Gå til innhold

Blomst sin hverdag med tre fine jenter ❤


blomst12

Anbefalte innlegg

På 18.1.2018 den 12.00, blomst12 skrev:

Åja såpass ja!! Her er butikkene oppe til 23 så heldig der!! :)

Dine barn er litt større enn mine. Så skjønner godt du har lyst på baby! Selvom en gang må bli den siste. Jeg er redd jeg aldri egentlig blir helt ferdig med barn, selvom jeg bare har lyst på tre!:) 

Ja, det er sant. En gang må være den siste! Selv kunne jeg gjerne tenkt meg fler, men jeg tror nok ikke mannen går med på fler enn 3. Han har sagt at tredjemann er absolutt siste :ler: 

Influensaen har visst slått til skikkelig i år, så det er visst veldig mange som er syke.  Masse god bedring til deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:goodbye: Har smuglest en stund etter comebacket ditt, men nå er det vel på tide å gi fra seg et lite pip! :jepp: Gratulerer så masse med nummer tre i magen! :strix: Selv skjønner jeg ikke at noen er så gærne at de vil ha mer enn to barn :fnise: 

Hvordan er formen, er det influensa du har fått? Det unner jeg deg virkelig ikke å få på toppen av kvalmen altså, fyttirakkern! :klem: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, juliane skrev:

:goodbye: Har smuglest en stund etter comebacket ditt, men nå er det vel på tide å gi fra seg et lite pip! :jepp: Gratulerer så masse med nummer tre i magen! :strix: Selv skjønner jeg ikke at noen er så gærne at de vil ha mer enn to barn :fnise: 

Hvordan er formen, er det influensa du har fått? Det unner jeg deg virkelig ikke å få på toppen av kvalmen altså, fyttirakkern! :klem: 

 

Hei!! :) Så koselig med hilsen. Husker deg godt fra sep-okt 15 :) du har jo fått lillesøster etter det og, gratulerer :) ( som du skjønner har jeg lest i di dagbok og, hallo:) )

Haha 3 barn ja! Det blir spennende!! Jeg håper så inderlig ul på onsdag går bra! 

Ja du og du. Influensa og kvalme unner jeg faktisk ingen. Det har vært en lang og tung uke,men idag ser jeg lyset i enden av tunnelen. Selvom kvalmen er høyst gjeldene om dagen,så hjelper det fryktelig å ikke være dausyk i tillegg! Og når kvalmen gir seg skal jeg sette ekstra pris på hverdagen for resten av livet mitt. Haha 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.1.2018 den 10.57, Tyah skrev:

God bedring og lykke til på tidlig ultralyd :)

Tusen takk! Det blir fryktelig spennende på onsdag:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Influensa er forferdelig! Jeg har vært syk i en uke selv nå, og det er til å miste vettet av. Jeg er VELDIG glad for at jeg ikke har vært preggo-kvalm i tillegg!! Masse masse lykke til på UL i dag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, lille_frosk skrev:

Influensa er forferdelig! Jeg har vært syk i en uke selv nå, og det er til å miste vettet av. Jeg er VELDIG glad for at jeg ikke har vært preggo-kvalm i tillegg!! Masse masse lykke til på UL i dag!!!

Ja jeg er glad det verste er over!! Nå er det bare hoste og vond hals igjen. Å "bare" være kvalm nå er ner mer levelig enn før. Nå sitter jeg PåUltra å venter! Time om 4 min. Følelsen min er så vond. Håper jo jeg tar feil:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lille knerten lever i beste velgående. Jeg er så glad og letta!!! Alt så fint med fostervann og alt 😍 

Og dere som tilhører Kristiansandsområdet. Hun var helt fantastisk hun på PåUltra. Helt nydelig dame,verdt hver krone :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, blomst12 skrev:

Lille knerten lever i beste velgående. Jeg er så glad og letta!!! Alt så fint med fostervann og alt 😍 

Og dere som tilhører Kristiansandsområdet. Hun var helt fantastisk hun på PåUltra. Helt nydelig dame,verdt hver krone :)

Åååh, fantastiske nyheter! Så utrolig godt å høre :nigo:

Og jepp, hun er fantastisk! Jeg visste ikke at vi holdt til i samme område, men det var jo hyggelig å lese. Deilig vær i dag, ikke sant? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, lille_frosk skrev:

Åååh, fantastiske nyheter! Så utrolig godt å høre :nigo:

Og jepp, hun er fantastisk! Jeg visste ikke at vi holdt til i samme område, men det var jo hyggelig å lese. Deilig vær i dag, ikke sant? :fnise:

Ja hun var fantastisk :) jeg bor et stykke vestover fra Kristiansand,men det er en helt ok kjøretur :) ja fysj,masse vann på veien så ikke så gøy å kjøre!! Tror ikke været blir bedre de neste dagene heller. Godt barnehagen tar seg av friluftslivet til ungene 😀😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.1.2018 den 14.48, miore skrev:

Hurra for at alt sto bra til! Den følelsen er så herlig og lettende :nigo: 

Ja det var 20 kg mindre på skuldrene :)

På 24.1.2018 den 20.24, Poppsilopp skrev:

Så fryktelig kjedelig med influensa! Men så fint at alt stod bra til på ultralyden :hjerte: 

Heldigvis er jeg på bedringens vei!:) og ja, det var virkelig en lettelse :):) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg har lagt igjen spor her før, men har sniklest tidligere ;) Stas med fin TUL og influensabedring, nå går det bare bedre fremover =) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 25.1.2018 den 23.02, LoveTrain skrev:

Tror ikke jeg har lagt igjen spor her før, men har sniklest tidligere ;) Stas med fin TUL og influensabedring, nå går det bare bedre fremover =) 

Takk og takk :) ja det er deilig å komme forbi en lang sykdomsperiode :)

På 26.1.2018 den 10.44, Askmeagain89 skrev:

Godt å høre om ul :)

Ja veldig deilig:)

___

9+6 idag! Idag sa vi ifra til svigers. La et ultralydbilde i en konvolutt og skrev august 2018. De ble selvfølgelig veldig glade men de hadde ikke ant noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så godt at alt så fint ut :) Ikke noe bedre enn det!

Influensa - tell me about it. Her var hele familien nede for telling hele forrige uke. Uten om meg. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.1.2018 den 9.57, lille_frosk skrev:

Så koselig å fortelle til svigers! :hjerte:

Ja,finnes ikke bedre nyheter å gi! Mine foreldre ble og veldig glade!!:) 

På 30.1.2018 den 13.09, malicious skrev:

Så godt at alt så fint ut :) Ikke noe bedre enn det!

Influensa - tell me about it. Her var hele familien nede for telling hele forrige uke. Uten om meg. :P 

Nei det er veldig betryggende å se det svart på hvitt! Huff, kjedelig når det blir mange som ligger,men flaks da at slapp unna så du kunne styre skuta! Jeg var redd mann og barn skulle få det,men de slapp unna! 

___

10+4 og idag er det en god dag! Jeg fant hjertelyd med doppleren min! 150-160 slag i minuttet. Verdens fineste lyd. Jeg har vært litt småbekymret siden jeg ikke har funnet den,selvom jeg vet det hadde vært flaks hvis jeg fant den. Men idag var altså dagen. Nå skal jeg ikke prøve igjen før neste helg og nyheten kan ut til resten av venner og familie! :)

Idag er det kurs og kveldsvakt. Jeg får alltid disse kursene før kveldsvakt så dagen blir lang. Men spennende kurs da (velferdsteknologi), så er jo bra det. 

Ha en fin dag alle!:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Så spennende med 3. mann på vei. Jeg som ikke har vent meg tanken på førstemann ;) Så bra at alt så bra ut på UL, og koselig at du finner hjertelyden hjemme! ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...