 august

Tonio - 27 august 

Pjusk - 28 august

FruN - 30 august 

Blomst - 31 august

Lillefrosk - 1 september 

Syns dere har vært greie med meg!!:)

Endret av blomst12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, lille_frosk skrev:

1. september :nigo:

Den er på grensa Frosk!! Haha

1 time siden, kaffemor skrev:

18 august ;) 

Liker veldig godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...