blomst12 Skrevet 29. juli 2018 Forfatter #961 Del Skrevet 29. juli 2018 Meg i kjent stil på badet. 35+5 magen! Lurer på om magen har sunket litt?🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 29. juli 2018 #962 Del Skrevet 29. juli 2018 Så fin mage! Det ser sånn ut, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sullå Skrevet 30. juli 2018 #963 Del Skrevet 30. juli 2018 Ser ut som om den har vokst litt, og sunket litt! Flott mage 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 30. juli 2018 #964 Del Skrevet 30. juli 2018 Guri, så flott du er!! Tenk at du er høygravid! Hvis du bor i heterammede områder sender jeg deg all verdens sympati, jeg synes det er pyton varmt å være gravid, og er langt fra høygravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 30. juli 2018 Forfatter #965 Del Skrevet 30. juli 2018 21 timer siden, Askmeagain89 skrev: Så fin mage! Det ser sånn ut, ja 7 timer siden, sullå skrev: Ser ut som om den har vokst litt, og sunket litt! Flott mage 😍 Tusen takk dere!! Ja den har vokst og sunket. Navelen peker mer nedover nå så må vel bety noe 2 timer siden, lille_frosk skrev: Guri, så flott du er!! Tenk at du er høygravid! Hvis du bor i heterammede områder sender jeg deg all verdens sympati, jeg synes det er pyton varmt å være gravid, og er langt fra høygravid. Åh tusen takk Frosk:) Ja hvis jeg husker riktig så bor vi ikke så langt unna hverandre?! Eller husker jeg heeelt feil? Jeg er hvertfall sterkt rammet av hetebølgen og har nesten klikket litt. Spesielt på natta. Men har vært litt bedre etter regnværet så håper det holder seg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 31. juli 2018 #966 Del Skrevet 31. juli 2018 9 timer siden, blomst12 skrev: Tusen takk dere!! Ja den har vokst og sunket. Navelen peker mer nedover nå så må vel bety noe Åh tusen takk Frosk:) Ja hvis jeg husker riktig så bor vi ikke så langt unna hverandre?! Eller husker jeg heeelt feil? Jeg er hvertfall sterkt rammet av hetebølgen og har nesten klikket litt. Spesielt på natta. Men har vært litt bedre etter regnværet så håper det holder seg:) Jeg tror vi gjør det ja? På det blide sørland? Regnvær er plutselig helt nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 31. juli 2018 #967 Del Skrevet 31. juli 2018 Jeg vil også ha en skvett regn. Bare nok til å få sove på natta. Hilsen dehydrert solbrent nordlending. 😆 Sabla fint babyhus da 😍 høygravid og snart fødeklar jo, spennende uker fremover nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 3. august 2018 Forfatter #968 Del Skrevet 3. august 2018 På 31.7.2018 den 8.17, lille_frosk skrev: Jeg tror vi gjør det ja? På det blide sørland? Regnvær er plutselig helt nydelig! Ja på det blide Sørland ja!!:)🤗🤗 På 1.8.2018 den 1.03, Favole skrev: Jeg vil også ha en skvett regn. Bare nok til å få sove på natta. Hilsen dehydrert solbrent nordlending. 😆 Sabla fint babyhus da 😍 høygravid og snart fødeklar jo, spennende uker fremover nå Ja regn er plutselig veldig undervurdert 🌩😂 bestemor til samboer er opprinnelig fra Senja og de er der oppe nå. Hører det har vært utrolig varmt der!! Tusen takk:) føler meg snart klar nå,og er plutselig veeeldig spent på hvem denne tredje jenta vår er 😍 ----- 36+3 28 dager til termin idag. På tirsdag er jeg 37 uker så da kan hun komme hvis hun vil:) Kom hjem fra en miniferie idag. Har vært to netter i Evje Mineralpark med samboer,barn og et vennepar med 2 barn på ca samme alder. Koselig å komme seg vekk litt. Samboer begynner jobb på mandag og jentene kan i bhg hvis de vil. Begge sett besteforeldre har ferie ei uke til så det blir nok ikke lange dager i bhg. Formen min er fin! Dårlig nattesøvn, og merker at hun ligger godt nedi der for får noen stikkinger og det er vondt å gå til tider. Ellers lite tegn på fødsel! Er heldigvis ikke der enda at jeg legger meg i spenning! Da tror jeg fort det kan bli en lang ventetid for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonio Skrevet 5. august 2018 #969 Del Skrevet 5. august 2018 Så skjønn du er. Blir det noen tippeliste? Har fortsatt til gode å tippe rett.. Holder en knapp på 27.! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 5. august 2018 Forfatter #970 Del Skrevet 5. august 2018 (endret) 10 timer siden, Tonio skrev: Så skjønn du er. Blir det noen tippeliste? Har fortsatt til gode å tippe rett.. Holder en knapp på 27.! Tippeliste!! Ja,gøy:) har gått fra å føle jeg kommer til å føde før til å føle at jeg går over termin! Haha. Så jeg må nok gå for termindatoen. Men tipp i vei de som vil, vær gjerne grei med meg,hehe. Ternin er 31 august. Førstemann kom 39+3 og andremann kom 39+6! Tippeliste: Tonio - 27 august Blomst - 31 august Endret 5. august 2018 av blomst12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sullå Skrevet 5. august 2018 #971 Del Skrevet 5. august 2018 Hurra, tippeliste! 25. august! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 5. august 2018 #972 Del Skrevet 5. august 2018 Jeg tipper 28. August! Bursdagen til dattera mi 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plastfolien Skrevet 5. august 2018 #973 Del Skrevet 5. august 2018 Gøy! Jeg tipper 21. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 5. august 2018 #974 Del Skrevet 5. august 2018 Jeg tipper 19.august 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 6. august 2018 Forfatter #975 Del Skrevet 6. august 2018 (endret) Tippeliste: Termindato 31 august:) Kaffemor - 18 august Tweet - 19 august Plastfolien - 21 august Askmeagain89 - 21 august Lidis88 - 24 august Sullå - 25 august Tonio - 27 august Pjusk - 28 august FruN - 30 august Blomst - 31 august Lillefrosk - 1 september Syns dere har vært greie med meg!!:) Endret 8. august 2018 av blomst12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lidis88 Skrevet 6. august 2018 #976 Del Skrevet 6. august 2018 Jeg skal også være grei: 24.august 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 6. august 2018 #977 Del Skrevet 6. august 2018 Må jo tippe 30.august Da er minsten her ett år 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 6. august 2018 #978 Del Skrevet 6. august 2018 1. september Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 6. august 2018 #979 Del Skrevet 6. august 2018 18 august Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 6. august 2018 Forfatter #980 Del Skrevet 6. august 2018 4 timer siden, lille_frosk skrev: 1. september Den er på grensa Frosk!! Haha 1 time siden, kaffemor skrev: 18 august Liker veldig godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå