Gå til innhold

Blomst sin hverdag med tre fine jenter ❤


blomst12

Anbefalte innlegg

På 1.6.2018 den 7.52, lille_frosk skrev:

Det er jo ikke så rart at man kjenner litt på utålmodigheten, men jeg skjønner hva du mener. Vi skal heller ikke ha flere, og det prøver jeg å minne meg på hver gang jeg blir lei eller sliten. Det er jo ganske magisk å være gravid egentlig!

Ja det er jo ganske fantastisk! Så jeg må bare nyte denne siste ganga. Og ukene flyr,og snart er det ferie og barnehagfri og da kommer nok dagene til å gå enda fortere! Og jeg føler at jeg enten får sånn 3 uker før eller maks overtid! Haha. Ikke noe i midten her 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

28 uker på vei idag! Syke greier. Feirer med et magebilde.  Ikke veldig pent med svarte streker på,men ville ikke avsløre meg 🙊 føler magen har poppa litt i det siste,og jeg blir definitivt større denne ganga enn sist. 

20180605_093028.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjarmerende med svarte streker. :fnise: 28 uker er jo en fin milepæl, fortsatt prematur, men såpass stor at om det hadde skjedd noe så går det statistisk sett bra! Nydelig mage. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Tonio skrev:

Sjarmerende med svarte streker. :fnise: 28 uker er jo en fin milepæl, fortsatt prematur, men såpass stor at om det hadde skjedd noe så går det statistisk sett bra! Nydelig mage. :rodmer:

Ja ho kan jo i teorien komme nå uten alt for store utfordringer,så det er litt godt å vite! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Askmeagain89 skrev:

Fin mage :)

Tusen Takk!:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 5.6.2018 den 20.59, sullå skrev:

Tiden flyr! Gøy med 28 uker 😍 Synes du har så utrolig flott mage! :)

Ja denne graviditeten går så altfor fort! Tusen takk,jeg kommer til å savne magen altså. Og sparkene.  Åh 😍 blir sentimental her :)

40 minutter siden, malicious skrev:

Flott mage og veldig bra den nye mørke sminken du har i ansiktet? :ler:

Takk:) Haha ja det er noe nytt jeg prøver ut for tiden 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 uker idag! 

Idag tok jeg med jentene på stranda etter barnehagen, det var herlig!! Fikk duppa meg en gang og, selvom vannet hadde blitt kaldere enn sist. 

Formen er fin men har mistet all energi for tiden. Sover ikke godt og kroppen trenger mer hvile kjenner jeg. Sov 4 timer på dagen igår og 2,5 idag. Haha fatter ikke hvordan det kan stå så ille til. Skal jobbe imorgen og helga, ba sjefen ordne noen for meg så jeg kan være på topp. Litt kjipt å be om det,men jeg må faktisk sette meg selv først nå.  Har ikke vært sykemeldt noen ting i noen av graviditetene og har jobba til permisjon så han kan ikke si noe på det. Ikke det at han gjør det heller, han er super på tilrettelegging! Men merker som sagt jeg er mer utslitt denne ganga!!

Ellers har jeg fått nestingsyndromet over meg og har allerede begynt å rydde i skuffer og skap. Var på nippet til å vaske babytøyet men der satt jeg ned foten for meg selv. Måtte jo vaska det igjen hvis jeg slo til så tidlig 😂😂 men ryddingen er bare godt å få unnagjort :)

Og ei av mine beste venninner fikk sin første baby for 2 dager siden. Jeg skal besøke de på torsdag og jeg gleder meg så til å møte lillemor. Får leve gjennom hennes barseltid til min starter 😁😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du tar ansvar og ber om tilrettelegging. Det er jo ikke så rart at det er litt tyngre den gangen her heller - det er jo nummer tre tross alt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 uker på vei idag 🤗 da må man ha magebilde! Alle kommenterer fortsatt hvor liten jeg er. Har gått opp 13-14 kg alt, men jeg bærer nok langt inni. 

Ikke den koseligste morgenen her i sør idag altså. Ungene våkner meg en del om natta fortiden,og når jeg da prøver å sove litt på morgenen,er det lite gøy å stadig våkne til krangling og hyling.  Søskenkrangling altså. Går vel ikke over med det første heller. 🤤 og med mine hormoner og underskudd på søvn så sier det seg vel selv at jeg ikke bidrar til at morgenen blir bedre akkurat 🙄 

Uansett. Formen er fortsatt innafor.  Har bare 4 uker jobb igjen nå før ferie og deretter permisjon!! Syke greier altså.  Må bare nyte denne tida nå!!:) 

 

 

20180619_090104.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flott du er altså! Du kler å være gravid :)

Søskenkrangling ja ... Det er noe jeg ikke gleder meg så veldig til. Mine søstre kranglet HELE oppveksten - det er liksom soundtracket til barndommen min! :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bry deg om kommentarer om størrelsen på magen. Alle er jo forskjellige! Du har en fin vektoppgang, og magen din er sååå vakker! 

Kjipt med sånne morgener. Forstår at du ikke har tålmodighet til søskenkrangling for tiden. Godt at det nærmer seg ferie, og jammen meg permisjon også! Går du rett fra ferie til permisjon? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, lille_frosk skrev:

Så flott du er altså! Du kler å være gravid :)

Søskenkrangling ja ... Det er noe jeg ikke gleder meg så veldig til. Mine søstre kranglet HELE oppveksten - det er liksom soundtracket til barndommen min! :fnise:

Nei skulle gjerne vært foruten den kranglingen.  Men begge er jo i en relativt krevende og bestemt alder.  4 og 2,5. Så kan vel ikke forvente annet. Eldste var i bursdag idag i 2 timer, og hallo!!! Det er sykt forskjell på å ha en og to altså. Lillesøster lekte så fint alene plutselig! Godt med litt alenetid vil jeg tro:) 

7 minutter siden, sullå skrev:

Ikke bry deg om kommentarer om størrelsen på magen. Alle er jo forskjellige! Du har en fin vektoppgang, og magen din er sååå vakker! 

Kjipt med sånne morgener. Forstår at du ikke har tålmodighet til søskenkrangling for tiden. Godt at det nærmer seg ferie, og jammen meg permisjon også! Går du rett fra ferie til permisjon? :)

Tusen takk:):) jeg er ikke bekymret,og gikk opp mye de to gangene og.  (18-20 kg). Bare artig at så mange kommenterer,sånn er det jo tydelig å være gravid. Og enten er man alt for stor eller alt for liten! Hehe 

Ja jeg går rett over til permisjon! Sånn sett veldig fint men skulle gjerne overført de ferieukene til neste år! Men hadde nok ikke orka å jobbe hele sommeren uansett,så blir nok greit:):) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Altså,hva skjedde med magen nå? Fra 19 juni til idag er det enorm forskjell.  Fascinerende.  31 uker på vei imorgen! 3 uker igjen på jobb!! Legetime imorgen,og en uke til kontroll ul på sykehuset. Da skal de sjekke om morkaka har flyttet seg. Det bør den,for jordmor gav meg veldig gode tall her. 99,99%. Så har ikke ofret det en tanke nesten. Håper de kan fortelle meg hvordan hun ligger. At de ikke bare tar en kjapp innvendig ul. Mistenker tverrleie foreløpig,men vanskelig å si altså.  

20180625_223903.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woow! Det er så fascinerende hvordan mager plutselig får et vokserykk! Du ser jo helt strålende ut da :nigo: Det blir spennende med UL igjen også. Pleier de å ta innvendig UL når man er så langt på vei? Det har jeg faktisk aldri vært med på, selv med en hel haug ultralyder bak meg fra forrige graviditet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, lille_frosk skrev:

Woow! Det er så fascinerende hvordan mager plutselig får et vokserykk! Du ser jo helt strålende ut da :nigo: Det blir spennende med UL igjen også. Pleier de å ta innvendig UL når man er så langt på vei? Det har jeg faktisk aldri vært med på, selv med en hel haug ultralyder bak meg fra forrige graviditet.

Ja her går det virkelig i rykk og napp! :) ja jordmora på oul sa det ble innvendig ul siden det har med den morkaka og gjøre.  Litt kjedelig,men det får bare være! Kanskje de gjør begge deler? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig mage! Spennende å se hvor mye som kan skje på så kort tid. Du er nydelig! 

Krysser fingrene for at morkaka har flyttet på seg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...