Gå til innhold

Blomst sin hverdag med tre fine jenter ❤


blomst12

Anbefalte innlegg

:vinke: Kan ikke skryte på meg å ha lest hele dagboka di, men kom heldigvis tidsnok til innspurten :nigo: Du ser veldig flott ut! Ellers kjempebra jobba med å ha vært i jobb hele veien - som gravid tobarnsmor. Det står det respekt av :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nydelig mage :rodmer: Og morsomt med så stor forskjell på magen de siste bildene. Viser hvor mye som faktisk kan skje på 1 uke! 

Signerer Azumarill jeg altså, det er imponerende at du har vært i jobb hele veien! :nigo:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Azumarill skrev:

:vinke: Kan ikke skryte på meg å ha lest hele dagboka di, men kom heldigvis tidsnok til innspurten :nigo: Du ser veldig flott ut! Ellers kjempebra jobba med å ha vært i jobb hele veien - som gravid tobarnsmor. Det står det respekt av :duskedame:

Hei!!! Koselig at du stikker innom:)  og tusen takk😍selvom jeg noen ganger føler meg som en gravid hval så er jeg veldig glad i magen altså!!🤰

Ja jobb ja,nå teller jeg virkelig ned. Har ferie fra neste fredag! Da får jeg jo 4 uker ferie pluss permisjon, så da kan jeg ikke klage hvertfall:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Pjusk skrev:

Nydelig mage :rodmer: Og morsomt med så stor forskjell på magen de siste bildene. Viser hvor mye som faktisk kan skje på 1 uke! 

Signerer Azumarill jeg altså, det er imponerende at du har vært i jobb hele veien! :nigo:

 

Ja det er fascinerende altså!!:) de vokser virkelig i rykk og napp 🤗 

Som jeg skrev til henne så gleder jeg meg virkelig til ferie nå! Det gjør nok de siste vaktene litt lettere! Men ja,det er jo deilig å være i såpass god form at man kan jobbe, så føler meg heldig og😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin opplevelse på sykehuset idag! Skulle jo sjekke morkaka, om den hadde trukket seg opp! På oul sa ho det ble innvendig ul idag men heldigivis ikke! I tillegg så hun igjennom alt av organer og målte og viste. Var litt spent på leie. Og vet dere hva,ho har festa hodet! Syns det var rart,trodde ikke de festa seg så tidlig, og gjerne ikke i det hele tatt som flergangsfødende. Men bare deilig å vite at hun ligger med hodet ned. Estimert til 3600 ved termin og fortsatt ei jente ❤

32 uker idag! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og igår var eldste jenta vår 4 år!! Så idag skal det feires med jentene fra barnehagen! Stor stas det altså, ei som gleder seg masse. Sykt at hun er fire år. Og at E blir 3 i oktober, det er enda villere. 

Og plutselig har jeg enda ei i armene mine. Det er litt rart,for syns enda det er rart og surrealistisk at vi får en baby til nå. Og det om få uker!! Måtte google tidligere fødsel og festing av hodet så tidlig,men var heldigvis ingen sammenheng.  Selvom hun gjerne må komme før, så er det litt vel tidlig enda ja. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var sykt stor forskjell på de to magebildene ja! :fnise: Nydelige begge to. :rodmer:

Godt å høre at morkaken oppfører seg og at alt annet også var bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.7.2018 den 13.06, Tonio skrev:

Det var sykt stor forskjell på de to magebildene ja! :fnise: Nydelige begge to. :rodmer:

Godt å høre at morkaken oppfører seg og at alt annet også var bra!

Ja det er virkelig stilig! Magebilde som kommer under nå er ikke mye større enn for ei uke siden,så litt stopp igjen nå. 😄

-------

33+0 imorgen!

Skjønner ikke hvordan jeg skal kunne vokse mer nå, beina til baby ligger klint opp under ribbeina mine på høyre side og det begynner å bli ubehagelig.  Bevegelsene er ofte ubehagelige i seg selv nå, og enda kan jeg potensielt gå gravid i mange uker til! 

Det meste er i hus nå. Hadde jo nesten alt så har jo ikke akkurat stressa.  Må bare få vaska over stellebordet, bagdelen og senga. Og kanskje tenke på å sette det på plass der det skal være.  Og vaske babytøyet snart og pakke denne bagen. Litt å gjøre likevel,men samtidig tar dette kanskje to timer å gjøre tilsammen så jeg skal nok få rukket det på disse ukene 😂

Lurer på om dere har ull til sensommerbaby? 

20180709_230126.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde hentesett i ull til guttungen født 30.august, men ellers mye bomull :) Tanken min med det var at han skulle få bruke det utover høsten og :) Settet bestod av lue, sokker, shorts og jakke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, plastfolien skrev:

Såå fantastisk fin mage :ninuskapus:

Så grei du er, tusen takk 😍

7 timer siden, FruN skrev:

Jeg hadde hentesett i ull til guttungen født 30.august, men ellers mye bomull :) Tanken min med det var at han skulle få bruke det utover høsten og :) Settet bestod av lue, sokker, shorts og jakke. 

Ja jeg har masse strikket ull som jeg har fått og strikket selv, så blir å bruke det. Og hvis denne varmen holder til uti august kan vi ikke bruke det heller. Tenker jeg ser an å kjøpe tynn ull til behovet evnt melder seg.  Har ull i 62-68 så da er vi kanskje uti oktober,det virker jo mer logisk å bruke ull da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at du er 33+ allerede! Og nydelig mage som alltid :) Kan tenke meg at du ikke trenger ull dr første ukene, kanskje. Samtidig bruker noen ull året rundt, så det trenger jo ikke å være feil! Til høsten blir det uansett godt med ull! :Nikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34+1 og snart høygravid!! Hva skjer med det? Nå flyr tiden og det er både bra og kjipt. 

Ferien startet på mandag og siden den overlapper med permisjon skal jeg ikke på jobb før til neste år! Det er litt sykt å tenke på. 

Ellers er formen ok. Kroppen var ganske klar for ferie,så merker at ryggen er bedre når jeg kan ta det litt rolig. Forøvrig måtte samboer på jobb idag selvom han har ferie så hadde 9 timer alene med jentene. Det har faktisk gått veldig fint. Det er ikke bare bare å ha en snart treåring og en nettopp fylt fireåring,men idag har de vært greie med meg 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høygravid!! 👌😊

Og dumme meg som driver å innbiller seg at ho skal føde før tiden. Har aldri gått til termin før, men leser stadig at tredjemann er en luring.  Min andre fødsel gikk litt mot statistikken (vondere, varte lengre og selve svangerskapet varte lengre enn første),så kanskje det var hun som var en luring! 

Har flere kynnere, litt mensmurringer,men ellers fin i formen.  Noen bevegelser er direkte vonde nå. Hun presser rompa opp under ribbeina!! Merker hun har mindre plass ja. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så fin mage! Høygravide mager i sommerkjole er virkelig nydelig 😊 Statistisk sett skal hun vel komme litt før da, siden du har født før termindatoen to ganger? Satser på at det var nr. to som var luringen i ditt tilfelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ååh fine deg!! 

Og hurra for ferie og høygravid! Blir spennende å se når hun kommer :duskedame: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.7.2018 den 0.01, Illy skrev:

Åh, så fin mage! Høygravide mager i sommerkjole er virkelig nydelig 😊 Statistisk sett skal hun vel komme litt før da, siden du har født før termindatoen to ganger? Satser på at det var nr. to som var luringen i ditt tilfelle.

Og kjoler er nesten det eneste jeg passer nå😂 gidder ikke kjøpe noe tøy før fødsel nå, så jeg har to kjoler jeg bytter på. Bukse nytter jo ikke i denne varmen. 

Nei jeg håper det betyr at jeg ikke går på overtid,men man vet jo aldri,så tør ikke håpe for mye!

På 23.7.2018 den 14.37, sullå skrev:

:hoppendeglad:for høygravide Blomst! Blir spennende å se når hun er klar for å møte verden. :)

Ja,etter uke 37 må hun bare komme!!:):)

1 time siden, kaffemor skrev:

Ååh fine deg!! 

Og hurra for ferie og høygravid! Blir spennende å se når hun kommer :duskedame: 

Tusen takk 😍 får skikkelig selvtillitsboost av dere kgdamer :):) Ja blir veldig spennende tider fremover :)

----

35+3 idag! 

Og jeg er varm!! Jeg tror faktisk jeg klikker snart,haha! Nattesøvnen er katastrofal. Varme,tissepauser og en snart treåring som våkner minst 2 ganger så blir det ikke mye sammenhengende søvn. Men har en fantastisk mann som står opp med ungene hver dag. Har gjort det hele ferien 😍 

Ellers har jeg vært kvalm igjen disse dagene,men hjelper heldigivis å spise :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag måtte mannen på jobb noen timer. Så jeg tok med meg jentene til et lekeland.  De leker så fint sammen for tiden,mammahjertet blir så lykkelig. Hun minste dilter veldig etter eldste og eldste har tatt en lederrolle i dette forholdet. Jeg lar de bare holde på slik så lenge lillesøster syns det er greit. 

Så da sitter jeg her og kikker på de mens jeg har begynt på et nytt strikkeprosjekt til baby i magen:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...