Gå til innhold

Blomst sin hverdag med tre fine jenter ❤


blomst12

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

13 timer siden, plastfolien skrev:

Åå så spennende! Nå nærmer det seg virkelig 😍

 

32 minutter siden, sullå skrev:

Spennende! Håper at alt går bra med deg :)

Ja har aldri vært nærmere enn nå! 40+0 idag!! Hatt flere tak i natt og det har fortsatt nå på morgenen. Definerer dem fortsatt som maserier men merker de har økt litt i styrke. Så NOE skjer :) selvom jeg av erfaring kan gå sånn noen dager så er jeg optimistisk!😄 Så nå skal jeg få i jentene litt frokost og så sende de i barnehagen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, FruN skrev:

Kommer på torsdag :nigo:

Spennende å følge med! 

Ja du skal se du får rett altså!!:)

6 timer siden, bondekone skrev:

Oi, her er det jo skikkelig innspurt jo! Lykke til!😀

Tusen takk!!😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Obs syteinnlegg on the way...

Begynner å skjønne at denne fødselen starter som de to andre.. full av maserier som er fryktelig vonde. De kommer ikke regelmessig og tar seg ikke opp i hyppighet.  Men styrken derimot; jeg må puste ekstra hardt nå når de kommer. Dette er så slitsomt for jeg vet at dette kan vare en stund, pluss at jeg ikke har det på følelsen at jeg går i fødsel for eksempel i natt. Håper jeg tar feil!! 

Eneste trøsten er at jeg hadde maserier kortere med nummer 2 enn med nummer 1. 

Klageinnlegg over. 

:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, blomst12 skrev:

Obs syteinnlegg on the way...

Begynner å skjønne at denne fødselen starter som de to andre.. full av maserier som er fryktelig vonde. De kommer ikke regelmessig og tar seg ikke opp i hyppighet.  Men styrken derimot; jeg må puste ekstra hardt nå når de kommer. Dette er så slitsomt for jeg vet at dette kan vare en stund, pluss at jeg ikke har det på følelsen at jeg går i fødsel for eksempel i natt. Håper jeg tar feil!! 

Eneste trøsten er at jeg hadde maserier kortere med nummer 2 enn med nummer 1. 

Klageinnlegg over. 

:)

Du har min fulle sympati. Jeg har hatt krafige kynnere/ maserier i en måned nå, og «alle» har sagt at hun kom til å komme før termin. Vel i dag var termin, og det er fortsatt ingen baby her 😓 jeg hadde planlagt KS en uke før termin sist, så vet jo ikke hva jeg går til. Men syns det tar på psyken for får jo forhåpninger hver kveld, men så dabber det bare av etter ett par timer🙈 men snart har vi jentene våre her, og da er det vel glemt. Masse lykke til med innspurten🌸👏🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Hoppelopp skrev:

Du har min fulle sympati. Jeg har hatt krafige kynnere/ maserier i en måned nå, og «alle» har sagt at hun kom til å komme før termin. Vel i dag var termin, og det er fortsatt ingen baby her 😓 jeg hadde planlagt KS en uke før termin sist, så vet jo ikke hva jeg går til. Men syns det tar på psyken for får jo forhåpninger hver kveld, men så dabber det bare av etter ett par timer🙈 men snart har vi jentene våre her, og da er det vel glemt. Masse lykke til med innspurten🌸👏🏼

Huff!! Sympati sendes til deg og! En mnd?! Det er utrolig kjipt at kroppen skal tulle sånn med oss! Ja den psyken får en knekk når man våkner og forstår at riene var for ingen nytte og at en ny dag med drittmaserier venter. Hehe huff, ble plutselig veldig negativ her nå. Jeg er som skrevet over egentlig ikke utålmodig, men når disse maseriene nå har dukket opp for fullt har jeg blitt litt negativ altså. 

MASSE lykke til til deg og.👌 Som du sier, snart er alt det vonde glemt 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg (dere) godt :klemmer:Opplevde det riktignok ikke selv, men skal ikke så mye til å forstå irritasjonen over noe som tar utrolig mye energi. At man blir negativ når man er sliten og kroppen tapper seg for energi er jo bare naturlig. Håper dere begge snart har de fine, nyfødte skapningene i armene deres :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, FruN skrev:

Skjønner deg (dere) godt :klemmer:Opplevde det riktignok ikke selv, men skal ikke så mye til å forstå irritasjonen over noe som tar utrolig mye energi. At man blir negativ når man er sliten og kroppen tapper seg for energi er jo bare naturlig. Håper dere begge snart har de fine, nyfødte skapningene i armene deres :hjerte:

Ja det er rart hvordan kroppen fungerer.  Noen går rett i fødsel og noen,som meg, har masse maserier og dritt før det setter i gang! Men alt blir jo glemt når baby er ute. Jeg er nok ikke en fødemaskin,men er "god "på å være gravid! Eller altså, kroppen trenger å modnes en del i forkant, selvom det er tredje ganga kroppen skal gjennom dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40+1!

I natt fikk jeg pause fra riene dra 0030-03. Etter det har de kommet ca hvert 12 minutt. Har faktisk klart å sove litt, men blir nok å legge meg igjen snart. Sendt mann og unger ut døra, så har noen timer alene nå! 

Obs detaljer videre!! Det var faktisk litt blodtilblandet slim nå. Det er vel denne slimproppen kanskje? Jeg har aldri sett noe til den med de to første. Tar det som et godt tegn hvertfall :)

Nå skal jeg ta en lang dusj, rigge meg til i sofaen og så lade opp til fødsel!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende 😃 Maserier over tid høres skikkelig slitsomt ut, så nå får det være nok! Min fødsel startet for alvor et par timer etter at det kom blodtilblandet slim, så jeg krysser fingrene for at det er et veldig godt tegn. Kos deg med oppladning, og lykke til igjen. NÅ må det være alvor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, Illy skrev:

Spennende 😃 Maserier over tid høres skikkelig slitsomt ut, så nå får det være nok! Min fødsel startet for alvor et par timer etter at det kom blodtilblandet slim, så jeg krysser fingrene for at det er et veldig godt tegn. Kos deg med oppladning, og lykke til igjen. NÅ må det være alvor!

Maserier er noe dritt faktisk. Hadde trodd at siden kroppen har født 2 ganger før, at de skjønte hva den skulle gjøre. Haha,men neida. Hatt mer slim med blod,men relativt få rier idag. Så håper kroppen lader opp til natta.  Måtte lese bakover i dagboka mi og riene var rolige på dagen før det satte skikkelig i gang på natta. Håper det er tilfellet nå og! Takk for lykkeønskninger:)

10 timer siden, tweet skrev:

Får sommerfugler i magen på dine vegne, uææh! Lykke til😄

Tusen takk!! Sommerfugler her og. Riene dabba litt av etter jeg skrev her på morgenen, håper det er stille før stormen!!:)

1 time siden, lille_frosk skrev:

Krysser fingrene for at du er i full gang nå!! Heia lillesøster!

Ja hadde det vært så vel!! Ingen action her i gården.  Riene er roligere enn noen gang,kanskje en i timen. Så håper det er stille før stormen! Lillesøster er en liten luring altså!😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tredjemann er vel gjerne det, har jeg hørt! Maserier er utrolig slitsomt forresten, for det er jo vondt nok til ikke å få sove og ikke vondt nok til å ha all verdens effekt. Jeg krysser fingre og tær!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, blomst12 skrev:

Ja det er rart hvordan kroppen fungerer.  Noen går rett i fødsel og noen,som meg, har masse maserier og dritt før det setter i gang! Men alt blir jo glemt når baby er ute. Jeg er nok ikke en fødemaskin,men er "god "på å være gravid! Eller altså, kroppen trenger å modnes en del i forkant, selvom det er tredje ganga kroppen skal gjennom dette. 

Tror kroppen min er ganske god på å være gravid og :fnise: Jentungen kom 13 dager over termin, etter igangsettelse, og guttungen kom på termin, ble satt igang der og. Der var de mer på at han kkke skulle ha høy fødselsvekt :) Men dæven for en fart han kom ut i når det først startet :ler: Rakk såvidt å komme inn på fødestua :ler: 

Håper du får en rolig natt så du får tatt det med ro før det starter skikkelig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...