Gå til innhold

Blomst sin hverdag med tre fine jenter ❤


blomst12

Anbefalte innlegg

Jeg tipper gutt, bare for å tippe noe annet :ler: 

Jeg har hatt mensmurringer av og på hele veien jeg egentlig, men hvis det kjennes veldig annerledes og veldig vondt kan du jo eventuelt ta en telefon til fastlegen i morgen, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

På 3.4.2018 den 15.06, lille_frosk skrev:

Såå fin mage!! :strix:

 

Her kommer det også snø nå, skikkelig skikkelig irriterende. Jeg kunne virkelig klart meg uten. 

 

Ekkelt å ha vondt, men det viktigste tegnet på at alt er bra er vel at du kjenner godt med liv? 

Ja det vært veldig betryggende å kjenne liv. Det var et par dager vondter så gikk det over! Heldigvis:) 

På 3.4.2018 den 18.56, sullå skrev:

Jeg tipper også jente :Nikke:

Litt ubehageligheter er vel normalt, det er jo mye som skjer der inne. Hvis det blir vonst, og særlig hvis babyen blir annerledes, ville jeg nok ha kontaktet...Legen? Hmm..

Ja det skal jo strekkes på så litt må man tåle. Det varte i 2 dager så gikk det over! Har vært deilig å kjenne liv! :):) 

På 3.4.2018 den 21.36, miore skrev:

Jeg tipper gutt, bare for å tippe noe annet :ler: 

Jeg har hatt mensmurringer av og på hele veien jeg egentlig, men hvis det kjennes veldig annerledes og veldig vondt kan du jo eventuelt ta en telefon til fastlegen i morgen, kanskje?

Ja jeg vet jo det er vanlig,og er jo tredje svangerskap så jeg er jo egentlig vant med mye rare vondter!! Men det gikk heldigvis over :) nå kjenner jeg sterkere spark og, så det er herlig:) 

På 3.4.2018 den 21.50, Pjusk skrev:

Jeg tipper også jente :babyjente:

 

På 3.4.2018 den 23.49, FruN skrev:

Slenger meg på jente-gjetning, og irritasjon over hvit masse! 

 

 

På 4.4.2018 den 19.01, Askmeagain89 skrev:

Jente 

 

På 4.4.2018 den 19.02, tweet skrev:

Gutt! 😁

 

På 4.4.2018 den 22.16, Tonio skrev:

Gutt! :babygutt::nordvesta:

 

22 timer siden, lille_frosk skrev:

Jente :)

 

20 timer siden, juliane skrev:

Gutt! :jepp: 

Så dere vil tippe!!:):) er så innmari spent nå:) 

 :babygutt:

Juliane

Tonio

Tweet

Miore

:babyjente:

Meg selv 

Lille_frosk 

Askmeagain89

FruN

Pjusk 

Sullå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19+5 idag!! Altså, jeg er snart halvveis.  Det er faktisk helt absurd. Siden dette er siste svangerskap kunne det gjerne var i 18 mnd. Jeg vil ikke at ukene skal fly som de gjør nå. Etter jeg fikk barn har tiden gått så fort,og jeg henger ikke helt med. Glemmer litt hvor gammel jeg er og må regne fra fødselsåret mitt om jeg blir 28 eller 29 iår. Haha krise!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også litt problemer med å huske hvor gammel jeg :ler: Godt vi er flere :ler: 

Fine magen :rodmer: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Juliane

Tonio

Tweet

Miore

Lidis88

Favole

Poppsilopp

:babyjente:

Meg selv 

Lille_frosk 

Askmeagain89

FruN

Pjusk 

Sullå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei dere!! Idag har jeg vært på oul og det var stort sett gode nyheter!! Baby er frisk og fin,ble satt tilbake 2 dager, så termin er 31 august:) den litt dårlige nyheten er at morkaka ligger helt inntil åpningen.  Jordmora tror at dette fint ordner seg på disse ukene. Den ligger bak mot ryggen og derfor vil hun ha en ekstra ul i uke 32 for å se at den har flyttet seg opp. 

Og det er ei jente!!💜💜 magefølelsen stemte. Tror det blir utrolig gøy å få tre tette jenter:) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...